Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (29.5 Kb) ] | 2015-01-19, 11:48 AM |
Пән мұғалімі: Г.Ұ. Лекерова Сабақ өтілетін уақыты: сабақ 80 минут (1 пара) Күні: Пәні: Қазақ тілі 2 сағат. Сыныбы: 8 «А» Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы. «Адамдық борышың» өлеңі Жалпы мақсаты: Оқушылардың Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы білімдерін толықтыру; ақын өлеңдерінің идеясын ашу, негізгі түйінді таба білуге үйрету; Шәкәрім өлеңдері мен Абай өлеңдерінің үндестігін табу. Міндеттері: 1. Оқушылардың сөйлесім әрекетінің түрлерін әлеуметтік ортада қолдана білуге үйрету; 2. Оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту; 3. Өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, коммуникативтік құзіреттіліктерін дамыту. Сілтеме: Интернет, С.Мирсейітова оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері Оқу нәтижесі: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығымен толық танысады, «Адамдық борышы» өлеңінің мазмұнымен танысады, тақырып бойынша өз ойларын айта алады. Қолданылатын материалдар: АКТ, постер, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар, бейнематериал. Оқыту технологиясы Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, диалогтік оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ және сандық жүйелерді қолдану, талантты және дарынды балаларға жұмыс, орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық. Формасы мен әдістері: Топпен жұмыс, жұптық жұмыс. Жеке жұмыс. Блум таксономиясы. Білу: Үй тапсырмасын тексеру. Абайдың 17 қарасөзі (Критерийді енгізу) Түсіну: CТО, «Ой қозғау» «Ассоциациялық аймақ»кестесі (Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы 1 минуттік бейнеролик көрсету) «Ассоциялық аймақ» кестесін толтыру Шәкәрім кім? Қолдану: СТО , «Инсерт» әдісі. 55 беттегі өлеңді оқу. «Ү»- бұл маған белгілі «+»- бұл мен үшін жаңа, мен ол туралы тұңғыш рет оқып отырмын «?»-мен бұл жерде не айтыллғанын түсінбедім «!»-бұл өте қызықты, ол туралы әрітестерімен әңгімелесуім керек. Талдау: Білімді, мақтаншақ, арлы, білімсіз, еңбекқор, мансапқор, айлакер, жалқау, өсекші, шыншыл, өнерлі, өтірікші, жомарт, сараң, қайырымсыз, ата-ананы сыйлайды.Балалар, адамға тән жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді бөліп жазайықшы Негізгі тақырыбы- адамзат міндеті Топпен жұмыс Жақсы және жаман қасиеттерді бөліп жазу Адамдық борыштарды жазамыз. 1. Адал еңбек ету 2. Білім мен өнер үйрену 3. Келешекке жол көрсету 4. Үлгі болатын іс қалдыру Жинақтау: 1.Халыққа еңбек ету. 2.Білім, өнер үйрену. 3. Өзімшіл болмау. 4. Өміріңді босқа өткізбе! 5. Өміріңді мәнді мағыналы өткіз. 6. Артыңа жақсы із қалдыр. Тақырыптарын ұсыну Тақырыпты сандықшадан алып, топтық талқыға салады. Рөлдік ойынға түседі, Шәкәрімнің өлеңімен байланыстырады. Бағалау: Рефлексия: Сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша, сабақ критерийлеріне сәйкес оқушыларды сыныппен кеңесе отырып бағалаймын, бағаға түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын. | |
Просмотров: 1029 | Загрузок: 16 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|