Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (19.2 Kb) ] | 2015-03-01, 11:36 PM |
Тақырыбы: 121- сабақ. Мектеп кабинеттері. Тәуелдік жалғау Мақсаты: Жаңа сөздерді меңгерту, мәтінді оқып, әңгімелеу, тапсырмаларды орындату. Ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін жетілдіру. Қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктерін ояту, пәнге қызығушылығын арттыру. Әдісі: әңгімелесу, сұрақ – жауап. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, түгендеу. Қазір қай жыл мезгілі? Қазір қай ай? Аптаның қай күні? ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Сөздік: шеберхана – мастерская киім ілгіш бөлме – гардероб қабылдау бөлмесі – приемная мәжіліс залы – зал заседаний тігін – швейная ерекше - особенно Мектеп туралы сұрақтар. Сен қай мектепте оқисың? Мектеп қайда орналасқан? Мектеп қандай? Неше қабатты? Онда не бар? 1-тапсырма Мәтінді оқып, мазмұндап беру. Мен нөмір 25-інші мектепте оқимын. Біздің мектеп 23-нші ықшам ауданында орналасқан. Біздің мектеп таза, жарық, үлкен, төрт қабатты. Бірінші қабатында асхана, кітапхана, шеберхана, киім ілгіш бөлмесі, дене шынықтыру залы бар. Екінші қабатында қабылдау бөлмесі, дәрігер бөлмесі, қазақ тілі мен әдебиеті, математика, физика, химия, Қазақстан тарихы, ағылшын тілі, ән-күй, информатика кабинеттері, мұғалімдер бөлмесі, мәжіліс залы орналасқан. Үшінші қабатында тігін шеберханасы бар. Төртінші қабатында психолог бөлмесімен ерекшеленеді. 2-тапсырма. Мәтін бойынша сұраққа жауап жазу. Нешінші мектеп (гимназия)? Мектептің (гимназияның) бірінші, екінші қабатында нелер бар? Мектеп (гимназия) қандай? Мектептің (гимназияның) аты кімнің атымен аталған? Қазақ тілі кабинеті нешінші қабатта? Психолог бөлмесі нешінші қабатта? 3–тапсырма. Сызба бойынша сөйлемдер құрастыру. Қазақстан тарихы қазақ тілі мен әдебиеті математика шеберхана Мектеп кабинеттері кітапхана химия орыс тілі мен әдебиеті дәрігер бөлмесі 4–тапсырма. Сөйлемдерді қазақ тіліне аудару. Үлгі: Мынау - сенің қаламың. Это твоя ручка. Это его ручка. Это моя книга. Это твоя книга. это ваш дом. Это ваша ручка. 5–тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. ІІІ деңгей а) Көп нүктенің орнына үлгіні пайдалана отырып, керекті сөздерді тауып жазу. Үлгі: Мынау - мектептің ауласы. 1. ... - ... ауласы. 2. ... - ... кітапханасы. 3. ... - ... асханасы. 4. ... - ... шеберханасы. 5. ... - ... мұражайы. 6. ... - ... спортзалы. ә) Қайда сұрағына жауап беретін сөйлемдер құру. ... ас даярлайды, тамақтанады. ... кесте тігеді, ою ояды, ағашпен жұмыс істейді. ... да тұрмыс салтты көрсетеді. ... жылдамдыққа жүгіреді, секіреді. ... кітап алады, оқиды. ІІ деңгей Бірнеше сөйлем құру. 1. а) Мынау мектеп. қандай? ә) ... кабинеті (нешінші) ... қабатта. перде б) Кабинетте портрет ілулі тұр. сурет гүл 2. Төмендегі сөздерге тәуелдік жалғауын жалғау. Қалам, мектеп, кабинет, сабақ, оқушы, мұғалім. IV. Бағалау. Тәуелдік жалғаудың жасалу жолдарын еске түсіру. Мысалдар келтіру. Мектеп кабинеттері туралы сұрақ-жауап арқылы бекіту. V. Үй тапсырма: І деңгей «Біздің сынып» тақырыбына әңгіме жазу және жаттау. | |
Просмотров: 2071 | Загрузок: 33 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|