Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

М.Жұмабаев «Сүйемін»
2015-03-03, 9:17 AM
Сабақ жоспары ІІ тоқсан
Күні______ Пәні әдебиет __7__Сынып __Сабақ реті___
Сабақтың тақырыбы: М.Жұмабаев «Сүйемін»
1. Білімділік : М.Жұмабаевтың ақындық ерекшелігіне тоқталу;
2.Тәрбиелік : Мағжан өмірі мен «Сүйемін» өлеңінің байланысын ашу;
3. Дамытушылық : Мағжан туралы деректерді кеңірек түсініп,ұғынуға дағдыландыру;
4. Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс-әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту;
5. Техникалық құралдар түрлері:слайд, электронды таблицалар
Сабақтың типі: аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту
сабағы, қайталау сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу
сабағы, бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы,
әңгімелесу, сырттай саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі: 1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты
әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық
жеткізу.
2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта
жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
3. Зерттеу әдісі. Мұғалімнің оқушыға шығармашылық
тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен,
есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
4. Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар
мақсатты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.
5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету
жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.
Таным қызметін ұйымдастырудың үлгісі.
1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
2. Жан-жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайданылады.
3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
4. Ұжымдық форма - ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.
Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: тақырыпқа байланысты дидактикалық
Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, тарих ,
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.
4. Сабаққа мақсат қою.
5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.
6. Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.
7. Оқушылардың білімін бағалау.
8. Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу.
2.Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІV Бүгінгі сабақтың мақсатымен оқушыларға таныстыру .
Мағынаны тану : МАҒЖАН КІМ?
Ақынның өмірінен деректер айту .
Мағжанның қандай шығармаларын білесіңдер?
Мағжанға айып тағылғанда қандай айып тағылған еді?

1.Ақын 2. Зерттеуші 3. Аудармашы
өлеңдері Поэмасы
«Өмір», «Анама», «Сырым» «Батыр Баян»
«Тоқсанның тобы» «Педагогика»
«Бернияз Күлеев» «Ақбозат»
«Большевик баласы»


1. Оқулықпен жұмыс.
А)

Ә) Өлең құрылысына талдау.
Күлдей күңгірт шашы бар, а
Тоқсан бесте жасы бар, а
Көз дегенің сұп-сұр көр, ә
Тасбиқ санап бүгіліп, б
Жерге қарап үңіліп, б
Көрсе ауыр күрсінер, а
Менің бір қарт анам бар, а
Неге екенін білмеймін, в
Сол анамды сүйемін. в
(1 шумақ , 9 тармақ, , 7 буын аралас ұйқас)
Б) Өлең мазмұны
І топ. Ана,өмірдің алтын кілті сенде ғана .ІІ топ. Жар-ердің тірегі. ІІІ топ. Туған елін сүйе алмаған, Сүйе ала ма туған жерін.
Деңгейлік тапсырмалар
І
Сөздер Мақал-мәтел
Ата-ана Жанұя- шағын мемлекет. Әке көрген оқ жонар. Ата-ананың ақылы-қазулы қара жолмен тең.
Жар Ерге жаққан әйел елге де жағады. Әйел-үйдің көркі. Жақсы әйел-ырыс. Алған жарың жақсы болса,айтың-тойың не керек.Жақсы әйел жолдасың,Жоқтан құрап тойғызар.
Туған ел
Туған жер
ІІ
Теңеу Эпитет
Күлдей
Жыландай
Құрандай Күңгірт
Сұп-сұр көр
Жабайы жар
Ұйқы басқан қабағы
ІІІ.Шығармашылық (әңгіме,өлең, сурет салу)
Топтастыру жүйесі:
Жанұя құрметтеу ата-ананы жақсы көру достарды сыйлау

Махаббат

Ұстазға деген сүйіспеншілік жерін елін
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
1. «Махаббат» деген ұлы ұғымды ауызға алғанда біздің бойымызда қандай адамдық қасиеттер қалыптасады деп ойлайсыңдар?
2.Біз осындай адамгершілік ұлы қасиеттерімізді кімге және нелерге арнауымыз керек?

Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 1. Мағжан Жұмабаевтың «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқып , жаттау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: гука1561 | Теги: Mухамедкаримовна
Просмотров: 234 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:19 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru