Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-12-10, 7:00 PM | |
№ 61 ЖББМ мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Рахимбаева Мунира Сеитжанқызының ашық сабақ жоспары. Маған айтсаң ұмытып қаламын, Көрсетсең есімде қалар, Ал өзім істесем үйреніп алам. Конфуций. Сыныбы: 4 «А» Күні: 23.10.2014ж Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасы Сабақтың типы: Блум таксономиясы, 7модуль, интербелсенді. Сабақтың әдіс – тәсілдері: Әңгімелеу, диалогтік оқыту, АКТ,СТО, Кубизм, Insert, ЖИГСО Құрал – жабдықтар: Интербелсенді тақта, фотоаппарат, ноутбук, үлестірмелі карточкалар, жұмыс дәптері, оқулық, постер, маркер. Сілтеме: Жоспар. Қазақ тілі оқулығы. Әр – түрлі материалдар, сабақ бойынша дайындалған слайдтар. Мұғалімге арналған нұсқаулық.2012ж. Жалпы мақсаттары: Білімділік: оқушылардың Отан туралы түсініктерін кеңейту. Егеменді ел жетістіктерімен таныстыру; Дамытушылық: туған елі, Отаны туралы оқушының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін дамыту; Тәрбиелік: оқушының еліне деген сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу. Оқушы нәтижесі: 1. Қазақстан Республикасы туралы ұғымын толықтырады 2. Оқушылар топ болып ақылдасып жұмыс жасауды. 3. Сабақ нәтижесінде оқушылар алған білімдерін өмірмен ұштастыру. Түйінді идеялар: Қазақстан Республикасы туралы толық мағлұмат алды. алған білімдерін өмірде қолдана білу икемділіктері қалыптасады. Тапсырмалар: 1 - әрекет. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Түгендеу Сыныпта жағымды эмоциялық атмосфераны қалыптастыру, Оқушылардың көңіл – күйлерін сұрап, олардың сабаққа көтеріңкі көңілмен кірісуіне ықпал ету. 2- әрекет. Ой сергек. Менің Отаным. Оқушыларға әріптер жазылған қағаздар таратылады, сол әріптер арқылы тақырыпқа байланысты сөздер құрастыру. Отан. Қазақстан. Атамекен.Рәміздер.Астана. Алматы. Сыныпта жағымды эмоциялық атмофераны қалыптастыру. 3 – әрекет. Түстер арқылы топқа бөлу Топқа бөлу. Оқушыларды 3- топқа бөлу. І – топ. Атажұрт. ІІ – топ. Атамекен. ІІІ – топ. Отан. 4 – әрекет.Үй жұмысын тексеру. Өткен тақырып бойынша сұрақ – жауап. 5 - әрекет.Жаңа сабақ. Интербелсенді тақта арқылы ребус сурет көрсетемін. «ОТАН» Оқушылар тақтада берілген суреттер арқылы ребусты шешеді. 1-ші слайд.Сабақтың тақырыбын ашу. СТО Сонымен, балалар, «Отан» деген сөзді қалай түсінесіңдер? - «Отан» деген сөзге қандай басқа мағыналас сөздерді білесіңдер? - Біздің Отанымыз қай мемлекет және ол қандай? - Мемлекеттік рәміздерге нелер жатады? - Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл? (Оқушылардың жауаптары тыңдалады) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 2-ші слайд. Жаңа сөздермен таныстыру. 6 – әрекет. Мәтінмен жұмыс. Интеллектуалды футбол. 7 – әрекет. «Фонетика елінде» деп аталады. Әрбір топ интерактивті тақтада жасырылған ұяшықтардың біріндегі Қазақстанның бір қаласының атауына фонетикалық талдау жасайды. 8- әрекет. «Менің Отаным» деп аталады. Үш топқа парақша беріледі. Оқушылар сол парақшаларға өздерінің болашақ Отанының суретін салып, қорғайды. 9 - әрекет. Сергіту сәті. 10 – әрекет. Сабақты бекіту. «Мақал - сөздің мәйегі» деп аталады. Топ мүшелері Отан туралы мақал - мәтел айтып жарысады. Қай топ көп мақал - мәтел айтса сол топ жеңіске жетеді. 11- әрекет.Кері байланыс. Саусақпен бағалау. 12- әрекет. Үй тапсырмасы. Үш деңгейлік тапсырма орындау. Үйге әр топқа екі мәтін беріледі. Мәтінді оқу, аудару, әңгімелеу. ІІІ - деңгей Мәтін бойынша диалог құрастыру. ІІ - деңгей «Менің Отаным — Қазақстан» шағын шығарма жазу. І – деңгей 13 – әрекет. Формативті бағалау. - тапсырманы орташа орындаса (қанағаттанарлық) 2 балл - тапсырманы жақсы орындаса (жақсы) 3балл -тапсырманы толық, нақты орындаса (өте жақсы) 4балл | |
Просмотров: 696 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|