Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-11-16, 6:22 AM | |
Мәтінен жұмыс. Оқушыларға мәтін таратылыды. Мәтінді мәнерлеп оқып шығындар. Енді мәтінді оқып аударамыз (тізбектеп оқыту). Балалар, сендер С. Сейфулин өмірімен толығырық таныстыңдар. С. Сейфулин туралы не білдіңдер? Кластерді толықтырымыз. Жеке-жұппентоппен. Тақтаға әр топтанспикер шағып кластерді қорғайды. Енді Сәкен Сейфулин «Туған жер» деген өлеңімен танысайық. Бұл өленді Жансая мәнерлеп жатқа айтып береді. Оқушыларға өлең таратау Тұған жер Кеңсің дала Жан беретін Тұған ана, Тән беретін Көйлегің кең көк ала Мейірімді ана сен ғана. Балалар, енді өлеңді өздерің орташа дауспен мәнереп оқып шығыңдар - Бұл өлеңде не тұралы айтылған? - Негізгі ой не? -Туған жерінің табиғатты, аң-құсы, байлығы жайлы не айтасыңдар? Енді мәтін бойынша сұрақтар құрастырамыз. Екі топ бір-бірінесұрақ қояды,жауап алады. Сұрақтар қайталанбаулы керек. Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазып қойыңдар. 3.Ой толғаныс сатысы: Бес жол өлең кұрастыру. Жеке-жупен – топпен I-топ II-топ 1С. Сейфулин. 1.Туған жер 2. 2. 3. 3. 4. 4. 5. 5. IV Үй жұмысы: С. Сейфулиннің өмірі «Туған жер» өлеңін жаттау V Бағалау:Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау VI Бекіту: 1. С. Сейфулин кім? 2. С. Сейфулинқайжерде, қашан туды? 3. С. Сейфулинніңқандай өлеңдер жинағы бар? 4. «Туған жер» өлеңі не туралы? Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып:5 «А» Тақырыбы: Сәкен Сейфулин (1894-1938)«Туған жер» Сабақтың мақсаты: С. Сейфулин өмірі, шығырмашылығымен таныстыра отырып, өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіру, жаңа сөздерді меңгерту. Сабақтың меңдеттері: 1. Оқушылардың сөздік қоры молаяды, тілі дамиды. 2. Өз ойын айта алады, өзенің пікірімен салыстырады, білімдердің жаңа тақырыппен байланыстыра алады. 3.Ойын түйе білуге үйренеді, бір-бәрәң пікірін зейінмен тыңдауға, құрметтеуге, жеке, жұппен, шағын топта жұмыс істеуге дағдыланады.Сабақтың әдісі: оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау. Қолданған стратегиялар: ассоциациялық қатар, бес жол өлең, эссе жазу. Көрнекіліктер: портрет, таратпа мәтін дер, өлең, сөздік. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих. Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру кезеңі 2. Қығызушылықтыояту сатысы Ой шақыру стратегиясы 3.Мағынаны ажырату а) Мәтінмен жұмыс ә) Кластерді толықтыру, қорғау б) «Туған жер» өлеңмен танысу в) сұрақ-жауап 4. Ой толғаныс Бес жол өлең құрастыру 5. Үй жұмысы 6. Бағалау 7. Бекіту Сабақтығ барысы: Сәлеметсіңдер ме, балалар. Отырыңдар. I Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. II Үй жұмысы: Ахмет Байтұрсыновтың өмірі «Балаларды оқуға шақыру» өлеңін жатқа айту III Жаңа сабақ: 1Қызығушылықты ояту сатысы: Ой шақыру стратегиясы. Балалар өтетін тақырыбымыз Сәкен Сейфулин. С. Сейфулин туралы не білесіңдер, өз ойларыңды кағаз бетіне түсіріңдер. . С. Сейфулин туралы кластер құрастырамыз. Жеке-жупен – топпен. Алдымен жеке жұмыс істейміз. Болған соң көршіңмен, яғни жупен жұмыс істейміз. Ең соңында топпен жұмыс істейміз. | |
Просмотров: 1147 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|