Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (183.1 Kb) ] | 2015-01-07, 6:46 PM |
4-сынып І тоқсан. 2-сабақ Тақырыбы: Менің атам мен әжем Мерзімі: Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеруі тиіс; • Атасы мен әжесі туралы қазақша сауатты сипаттайды; • Әже туралы өлеңмен танысады; • Топпен жұмыс істеуге дағдыланады. Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ); топтық жұмыс(СТО); өзін-өзі бағалау (ОүБ); сөздікпен жұмыс (ЖЕСО). Оқып-үйренудің нәтижесі: • Сөздік қорын кеңейтті; • Атасы мен әжесі туралы баяндай алады; • Етістікті ауыспалы осы шақта қолдана алады; • Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау. Бәрін қоса есептегенде: «Дене мүшелерімен амандасу» тренингі; «Ыстық орындық» (кезекші) Негізгі дерек көздер: дәптер, оқулық, стикерлер, көңіл-күй смайликтері, сөздіктер. Уақыты Жұмыс түрі Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті І Ұйымдастыру кезеңі 0,5 мин 1.Психологиялық ықпал Амандасамын Білер қазақ баласы, Сәлем - сөздің анасы, Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз. 1 мин 2. Амандасу тренингі Нұсқау беремін: баспен амандасамыз; құлақпен амандасамыз; қолмен амандасамыз … Дене мүшелерімен амандасады. 2,5 мин 3. Кезекшімен «Ыстық орындықта» сұхбаттасу Бақылаймын -Кезекші-бүгін мұғалімнің көмекшісі болады. Тақтадағы тапсырмаларды оқиды. Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды. ІІ үй тапсырмасын тексеру. Альбомдарды тамашалау. Мақалдарды жатқа айту. Жаңа сабақ Диалогті рөлдерге бөліп оқу, аудару. Скейч көрсету. 1-тапсырма. -Мынау кім? -Бұл-менің атам. -Атаңның аты кім? -Атамның аты-Оразбай. -Атаң неше жаста? -Атам алпыс бес жаста. -Атаң не істейді? - Атам-зейнеткер. -Мынау кім? -Бұл-менің әжем. -Әжеңнің аты кім? -Әжемнің аты-Зейнеп. -Әжең неше жаста? -Әжем алпыс бір жаста. -Әжең не істейді? - Ол-зейнеткер. Оқылым: мәтінмен жұмыс. 2-тапсырма. Кезекпен оқу, аудару. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Менің атам мен әжем бар. Олар-зейнеткерлер. Атам 64 жаста. Әжем 60 жаста. Атам маған күнде кешке ертегі оқиды. Әжем дәмді тамақтар пісіреді. Мен атам мен әжемді өте жақсы көремін. Үлгі: Ата мен әже кім?Ата неше жаста?Ата күнде не істейді? ІІІ Бекіту Деңгейлік тапсырмаларды орындау. Үш топқа бөлініп орындау. 1-деңгей тобы: 1. Суреттерге қара. 2. Атаң, әжең бар ма? 3. Аты кім? 2-деңгей тобы: 1. Сөйлесуді оқы. 2. Ата, әже сөздерінен сөз тіркестерін құра.Ақылды ата, әдемі әже. 3. 2-тапсырмадағы сөйлемдерді оқып, көшіріп жаз. 3-деңгей тобы: 1. 3-тапсырмадағы сөздерді оқы. 2. Өлеңді оқы, жаттап ал. 3. 4-тапсырмадағы сөйлемдерді толықтырып жаз.Үлгі: Менің атам бар. Сенің атаң жоқ. ІV Қорытынды «Кірпіш» ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз. • Көңіл-күй рефлексиясы. VҮй жұмысы 36-бет 5-тапсырма. Өлеңді жаттау. VІ Бағалау Өзін-өзі бағалау. -Сен өзіңе қандай баға қоясың? -Неге? Мадақтау әдісін қолдану. | |
Просмотров: 2065 | Загрузок: 25 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|