Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ашық сабақ "Қазақстан суқоймалары"
2014-05-01, 8:57 PM
Блум бойынша сабақ тапсырмаларының хаттамасы
Пән аты-қазақ тілі Тақырыбы: Қазақстан суқоймалары
Мұғалім : Жумабекова Куаныш Багитжановна
Бірінші деңгей-Білімдер
Оқу міндетінің таксономиясы Етістік Неге сүйенеді
1.00 Білім
1.10 Нақты мәліметтерді білу

1.11 Терминологияны білу Анықтау, меңгеру, айыру, еске түсіру, таба білу Сөздік, ұғымдар, терминология, мәндер, анықтамалар, байланыстар, элементтер
1) Оқулықтың 127 беті. Сөздердің аудармасын анықта
Есепсіз жұмсау состав
Тіршілік көзі «И на воду есть спрос»
Қор высохнув
«Судың да сұрауы бар» фонд
Кеуіп источник жизни
Қор использовать не экономно

2) Ережені есіңе түсір: «Көптік жалғаулар»

-----------------------------------------------------------------------------------------

Екінші деңгей- Түсіну
Оқу міндеттерінің таксономиясы- екінші деңгей Етістік Неге сүйенеді
2.00 Түсіну
2.10 Ыңғайландыру Аудару, түрлендіру, өз сөзіңмен айту, көрсету, дайындау, оқу ұсыну, өзгерту, басқа нысанда жазу, қайта құрастыру Мәнділігі, мысал, анықтамалар, абстрактілеу, ұсыну, сөздер, фразалар.
1) Оқулық 4 –жаттығу 128 бет
Су, өзен сөздерін басқа нысанда жаз. ( тәуелде).

2) 129 бет. «Алматы көлі» мәтінді «Кластер» техникасына аудар.

3) Оқулық 2 –жаттығу 129-бет сөйлемдегі сандарды өз сөзіңмен айт:
Қазақстанда ( 48 262) ----------------------------------------------------------------------------------көл бар.
Алакөлдің тереңдігі ( 54)---------------------------------------------------------- метр.
Қарасор көлі Қарағандыдан ( 150) ------------------------------------------------- шақырым жерде.
Бұл көлдің (1) ----- --литрі суында ( 60) ----------------------- грамм тұз бар.
Марқакөлдің ( 1) --------литрі суында ( 80) ----------------------- миллиграмдай тұз бар.

Үшінші деңгей-Қолдану
Оқу міндеттерінің таксономиясы- үшінші деңгей
Етістік
Неге сүйенеді
3. Қолдану
Қолдану, қорыту, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану, басшылыққа алу, түрлендіру, жіктеу Қағидаттар, заңдар, қорытындылар, әсерлер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдаяттар, қорытулар, процестер, феномендер, тәсілдер
1) Ережені қолдан .-лар, -лер, -дар, -дер, -тар, -тер
Көл------------,өзен-------------, су---------,теңіз---------, тұз----------, қор................, ауа--------------- .

2) Жақша ішіндегі сөздерді аударып , байланыс орнат.
Шалқар- ( озеро)------------------------- . Көлдің суы ( прозрачная, синяя)---------------------------------------------- .
Шалқар көлінің жағасында ( трава)---------------- жасыл ( ковер)------------------------ сияқты. Көл ортасында
( лебеди) ------------------------------- жүзіп жүр.

Төртінші деңгей- Талдау
Оқу міндеттерінің таксономиясы- төртінші деңгей Етістік Неге сүйенеді
Талдау
4.10 Элементтерді анықтау
Дәлелдеу, сәйкестендіру, жіктеу, танып білу, шығару, категориялау.
Элементтер, болжамдар, қорытындылар, фактілерді көрсету, дәйектемелер, қасиеттер
1)Берілген сөздерді әріп санына байланысты «Картография»техникасына жіктеу. ( 3 әріп, 4 әріп, 5 әріп)
Керекті сөздер: көл, өзен, Есіл, тұз, теңіз, қор, құрам.
2)«Есіл өзені» мәтіні мен «Алматы көлі мәтінді » «Кластер» техникасына сәйкестендіріп, кластер ұсыну:
Өзендер : Есіл, Жайық Көлдер: Марқакөл, Қарасор
Қызметтері: су- тіршілік көзі, тыныс алу, кең алқапқа жайылады, халық пайдаланады
Жаңа білім: Қазақстан суқоймалары, экология туралы жаңа ақапаратпен танысады.

Бесінші деңгей- Топтау
Оқу міндеттерінің таксономиясы- бесінші деңгей Етістік Неге сүйенеді
Топтау 5.20 Іс-қимылдар жоспарын әзірлеу Ұсыну, жоспарын жасау, жүргізу, жобалау, модификациялау Жоспар, міндеттер, маманданым, схемалық фактілер, әрекеттер, тәсілдер, шешімдер, құралдар
«Қазақстан суқоймалары» тақырыбы бойынша кластер ұсыну: экология, бақша,Алакөл, дүкен, өзен, мектеп, су.

Алтыншы деңгей- Бағалау
Оқу міндеттерінің таксономиясы-алтыншы деңгей Етістік Неге сүйенеді
Бағалау 6.20 Сырттай сынау Пайымдау, дәйктеу, нығайту, салыстыру, стандарттау, бағалау. Мақсаттар, құралдар, тиімділігі, экономика, пайдалылығығ балама, іс-қимылдар жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, ҚОРЫТУЛАР

Дәйекте де жаз:
Аққу – құс патшасы. Досыңмен бірге хабарлама жаз. Қосымша әдебиетті пайдалануға болады
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Kuanysch
Просмотров: 486 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:40 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru