Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (30.7 Kb) ] | 2014-12-17, 7:25 PM |
Сабақ № Күні: 03.12.2014 Сынып: 9 Пән: Қазақ тілі Пән мұғалімі: Қошаметова Ж.Ж. Тақырыбы: Ә. Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы. Қалау рай. Түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлем. Мақсаты: Ә. Қастеевтің шығармашылығы туралы айта отырып, білімдерін тереңдету, құрмалас сөйлемдерді құрастырып ажырата білуге үйрету, мәтін ішінен тауып, талдауға баулу.СҚС жазылу емлелерін түсіндіру. Күтілетін нәтиже/табыс көрсеткіші: СҚС түрленуін, жазылу емлелерін біледі, СҚС басқа түрлерінен ерекшелігін түсінеді.Ә.Қастеев туындырары туралы әңгімелей алады Жұмыс түрі: Топтық Модуль:СТО, ДО,Қалай оқу керектігін үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ Мұғалімнің жазбалары: Әдісі: Сұрақ-жауап, Миға шабуыл, топтастыру , Инсерт т.б № Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Ресурстар 1 Ұйымдастыру Оқушылардың көңіл-күйлерін смайликтер арқылы анықтау (сабақ басында және соңында) Трениинг «Сыйлық сыйлау!» Топ ережесін сақтап отыруларын ескерту. әр оқушы шеңберге тұрып, өздерінің сыйлайтын заттарын айтады, Топтарға бөлінеді, Бағалау парақшасымен танысады Көңілдері көтеріледі Сабақ кезеңдерімен танысады Топ ережесі 2 «Миға шабуыл» Үй тапсырмасын тексеру Оқушылар үй тапсырмасын бір-біріне сұрақ қою арқылы пысықтайды.(Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар) Оқушылар жұпта отырып бір-біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды Өз ойларын айтады. Диалог орнайды. Өткен тақырыпты естеріне түсіреді. Бағалау парағы 3 Қызығушылық ояту (білу), (түсіну) СҚС жазылу емлесін интербелсенді тақта арқылы түсіндіру 4-Төрт түрлі жазылу емлесіне мысалдар келтіреді. СҚС жазылу емлесін біледі, естеріне түсіреді. Интербелсенді тақта 4 «Мағынаны тану» (талдау) Жаттығулармен жұмыс Сыныпты стикерлер арқылы 2 топқа бөлемін. І топ:3-жаттығу 100 І топ: 3-жаттығу 101б Шағын топтарға бөлінеді 4-5 оқушыдан ҚС құрастырып, жазады,түрлерін ажыратады Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. Қандай сөйлем мүшесінің қызметін атқаратынын талдап, дәлелдейді. Топ ережелеріне сүйенеді Топпен жұмыс жасайды, ҚС түрлерін жетік меңгереді. Оқулық Бағалау парақша-лары Қима суреттер 5 Ақыл картасын салу (қолдану) І топ: 1-тапсырма ІІ топ: Сұрақтар құрастырып жауап бер 2 топта берілген тақырыптар бойынша топпен жұмыс жасайды. Әр топ өз постерлерін қорғайды, топтар бірін-бірі стикермен бағалайды Маркер Постер стикер Бағалау парақша-лары 6 Шығармашылық тапсырмалар (жинақтау) І топқа диалог ІІ топ Жай сөйлемдерден құрм. сөйлем құрастыру Диалогті пайдаланып, сөйлемдер құрайды. СҚС бар сөйлемдерді жазады СҚС мағыналық түрлерін ажыратады Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады, тілдері дамиды, шығармашылық қабілеттері молаяды. Сөйлем мүшелеріне талдауды естеріне түсіреді,сал-с құрм-с сөйл-ді ажырата алады Бағалау парақша-лары Суреттер А4 қағазы 8 Рефлексия Кестені толтыру мақсатын түсіндіремін «ИНСЕРТ» әдісі бойынша сызбаны толтырады. «Мен қандаймын?» ойыны арқылы әр оқушы өзінің қандай екенін айтады. «Білемін, білдім, білгім келеді» деген сөздерге жауап алынады. Өздерінің жақсы қасиеттерін айтады(күшейтпелі, салыстырмалы шырайлар ды қолдана отырып айтады) Кеспе қағаздар 9 Үйге тапсырма Құрмалас сөйлемдер-ереже қайталау,3,4 сөйлем синтаксистік талдау жаса 100б 2-тапсырма диалог жаттау ВЕНН диаграммасы арқылы түсіндіреді және салыстырады, Сыни тұрғыдан ойлап, ерекшелігі мен ұқсастықтарын жазады. Оқушы дәптері 10 Бағалау Бағалау әр тапсырмадан соң бағаланып отырады Топ басшылары топ мүшелерін әр тапсырмадан кейін бағалап отырады, соңында қорытынды бағасын шығарады Қалыптастырушы баға мен жиынтық баға қолданылады, әділ қоюға тырысады Бағалау парақшалары әр топқа | |
Просмотров: 1269 | Загрузок: 33 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|