Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-12-02, 2:16 PM | |
З. К. Мусекина БМФ «Голубой парус» балабақша- гимназиясы» қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі. Астана қ. Ашық сабақ 2 «Б» сынып Тақырыбы: Апта күндері Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың белсенді сөздік қорын байыту, ой-өрісін кеңейту, апта күндерін меңгерту, реттік сан есімдердің жасалу жолдарын түсіндіріп, қолдана білу. 2. Дамытушылық: Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беру арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту, ойлау, есте сақтау, сауатты жазу қабілеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Уақытты босқа өткізбей, бағалай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: дәстүрлі жаңа сабақ Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, көрсету, еліктеу, сергіту, ойландыру, жаттықтыру. Жұмыс түрлері: жекеше, жұптық, топтық, жалпы Көрнекілік: тазалық заттары, суреттер, слайдпрезентация, сөздер, фишкалар. Пәнаралық байланысы: есеп, дүниетану Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушыларды түгендеу. 2. Сабаққа дайындықтарын тексеру. ІІ. Үй жұмысын тексеру. - Біз қандай тақырыпты өттік? - Біз «Тазалықты сақтайық» тақырыпты өттік. - Үйге қандай тапсырма берілді? - Үйге 98-109 бет қайталау берілді. - Кел, балалар, ойнайық.Ойнайық та , ойлайық!«Саған не керек?» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталаймыз. Үстелдің үстінде жатқан тазалық заттарын атаңдар. Саған не керек? Сен не істейсің? Сұрақтарға жауап бер. - Мынау – сабын. Маған сабын керек. Мен қолымды жуамын. (сүлгі, тіс пастасы, тіс щеткасы, тарақ) - Жақында қандай мереке болды? - Аналар мерекесі. - Сендер аналарыңа көмектесесіңдер ме? - Иә, мен анама көмектесемін? - Не істейсің? - Мен кітаптарды, ойыншықтарды, киімдерді жинаймын. - Заттың көпше түрі қалай жасалады? - Көптік жалғаулар: -лар,-дар,-тар,-лер,-дер,-тер арқылы жасалады. Мысалы: кітаптар, киімдер, балалар. ІІІ. Жаңа сабақ 1. Сұхбаттасу. - Сендер оқушы баласыңдар ма? - Біз оқушы баламыз, Жақсы баға аламыз. Таудай үлкен талабымыз, Содан жақсы сабағымыз. (тақпақ айтады) - Сендер мектепке неше күн барасыңдар? - Біз мектепке бес күн барамыз. - Неше күн демаласыңдар? - Екі күн демаламыз. - Бұл күндер – апта күндері деп аталады. - Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы «Апта күндері» (сабақтың мақсаты, жоспары айтылады) 2. Сөздік жұмысы:кеше, бүгін, ертең (слайд) а) Сөздерді тыңдау, қайталау. ә) Сөздерді буынға бөліп, түрлерін анықтайды. б) Сөздерді сөздік дәптерлеріне жазады. 3. Сұхбаттасу: Бүгін қай күн? Ертең қай күн болады? Кеше қай күн болды? Бір аптада неше күн бар? (слайд) 4. Грамматикалық жұмыс: Реттік сан есімнің жасалу жолдарын түсіндіру. (слайд) 5. Дәптермен жұмыс: Апта күндерін дәптерге жазады. 110б.2-тап. Реттік сан есім жұрнақтарын белгілейді.(слайд) Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық! 6.Үлгі бойынша сөйлес. Жұптасып оқы.111б.3-тап. 7.Мәтінмен жұмыс: Тыңда. Оқы. 111б. 4-тап. ІҮ.Сабақты бекіту: 1.Сұрақ-жауап жұмысы: - Ертең қай күн? - Сен не істейсің? 2.Үлгі бойынша сөйлес: 111б. 6-тап. - Ол дүйсенбі күні сурет салады. 3. Сұхбаттасу: (слайд) - Сенің сүйікті ісің қандай? - Менің сүйікті ісім би билеу. - Сен аптаның қай күні би билейсің? - Мен бейсенбі күні би билеймін. Ү.Сабақты қорытындылау: 1.Санамақты жаттау: (слайд) Апта деген ағайдың Жеті бірдей ұлы бар. Біріншісі - Дүйсенбі, Екіншісі - Сейсенбі, Үшіншісі - Сәрсенбі Төртіншісі - Бейсенбі, Жұма деген бесінші ұлы, Алтыншы ұл - Сенбі, Жетіншісі - Жексенбі. Балалар санамақты хормен оқиды, естеріңде сақтайды. 2.Апта күндерін құрастыру: Оқушылар ретімен тақтаға шығып, түрлі-түсті қағаздарға жазылған апта күндерін ретімен тақтаға іледі. 3.Оқушыларды бағалау. ҮІ. Үйге тапсырма: 110-111бет оқу №2 дәптерде жазу. | |
Просмотров: 1406 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|