Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (18.4 Kb) ] | 2015-02-09, 5:41 PM |
Еримова Маржан Мадетовна №81 орта мектебінің оқу орыс тілінде жүретін сыныптарындағы қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Қарағанда қаласы Сабақтың мақсаты: 1. Бі лімділік: қазақтың ұлы ақыны А.Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық жолы туралы оқушыларға қысқаша түсінік беру, ақынның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнымен, идеясымен таныстыру. 2. Дамытушылық: өлеңді мәнерлеп оқу, ой бөлісу,сын тұрғыдан ойлап, шығармашылық қабілеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: жастарды өнер-білім, ғылым үйренуге шақыру. Сабақтың түрі: жаңа сабақ, жұппен жұмыс Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі ІІ Үй тапсырмасын тексеру ІІІ Жаңа сабақ: 1. Ой шақыру (тақтада Абайдың суреті және «Қыс» өлеңінен төрт жол) Балалар, Абай туралы не білесіңдер? Ол кім? Өз ойларыңды жазыңдар. ББУ страдегиясын қолдану. Алдарында жатқан парақты толтырыңдар ( жұппен жұмыс) Білемін Білгім келеді Үйрендік Ақын, ғұлама-ойшыл, аудармашы, Ахмет-Риза медресесі «Қыс» өлеңі Табиғат туралы жазған ... Әжесі-Зере, шешесі-Ұлжан Әкесі кім? Кімнің шығармаларын аударған? Мәдениет пен білімге арналған өлеңдері? Бүгін қандай шығармасымен танысамыз? 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кетеді. 3. Оқулықпен жұмыс ( 96 – 97 бет ) а) Абай туралы мәтінді түсініп оқу ә) сөздік жұмысы б) сұрақтар мен тапсырмалар: ( сұрақтарға жазбаша жауап беру арқылы тірек-конспект жасау) • Абай қашан, қай жерде дүниеге келген? • Абайдың шын аты? • Абай қандай білім алған? • Семейде кіммен танысқан? • Қандай орыс классиктерінің шығармаларын оқыған? • Мәдениет пен білімге арналған қандай өлеңдері бар? 4. Жұппен жұмыс: тірек сызба құрастыру. Сызба бойынша бір-біріне «Абай туралы не білдім?» тақырыбына сұхбаттасу 5. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен жұмыс (98-99 бет) а) өлеңді мәнерлеп оқу ә) сөздік жұмысы б) сұрақтарға жауап беріңдер: • Өлең қандай тақырыпқа жазылған? • Абай жастарды қандай болуға шақырады? • Өлеңнің қандай жолдары нақыл сөздерге айналған? 6. Кестені толтырыңдар: ( жұппен жұмыс ) Бес асыл іс Бес дұшпан ІҮ Сабақты қорытындылау: Бүгінгі сабақта нені білдім? Болашақта не білгім келеді? Сабақтың басында берілген кестені толтыру. Білемін Білгім келеді Үйрендік Ақын, ғұлама-ойшыл, аудармашы, Ахмет-Риза медресесі «Қыс» өлеңі Табиғат туралы жазған ... Әжесі-Зере, шешесі-Ұлжан Әкесі кім? Кімнің шығармаларын аударған? Мәдениет пен білімге арналған өлеңдері? Бүгін қандай шығармасымен танысамыз? Ү Оқушыларды бағалау. ҮІ Үйге тапсырма : Абайдың өлеңін жаттау. | |
Просмотров: 1014 | Загрузок: 19 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|