Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ашық сабақ конспектісі "Хайуанаттар бағында"
[ Скачать с сервера (33.0Kb) ] 2015-01-28, 9:58 AM
Ашық сабақ конспектісі

Тақырыбы: Хайуанаттар бағында.

Мақсаты:
1Білімділік: Жабайы аңдар туралы алған білімдерін тиянақтау, бекіту.

2Дамытушылық: Тілдерін дамыту, сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлесу дағдыларын арттыру.

3Тәрбиелік: Жан-жануарларға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, оларды аялауға, қорғауға шақыру, бойларында адамгергшілік, мейірімділік сияқты ізгі қасиеттерін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Әдеттен тыс ( Ойын технологиясы мен жеке тұлғалық бағыттау технологиясын қолдану)
Сабақтың типі: Аралас сабақ. ( Математика, Дүниетану)
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, плакаттар, слайдтар.

Сабақ барысы:
І. Сабақты ұйымдастыру кезеңі.

1. Амандасу
2. Мемлекеттік әнұран.
3. Сабақтың мақсатын, тақырыбын түсіндіру.
Біздің Хайуанаттар бағына барғыларың келе ме? Ол үшін не керек? Билет.

ІІ. Разминка. Белсендіктерін арттыру.
Билет алу үшін әр түрлі тапсырмаларды орындайды.
1. Үй жануарларын атау, олар туралы тақпақтарды жатқа айту.
1.Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен
Ытқып-ытқып жүгірді.
Артына бір қарады,
Көзінің сап қиығын
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің.
(Т. Бердияров)
2. Мен тиінмін, тиінмін,
Қысқа жылы киіндім.
Қоймам толы жаңғаққа,
Іші жылы үйімнің.
( Н. Жанаев)

3. Үреді үйшікте,
Аулада күшіктер.
Біреуі оның қап-қара,
Біреуі сары ала.
Біреуі қардай ақ,
Біреуі сүр жолақ.
Бәрібір, бәрінің
Жұмысы біреу-ақ
Үреді абалап.
(Е. Өтетілеуұлы)
4. Алды-артына қатамай,
Аяғыңды аямай,
Құлын қайда жүйткідің
Ойын қуған баладай?
Жайлауға
Ойнауға,
Сайларға
Сайранға!
(М. Әлімбаев)
2. Ойын: «Кім жылдам?» 3 сөйлем құрау
3.Ойын: « Жұмбақ қоян» слайды. Дене мүшелері мен сандарды еске түсіру.

Сергіту сәті: «Қара жорға»
ІІІ. Негізгі бөлім.
- Балалар, сендердің қолдарыңда билеттерің бар. Енді хайуанаттар бағына кіруе болады. Ең алдымен өз-өзімді қалай ұстауымыз керек, соны еске түсіріп алайық.
- Ал, енді хайуанаттар бағына кірейік!
Тақтаны ашамын, бірақ торлар бос болып шығады.
1. Слайд №1: «Жануарлар денесі»
2. Балалар жеке-жеке шығып аңдардың қазақша атауларын атайды.
3. Слайд №2: «10 ақылды жануар»

І\/. Қорытындылау.
1. Балалардың білімдерін бағалау
2. Шаршағанды басу: «Аңдар» сөзін көзбен, мұрынмен, екі қолмен бірдей жазу
\/. Үйге : Қайталау, сөздік жаттау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: казяз
Просмотров: 243 | Загрузок: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:51 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru