Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

«Бастауыш сыныптарды сындарлы оқытудың тиімділігі» атты апталық. «Тәкаппар» Шона Смаханұлы.
[ Скачать с сервера (425.0Kb) ] 2015-02-25, 9:24 AM
Шона Смаханұлы атындағы №62 гимназия

«Бастауыш сыныптарды сындарлы оқытудың тиімділігі» атты апталық

Сабақтың тақырыбы: «Тәкаппар» Шона Смаханұлы


Пәні: әдебиеттік оқу
Сыныбы: 2 «Г» сынып
Сынып жетекшісі: Бейсекова Т.А.

2014-2015 оқу жылы

Бекітемін:
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні:19 Сыныбы: 2 Г
Сабақтың тақырыбы Шона Смаханұлы. «Тәкаппар»
Негізгі мақсат • Мысалдың негізгі ойын түсінеді, өркөкірек, мақтаншақтық, тәкаппарлық сияқты жат қылықтардан аулақ болуды үйренеді.
• Сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы, оқушылардың есте сақтау, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өз көзқарастарын білдіруге машықтандыра отырып, өз пікірін дәлелді жеткізуді үйрету және сөздік қорларын жаңа терминдермен толықтыру. Критериалды бағалауды үйренеді.
Оқу нәтижелері • Өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтанады.Оқушылар ой-өрісін , дүниетанымын кеңейтеді, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді.Шағын топтарда жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуы қалыптасады.
Іс- әрекет түрлері Жұптық, топтық жұмыс, «Фишбоун», «Балық ұстау» ойыны, Венн диаграммасы, ой өрбіту. Критериалды бағалау, «Кебе тілші»
Ресурстар: Оқулық (оқу құралдары), интербелсенді тақта, эксперт парақтары, стикер, маркер, А4. Аквариум, балық, қармақ, асық.
Сыныпты ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу және зейіндерін бір ортаға тоғыстыру.

Тапсырма

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
ОЖТ
Топқа бөлу.
5-мин

Үй тапсырмасы
5-мин Асықтардың түстеріне қарай топтасады.

Мұғалім түстерге байланысты психологиялық мінездеме айтады.
Қызыл түс- Бұл түс батырлардың, ұлы көсемдердің, жеңімпаздардың түсі.Бұлар өте батыл, белсенді адам. Айтқанынан қайтпайтын бірбеткей адамдар.
Сары түс- Бұл түс көптеген мағынаны білдіреді. Идеалистердің, қиялшылдардың, көңілді де өмірді сүйетін адамдардың түсі.Көңілді мінезді, ешкімге қарсы келе алмайтын көнбіс, парасатты, тәртіпті адамдар.
Жасыл: Бұлар сырт көзге қатал көрінгенімен, олар өте мейірімді адамдар. Олар қалыпты тыныш өмір сүруді ұнатады,.Математика сияқты пәндерді жақсы көреді.
Көк- Көк түс таңдағандар адал да қамқор жан.Ұстамды. Ол адамдардан тамаша мұғалім немесе дәрігер шығуы мүмкін.
Күлгін: Олардың жұртты тез тани білетін, олардың көптеген кемшіліктерін кешіре алатын қасиеттері бар. Олар сабырлы, әр ісін ойланып істейтін ұстамды жан.
Мұғалім. - Өткен сабақта осындай адам бойында кездесетін қандай қасиетпен таныстық?
- Ол жақсы қасиетке жата ма?
Оқушылар 1,2-ге саналады. Үйде салған
«Даңғой қиярдың» суретін жұптық бағалайды.
Бағалау критерийлері:
Бағалау критерийлері Балл
1. Қиярдың көлемі
2. Түстерді дұрыс пайдалануы
3. Даңғой кейпінде болуы
Қорытынды
9-8—«өте жақсы»
7-6- «жақсы»
5-3—«төмен»

Оқушылар ұнаған түстегі асықтарды таңдап асық атаулары бойынша топтасады.
Ерекшеленген асықты алған бала топбасшы болады.

Оқушылар өз бойынан осы қасиеттерді салыстырып отырады.

Оқушылар критерийлерге байланысты

Үздік суретті тақтаға іліп дәлелдейді.

Жаңа сабаққа көшу
3-мин - Даңғой, мақтаншақ адам тағы қандай болады?
- Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: Ш.Смаханұлы. «Тәкаппар»
Мақсатын айту. - Тәкаппар
- Көкірек
- Менсінбеушілік.
3-тапсырма.
5 мин - Ш.Смаханұлы кім?
- Қандай шығармаларын білесіңдер?
- Слайдпен жұмыс.

Дәптермен жұмыс. Күн ретін жазып, тақырыпты жазу.
Оқушылар ізденіп келген мәліметтермен бөліседі.
Оқущы презентация жасайды.

Дәптерге керек ақпараттарды жазады.
4-тапсырма
15 мин А) Оқулықпен жұмыс. «Тәкаппар» мысалын оқып, танысу
Табыс критерийлері:
- Мысалды іштей түсініп оқу
- Топта талқылау
- Мысалды өз сөздерімен түсіндіру.
- Негізгі ойын табу.
Мұғалім:
- Осылай мақтанып көп сөйлеп, өркөкіректік көрсететін, тәкаппарланатын адамдар өмірде кездесе ме?
- Қорытынды ойды мысалдан тауып оқу.
Ә) Бағалау.
Сөздікпен жұмыс.

Тақтамен жұмыс. Жоспар құру.

Сергіту сәті. Бейнебаяннан көрсетіліп қимыл жасалады. Әр топқа шумақ белгілер бөлініп беріледі.Олар оқып, өз сөзімен түсіндіру.


* Тәкаппар – мақтаншақтық.
* Құрлық – сусыз жер.
* Даттапты – жамандапды.
* Өңеш – қорек өтетін жол.
* Желбезек – тынысалу мүшесі.
( Балықтың суретін көрсете отырып, өңеш, желбезек көрсете кету)

5- тапсырма
«Фишбоун» тәсілі
5 мин а) Топтық жұмыс Балықтың қаңқасын құрастырып, проблеманы жазып, себептері мен шығу жолдарын топтастырады.
Ә) Топтық бағалау. Берілген тапсырманы топпен орындайды.

Топ бірін-бірі тексереді


Ойын. «Балық ұстау»
5 мин Сұрақ-жауап. Оқушылар мына беті жабық
ыдыста не бар деп ойлайсыңдар?
А) Қармақпен балықтағы сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап берген бала балыққа жем береді.
1. Мақтаншақ, жаман әдет дегенді қалай түсінесің?
2. Қандай балық түрлерін білесің?
3. Неліктен балыққа құрлық судай болмады?
4. Балық неліктен қателігін кеш білді?
5. Осы мысалдың өмірмен байланысы бар ма? Мысал келтір.
Ә) Бағалау. Әр топтан балалар шығып балық аулап, сұраққа жауап береді.
Қорытынды

5 мин

Венн диаграммасы.
Е.Ерботин
Даңғой Ұқсастығы Ш. Смаханұлы
«Тәкаппар»


-Демек, осы мысалдардан өзіңе қандай сабақ алдың? Қандай ой түйдің?


Кестені толтырады.

Ойларын сын тұрғысынан дамытады.
Бағалау 2 мин Қорытынды баға шығарылады. « Бағдаршам»
Кері байланыс

5 мин

Сабақты аяқтау
3 мин «Кезбе тілші»
• -Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады?
• Бүгінгі тақырыптан өзіңізге не түйдіңіз?
• Сізге бүгін қолданған қандай әдістер ұнады?
• Сіз үшін не түсініксіз немесе қиын болды?
• Оқушыларға айтар тілегіңіз.

Мұғалім. «Балық сүйексіз болмас, адам қателіксіз болмас»
Яғни әр адам баласы қателеседі, бірақ сол жіберген қатені дер кезінде біліп, жоюға тырысу керек.
Шона Смаханұлының «Ананың тілі-аяулы үні» әнімен аяқтау Бір оқушы тілші болады, теледидардан осы сабақтан алған әсері жайында сұхбат алады?

Үйге тапсырма
• Мысал бойынша сурет салу
• Мысалды мәнерлеп оқу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Нургуль1978
Просмотров: 466 | Загрузок: 13 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru