Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сөйлем мүшелерінен өткенді қайталау. 8-сынып.
[ Скачать с сервера (13.7Kb) ] 2015-01-12, 10:20 AM
Г.Б.Абильгазина,
Қандыағаш қалалық №1орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы:
Сөйлем мүшелерінен өткенді қайталау
/8-сынып/
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: сөйлем мүшелерінен өткенді қайталау, пысықтау.
Дамытушылық: сөйлем мүшелерінің сұрақтарын дұрыс қойып,талдау жасай білуге, шығармашылық ізденіске дағдыландыру.
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа,жолдастық көмекті бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі: білімді пысықтау.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,талдау,шығармашылық жұмыс.
Көрнекілік: үлестірме қағаздар, «қара жәшік» ойынына қажетті заттар.
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру. Амандасу,сабаққа дайындықтарын қарау. Оқу құралдарын әзірлейді.
ІІ. Психологиялық тренинг. -Бүгінгі сабақтың жақсы өтуі біздің көңіл күйімізге байланысты, сондықтан бір-бірімізге жанды жадырататын жылы сөз айтайық. Бір-бірінің қолынан ұстап,жүздеріне жымия қарап: - Жан достым,үстем болсын мерейің! Әрқашан жеңісіңді көрейін!
ІІІ. «Ойашар» Жетекші сұрақтар қояды:
1.Сөйлемдегі барлық сөздер сөйлем мүшесі бола ала ма?
2.Қандай қызметіне қарай сөйлем мүшелері тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелер болып бөлінеді?
1.- Жоқ, сөйлемдегі барлық сөздер сөйлем мүшесі бола алмайды
/ сөйлем мүшесінің басты белгілерін атайды/.
2.Сөйлем жасау
қызметіне қарай.
ІV. Талдау/анализ/ Топтық жұмыс түрлерін белгілейді. Әр топ достық тақырыбына
мақал-мәтел ойлап жазып, өз топтарына берілген сөйлем мүшесін табады, талдайды.
V. «Мен, мен, мен едім...»
Біріктіру, топтастыру. Әр топ өздеріне берілген сөйлем мүшелерінің басты белгілерін топтастыру әдісімен жазу керек. Сұрақтарын,қай сөз табынан болатындығын, басқа сөздермен байланысу түрін, қолданылу мәнін айқындайды.
VІ. «Орнымды тап!» Топтарға берілетін тапсырманы белгілейді. Берілген сөйлемдердегі бастауыш пен баяндауыш арасына қойлатын сызықшаның орнын тауып қою.

VІІ.Ширату /шығармашылық жұмыс/. «Қара жәшік» ойыны ойналады. Жасырынған заттардың атауы болатын сөздерді қатыстыра отырып, мақал-мәтелдер айту,сол сөздердің сөйлемдегі қызметін анықтау. «Хат», «тұз», «теңге», «кілт», «желқайық»,
«қайшы», «ою» сөздерін қатыстыра отырып, мақал-мәтелдер ойлайды. Сөйлемдегі қызметін анықтайды.

VІІІ.Үйге тапсырма. «Менің досым тақырыбына әңгіме жазу. Бір сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдау.
Бағалау.
Бірін-бірі бағалайды.
Фейерверк. Қол шапалақпен фейерверк жасау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Гулшара
Просмотров: 843 | Загрузок: 34 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 3:02 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru