Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Махамбет Өтемісұлы "Мен,мен едім,мен едім"
[ Скачать с сервера (36.7 Kb) ] 2015-02-03, 9:22 PM
Сабақ жоспары
Мерзімі Қаңтар 3-апта 6-күн 2014/15 оқу жылы
Сынып 9
Пән қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы М.Өтемісұлы «Мен, мен едім, мен едім»,«Арқаның қызыл изені-ай» өлеңдері
Сабақтың мақсаты Елім деп еңіреген қазақтың қайсар ақыны ,тәуелсіздік жолындағы батыл күрескері М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығынан кеңірек мәлімет алады, өлеңдерінің мазмұны мен идеясын ашу арқылы өлеңге сыни тұрғыда түрлі көзқараста баға береді.Академиялық білімі мен дағдыларын түрлі өмірлік жағдайлар мен тиімді әлеуметтенуде қолдану қабілетінанықтауға бағытталған.
Оқу міндеті Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруда,тақырыпты ашу барысында бала жауабы қадағаланады Топта, жұпта жұмыс істеу арқылы оқушылардың коммуникативті дағдылары қалыптасады
Күтілетін нәтиже Инттелектуалды деңгейі мен өмірлік көзқарастарында өзгерістер болады. Оқушы тақырып бойынша алған білімін қортындылайды, алған мәліметтерді интерпретациялайды, бұдан арғы іс-әрекетті анықтауға бағытталған қорытынды жасайды.. Оқушылар ойы бір жүйеге келіп, ақын өлеңін құндылық ретінде қабылдайды
Сабақтың негізгі түйіндері Ұлт-азаттық көтеріліс, Ішкі Бөкей ордасы, Жәңгір хан, Баймағамбет сұлтан, Гекке бастаған қарулы топ, Исатай Тайманұлы, дауылпаз ақын
Сабақтың типі Жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың түрі Танымдық сабақ
Қолданылатын әдіс- тәсілдер Жұптық, топтық жұмыс, талдау, баяндау, сұрақ-жауап, топтастыру, АКТ, СТО әдісінің «ЖигСо», «Синквейн», «5 минуттық эссе» стратегиялары, Э.Бононың“Ақылдың алты қалпағы» әдісі, бағалау (топ жетекшісінің бағалауы)

Ресурстар М.Өтемісұлы өміріне байланысты деректі фильм, сабаққа байланысты слайдтар, топтық жұмыстарға арналған құралдар,ақылдың алты қалпағы
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі,тарих
Сабақтың эпиграфы Махамбет...Махамбет...
Білмеймін жел ме, сел ме,
Жыр да онымен бір тұлға теңесер ме?
Әділетсіз дүниенің қабырғасын,
Махамбетше сөгер жан кездесер ме? (Ф.Оңғарсынова)

Сабақтың кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Нәтиже Ресурс Сабақ кезеңіндегі әдіс-тәсілдер
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин. Оқушыларды Махамбет өлеңдеріне байланысты төрт топқа 6-7 оқушыдан бөледі.
1.Арқаның қызыл изені-ай
2.Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны
3.Бағаналы терек
4.Мен едім

Оқушылар Махамбет өлеңдері бойынша төрт топқа 6-7 оқушыдан бөлінеді. Өлең тақырыбы жазылған қағаздар Топтарға бөлу, АКТ
Кіріспе
Қызығушылықты ояту

Деректі ф.үзінді (М.Ө.1 бөлім.
02.05-02.47) 3мин Презентация слайдын қосады.
Қазақ даласында 19ғ.патшалы Ресей отарлаушылары жүргізген саяси-әлеуметтік өктемдік пен басқару жүйесіндегі реформалардың себеп-салдарының қазақ әдебиетінде көрініс табуы және Исатай-Махамбет көтерілісінің шығу себептері туралы мұғалім оқушыларға сауал қояды.
Танымдық қабілеттері артады,сыни тұрғыда сауалға жауап береді.19ғ. қазақ қоғамының халін тарихпен байланыстыра отырып дәлелдейді. Топ өз жауабын бағалайды. Қазақ әдебиеті мен тарих пәндерінен білімдерін пысықтай
ды Қазақ әдебиеті оқулығы «Арман-ПВ»2014,
интерак-
тивті тақта Сұрақ-жауап,
топтық жұмыс,
СТО,АКТ
Мағынаны тану 4 мин. Ақын өмірі мен шығармашылығына байланысты сандарды қорғауға бағыттайды.Әр топқа жылдар жазылған 2 датадан береді.
1-топ.1803,1829
2-топ.1834,1936
3-топ.1837,1938
4-топ.1846,2003
Оқушылар жауабын слайдта берілген кестемен салыстыра отырып, тексереді, бағалайды.

Оқулыққа сүйене отырып, даталармен жұмыс істейді,жұмыстарын қорғайды. Топ өзін-өзі бақылау парағы бойынша бағалайды. Оқушылар
дың танымдық деңгейі шыңдалады. Танымдық қабілеттері артады,сыни тұрғыда сауалға жауап береді.
Алған мәлімет бойынша өз ойын жинақтап айтады. Қазақ әдебиеті оқулығы «Арман-ПВ»2014,
интерак
тивті тақта топтық жұмыс,
СТО,АКТ
1-тапсырма 4 мин. «Синквейн» стратегиясы бойынша жұптық жұмыс түрін ұсынады.
1.Зат есім
2.Сын есім
3.Етістік
4.Сөйлем
5.Синоним
Әр жұп «Синквейн» стратегиясы бойынша жұмыс жасайды. Жұмыстарын қорғайды. Жұптық жұмыстарын бағалайды. Оқушы
Ның интелл-ды деңгейі, ой ұшқырлы
ғы мен тіл көркемдігі байқалады.
Интерак
тивті тақта СТО, АКТ,жұптық жұмыс

Деректі ф. үзінді
(М.Ө.өмірбаяны
00.50-
3мин Махамбеттің «Мен,мен едім, мен едім» өлеңін талдамас бұрын «Мен»-нің мағынасын ашқызады.Ол үшін оқушыларға сауал жолдайды. -Балалар, сендер «Мен» сөзінің мағынасын өздеріңе қаратып, өздерің жайлы не айтар алар едіңдер? Мысалы, Мен-оқушымын, мен-Қазақстан азаматымын, Мен-ата-анамның сүйікті перзентімін, мен-ұлағатты ұстаздардың шәкіртімін, мен-адал доспын, мен-имандылықты бойына сіңірген халқымның адал перзентімін, мен-өмірге құштар жанмын,т.б. Оқушылар өздеріне түрлі дәрежеде баға береді, «Мен» сөзінің мағынасын ашады. Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни тұрғыда баға береді. Махамбет өміріне байланыс
ты деректі фильм Махамбет өміріне байланыс
ты деректі фильм
Махамбет бейнесін ашу 3мин (Презентация слайдын қосады)
Ендігі кезекте Махамбет өлеңдеріндегі «Мен» сөзінің мағынасын ашып көрейік. Балалар, байқасаңдар,Махамбет өлеңдерінде «Мен» сөзі жиі қолданылады. Осы сөз қандай мағынада айтылады? Осы өлеңдері арқылы Махамбетті қай қырынан танимыз? Ондағы «Мен»-нің мәні ерекше, астарында мол сыр бар. Мұндағы «Мен»-Махамбеттің бүкіл болмысы, Махамбеттің күрескерлік әлемі, Махамбеттің батыр жүрегі. Осы «Мен» арқылы оның ісі, күрескерлігі, ерлігі, елге деген махаббаты, елдің тәуелсіздігіне деген жауапкершілігі, дұшпанына деген ыза-кегі көрінеді.
Махамбет менінің астарына үңіледі, құнды ой түйеді.
Интерак
тивті тақта
2-тапсырма 10мин. «Мен едім» өлеңін Қ.Тасболатов талдауына салып, талдауға бағыттайды. Өлең мәтінін таратып береді.
Әр жұпқа модуль бойынша бөліп береді. Әдебиет теориясы бойынша білімдерін пысықтайды.Өлеңді модуль бойынша талдайды. Әр топ бақылау парағы бойынша бағалайды Қазақ тілі мен әдебиет пәні білімдерін пысықтай
ды,іздене
ді,өлеңді талдауға бейімділіктерін арттырады. оқулық, интерак
тивті тақта Оқулық
пен жұмыс,
топтық жұмыс АКТ,
СКТ
Сергіту сәті 1мин. Сергіту сәтін қосады
Е.Құдайбергенов. «Мен едім» әніне бой сергіту жасатады. Сергіту жаттығуын жасайды Интерак
тивті тақта АКТ
3-тапсырма 5 мин СТО әдісінің «Соңғы сөзді мен айтайын» стратегиясы бойынша «Арқаның қызыл изені-ай» өлеңінде берілген өлең жолдарынан қалаған жолды алып, мағынасын ашуды, ой өрбітуді тапсырады, шығармашылық жұмысқа бағыттайды. СТО әдісінің «Соңғы сөзді мен айтайын» стратегиясы бойынша «Арқаның қызыл изені-ай» өлеңінде берілген өлең жолдарынан қалаған жолды алып, мағынасын ашады, ақын ойын өрбітеді. Жұптық жұмыс Шығармашылық қабілеттері мен сөйлеу,ой
лау дағдылары жетіледі.
Интерак
тивті тақта СТО әдісінің «Соңғы сөзді мен айтайын» стратегиясы, АКТ,
жұптық жұмыс

4-тапсырма
Қортынды

Деректі ф.үзінді
М.Ө. өмірінің соңы
01.33-02.20 4мин. «Ақылдың алты қалпағы» әдісін түсіндіреді. Тақырып бойынша түйген ойларын айтуды тапсырады, оқушылар ойын тыңдайды.
(Уақыт үнемдеу мақсатында әр топқа бір қалпақтан 4 қалпақпен шектелуге болады)

Тақырып бойынша сыни тұрғыда ойларын айтады, алған білімдерін қортындылайды.. Топ өзін-өзі бақылау парағы бойынша бағалайды Сыни тұрғыда ойлау, сөйлеу қабілеттері дамиды.
Сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Ақылдың алты қалпағы СТО
Кері байланыc
Махамбет –ерлік пен елдіктің өшпес рухы» (Видеолар)
3 мин Бір тамшы ой.

1.Махамбет поэзиясын оқығанда, көз алдымызға қандай тұлға елестеді? Кім қалай суреттеп берер екен?
2.Шамды жағып, оқушыларға ұсынады. (А,В,С)

1-оқушы: Мен үшін Махамбет Өтемісұлы – бір ғасырда бір-ақ рет туылатын дара тұлға.
2-оқушы: Мен Махамбеттің тұлғасын отты, жігерлі, қайратты, ұлттық рухы биік, хас батыр, дауылпаз ақын ретінде таныдым.
3-оқушы: Мен үшін Махамбет тұлғасы – елі үшін етігімен су, толарсақтан саз кешкен хас батырдың өзі, Исатайдың сенімді серігі.
Жағылған шырақ Ұжымдық жұмыс
«Б.Б.Б» стратегиясы
Бағалау 2 мин Оқушылардың бағалауын тыңдайды «Көршің қандай» ойыны арқылы жұп жұмысын бағалайды. Жұптық,
топтық бағалау Жұпта бағалауды үйренеді. Бағалау парағы Бағалау
Үй тапсырмасы 1 мин «Мен едім» өлеңін жаттап келуді тапсырады Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Женя7723 | Теги: Мусабекова
Просмотров: 9551 | Загрузок: 174 | Рейтинг: 2.3/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-26, 1:48 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru