Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

открытый урок казахского языка в 3 классе
2014-08-22, 2:46 PM
Қазақ тілі 3 «Б» сынып
Жабайы аңдар
I. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Отырыңдар.
- Сыныпта кім кезекші?
- Сыныпта кім жоқ?
- Қазір қай жыл мезгілі?
- Көктем айларын атап беріңдер.
- Бүгін аптаның қай күні?
- Бүгін нешінші мамыр?

II. Фонетикалық сәті
- Қазір бізде фонетикалық жаттығу болады.
- Ең бірінші мен оқимын
Түлкі, түлкі, түлкі,
Кірпі, кірпі, кірпі.
Түлкі кірпіні көрді,
Кірпі ініне кірді.
- Ал енді бірге оқимыз.

III. Сабақтың тақырыбы.
- Сабағымыз ойын ретінде өтеді. Оқушылар екі командаға бөленеді. Бір неше тапсырма беріледі, дұрыс жауабына жетон аласыңдар (жетон ол бір аңнын суреті), сабақтың сонында көп жетон жинаған команда жеңеді.
- Ал енді бастайық.
- Сабағымыздың тақырыбың білу үшін біз бүгін сабақта сөзжұмбақ шешеміз.
- Жауап бергенде, сендер қолыңдарды көтеріңдер, жарай ма?

Сөзжұмбақ
ж ы л а н
а р ы с т а н
ж о л б а р ы с
а ю
м а й м ы л
қ а с қ ы р

1. змея
2. лев
3. тигр
4. медведь
5. обезьяна
6. волк

- Қандай сөз шықты?

о р м а н
а ң
ә д е м і
к і ш к е н т а й
к і р п і

1. лес
2. зверь
3. красивый
4. маленький
5. еж

- Қандай сөз шықты?
- Дұрыс, жабайы аңдар. Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Жабайы аңдар»

IV. Сабақтың мақсаты
Білімділік: 0,1,2-ші сыныпта алған білімізге қорытынды жасап атауларың жаттап, қазақтардың төл дыбыстарын айтып, аңдардың атауын дұрыс айту және сауатты жазу.
Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу, оқу, сауатты жазу.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа баулу.

V. Бірінші ойын «Бәйге»
- Интерактив тақтада аңдардың суретін көрсетемін, дұрыс жауап беріңдер.
- Мынау не?
1. қасқыр
2. піл
3. маймыл
4. аю
5. кірпі
6. арыстан
7. тиін
8. түлкі
9. жолбарыс
10. жылан
11. қоян

VI. Екінші ойын «Айтыс»
- Келесі ойынымыз «Айтыс»
- Аңдар туралы білетін өлеңдерін айтасыңдар,көп өлең айтқан команда жеңеді.
Арыстан
Мен – мықты Арыстан,
Аңдардың патшасы.
Жауымның алысқан
Күл болған қаңқасы.

Піл
Бір көргенде – ақ білгін:
Мен – алып Пілмін!
Аспаймын,
Саспаймын,
Жамандыққа
Баспаймын.

Жолбарыс
Мен – жыртқыш Жолбарыс,
Тұрағым – ну қамыс.
Түн демей, күн демей,
Жортамын жолда алыс.

Аю
Мен – балқұмар Қорбаңбаймын,
Тәтті ұрлауға қорланбаймын:
Омартаны аралаймын.
Аяқ – қолды жаралаймын,
Сонда да оған қарамаймын –
Балға тоймай, оралмаймын.

Қасқыр
Мен – көкжал қасқырмын,
Малшыны састырдым.
Аш болсам ұлимын,
Ауылды торимын.
Аңшыдан қорқамын,
Сайлармен жортамын.

Кірпі
Орманда кірпі келеді.
Саңырауқұлақ тереді.
Екеуі – қайың астынан.
Біреуі – терек қасынан.

Кірпі
Кірпі, кірпі, кірпі,
Үстің толған ине,
Бірін берсең шіркін,
Қадар едім түйме.

Ақ тиін
Мен тиінмін, тиінмін,
Қысқа жылы киіндім.
Қоймам толы жаңғаққа,
Іші жылы үйімнің.

Ақ қоян
Ақ қоян-ау, ақ қоян,
Үркек қоян, сақ қоян.
Қаша берсең қалыңға,
«Қорқағым» деп ат қоям.

Сұр қоян
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы – қырлы жерлермен.
Ытқып – ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің,
Келе жатқан томпандап
Көжегі екен өзінің.

Піл
Қасиетін біл,
Тұмсығына жүкті іл.
Көлік ол тамаша,
Үстіне мін.

VII. Сергіту сәті «Пантомима»
- Каждая команда должна без слов с помощью жестов показать дикого животного, вторая команда должна отгадать. (по пять диких животных)

VIII. Сөздерге фонетикалық талдау жасаймыз.
1 топ – жолбарыс
2 топ – арыстан

IX. Сөзді тап
- Келесі ойын «Сөзді тап»

«Жолбарыс»
А,С,Қ,Р,Ы,Қ қаскыр
Л,Ы,Ж,Н,А жылан
Р,Т,Ы,Н,А,С,А арыстан
И,Н,Т,І тиін
О,Н,Қ,Я қоян

«Арыстан»
А,Й,М,М,Л,Ы маймыл
І,Л,Ү,К,Т түлкі
П,Р,І,К,І кірпі
Ы,О,Б,Р,Ж,С,Л,А жолбарыс
І,Л,П піл

Х. Мәтінмен жұмыс
Орманда қасқыр, түлкі, қоян жүр. Хайуанаттар бағында піл, маймыл бар. Аю, жолбарыс, арыстан – үлкен аңдар. Кірпі, тиін – кішкентай аңдар.

ХІ. «Қол шапалақ»
- Ал енді ең соңғы ойынымыз. Мен жиырма сөз оқимын, солордың ішінде аңдардың атауы болса қол шапалақтайсыңдар.

«Жолбарыс»
Кітап, терезе, қалам, қоян, ағаш, түлкі, сағат, оқушы, маймыл, қасқыр, бала, жылан, тақта, гүл, арыстан, піл, доп, мектеп, кірпі, аю.
«Арыстан»
Сызғыш, өшіргіш, жолбарыс, сабақ, қыз, кірпі, түлкі, әже, әке, аю, қол, қоян, етік, ірімшік, қасқыр, тиін, алма, алмұрт, арыстан, маймыл.

ХІІ. Қорытынды
- Ал енді қорытынды жасаймыз, кімде қанша жетон санаймыз.

ХІІ. Үй жұмысы
Аңдардың атауын жаттау, мәтінді жақсы оқу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Asemgul9394
Просмотров: 785 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 6:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru