Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (14.2 Kb) ] | 2015-01-30, 1:14 PM |
Сабақ жоспары Тақырыбы: Коммуналдық қызмет төлемақылары Мақсаты:Тақырып бойынша сөздік қорын кеңейту, ойларын дұрыс , дәлелді етіп жеткізе білуге дағдыландыру,үнемшілдіктің маңызын түсінуге жағдай жасау. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 1.Позитивтік бейнефильм көру арқылы көңіл-күйлерін көтеру 2.Жаңа сабаққа бейімдеу 2. Ой шақыру «Миға шабуыл» «Идеялар қоржынына» өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін жинақтап салады.2-минут -Өткен сабақтарда қандай тақырыппен таныстыңдар? -Бюджет неден тұрады? -Шығыстың қандай түрлері бар?(бағалау) -Бүгінгі сабаққа шығыстың бір бөлігі-коммуналдық қызмет төлемақылары туралы мәліметті бізге балалар дайындап келді. 2 минуттік тұсаукесер.(әрбір оқушыға смайлик беру)(6-8 минут) 3.Мағынаны тану 1.Сөздік жұмысы 2.Мәтінмен жұмыс INSERT-кестесін толтыру V - + ? v-білемін -менің білгеніме қайшы келеді +- қызықты және күтпеген жәйт ?- көбірек білгім келеді, түсініксіз Бекіту: -Мәтіннің негізгі ойы қандай? -Үнемшіл болу-жақсы қасиет пе, немесе керісінше, кемшілік пе? Топты біріктіретін тренинг «Екі суретшінің суреті» Екі оқушы қолдарына бір қарындаш алып сурет салады(Үйдің, гүлдің, күннің,ағаштың, адамның, кітаптың т.б.) Ой толғаныс Интернет-ресурстарды пайдаланып, жылуды, электрқуатын, суды үнемдеу туралы қызықты фактілерді тауып, постер жасау.қорғау Қорытынды - Ал, бүгінгі сабақта сендер көп мәлімет алдыңдар.Алған мәліметтерінің қаншалықты керек екенін өздерің шешесіңдер. Рефлексия «Чемодан, еттартқыш,қоқыс шелегі » Үй тапсырмасы 9-тапсырма(күрделі деңгей) 10-тапсырма (орта деңгей) 3-тапсырма (жеңіл деңгей) Бағалау критерийлері Сабақтың кезеңі 5 балл 4 балл 3 балл Мәтінмен жұмыс Жазба жұмыс Постер құрастыру | |
Просмотров: 1446 | Загрузок: 26 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|