Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

А. Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба»
[ Скачать с сервера (18.4Kb) ] 2015-02-09, 5:41 PM
Еримова Маржан Мадетовна
№81 орта мектебінің оқу орыс
тілінде жүретін сыныптарындағы
қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Қарағанда қаласы

Сабақтың мақсаты:
1. Бі лімділік: қазақтың ұлы ақыны А.Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық жолы туралы оқушыларға қысқаша түсінік беру, ақынның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнымен, идеясымен таныстыру.
2. Дамытушылық: өлеңді мәнерлеп оқу, ой бөлісу,сын тұрғыдан ойлап, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: жастарды өнер-білім, ғылым үйренуге шақыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ, жұппен жұмыс
Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ:
1. Ой шақыру (тақтада Абайдың суреті және «Қыс» өлеңінен төрт жол)
Балалар, Абай туралы не білесіңдер? Ол кім? Өз ойларыңды жазыңдар.
ББУ страдегиясын қолдану. Алдарында жатқан парақты толтырыңдар ( жұппен жұмыс)

Білемін Білгім келеді Үйрендік
Ақын, ғұлама-ойшыл, аудармашы, Ахмет-Риза медресесі
«Қыс» өлеңі
Табиғат туралы жазған ...
Әжесі-Зере, шешесі-Ұлжан Әкесі кім?
Кімнің шығармаларын аударған?
Мәдениет пен білімге арналған өлеңдері?
Бүгін қандай шығармасымен танысамыз?
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кетеді.
3. Оқулықпен жұмыс ( 96 – 97 бет )
а) Абай туралы мәтінді түсініп оқу
ә) сөздік жұмысы
б) сұрақтар мен тапсырмалар: ( сұрақтарға жазбаша жауап беру арқылы тірек-конспект жасау)
• Абай қашан, қай жерде дүниеге келген?
• Абайдың шын аты?
• Абай қандай білім алған?
• Семейде кіммен танысқан?
• Қандай орыс классиктерінің шығармаларын оқыған?
• Мәдениет пен білімге арналған қандай өлеңдері бар?
4. Жұппен жұмыс: тірек сызба құрастыру. Сызба бойынша бір-біріне «Абай туралы не білдім?» тақырыбына сұхбаттасу

5. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен жұмыс (98-99 бет)
а) өлеңді мәнерлеп оқу
ә) сөздік жұмысы
б) сұрақтарға жауап беріңдер:
• Өлең қандай тақырыпқа жазылған?
• Абай жастарды қандай болуға шақырады?
• Өлеңнің қандай жолдары нақыл сөздерге айналған?
6. Кестені толтырыңдар: ( жұппен жұмыс )
Бес асыл іс Бес дұшпан


ІҮ Сабақты қорытындылау:
Бүгінгі сабақта нені білдім? Болашақта не білгім келеді?
Сабақтың басында берілген кестені толтыру.

Білемін Білгім келеді Үйрендік

Ақын, ғұлама-ойшыл, аудармашы, Ахмет-Риза медресесі
«Қыс» өлеңі
Табиғат туралы жазған ...
Әжесі-Зере, шешесі-Ұлжан Әкесі кім?
Кімнің шығармаларын аударған?
Мәдениет пен білімге арналған өлеңдері?
Бүгін қандай шығармасымен танысамыз?

Ү Оқушыларды бағалау.
ҮІ Үйге тапсырма : Абайдың өлеңін жаттау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Мадетовна
Просмотров: 270 | Загрузок: 18 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 5:05 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru