Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Жансүгіров «Күйші» поэмасы
[ Скачать с сервера (826.6 Kb) ] 2015-03-10, 12:40 PM
Ғафу Қайырбеков атындағы №2 мектеп гимназиясы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айтакова А. Б
Сабақ жоспары
Күні
Пән: қазақ әдебиеті
Сынып: 9 «Ә»
Тақырыбы:
- І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы

Мақсаты:
Қазақ халқындағы күй өнерінің құдіретін түсіну.
Міндеті:
- Поэманың негізгі идеясын ашу.
- Поэма желісіндегі күй өнерінің құдіреттілігін өмірмен
байланыстыру.
- Рөлдік образға енуге бағыт беру.
- Өз бетінше тақырыпты ашуға ықпал ету.
- Поэмадағы оқиға желісін топтық, жұптық жұмыста белсенді атқаруға ой қосу.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыптың маңыздылығына атсалыса алады.
-Бірін-бірі тыңдай алады, бір-біріне сұрақ қоя біледі.
-Актерлік шеберлікке бейімделеді.
-Топтық жұмысқа белсене қатысады.
-Өз бетінше жұмыс істей алады.
Сілтеме Оқулық, слайд, фотосуреттер, таратпа материалдар
Түйінді идея: Күй өнерін бағалау.
Тапсырма көздері
дара топтық
жұптық
Оқуға арналған тапсырма І. Жансүгіровтың поэмаларын толық оқу.

Сабақ жүрісі
Ұйымдастыру

Кіріктірілген модуль: Акт,диалогтық оқыту 1.Сәлемдесу.
Күй толғаныс. (психологиялық ахуалды қалыптастыру)
2. Сұрақтар қоя отырып, топқа бөлу. Күй, күйші, аспап деп үш топқа бөлінеді.
3. Үй жұмысын сұрау.
Интербелсенді тақтадан І. Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығынан хронологиялық тізбек арқылы сұрақтар қою.
1894 1928

Ілияс Жансүгіров дүниеге келді Ілияс Мәскеудің журналистика
институтын бітірді.

1916 1938

Ақынның «Әншіге» Репрессия құрбаны
өлеңі жазылды. І. Жансүгіров қайтыс
болды.

Жаңа сабақ

Кіріктірілген модульдер:
Сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер (диалогтық оқыту)

Оқытудағы көшбасшылық

Ой қозғау

Көшбасшылық, диалогтық оқыту

Дарындылық пен таланттылық, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау

Миға шабуыл
Жас ерекшелігіне сай оқыту

Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық

Қызығушылықты ояту

Көшбасшылық, дарындылық пен таланттылық, диалогтық оқыту

Бағалау Поэманың композициялық-сюжеттік құрылысы бойынша әр бөліміне қысқаша тоқталамын, оқушылар өз ойларымен топ ішінде толықтырады. Жаңа сабақтың мақсаты, мазмұны осылай айқындалады.
I топ. Поэманың басталуы, байланысы.
II топ. Поэманың дамуы, шиеленісі.
III топ. Поэманың шарықтау шегі, шешімі.
Топ бойынша поэма мазмұны анықталған соң, енді поэманың негізгі идеясы анықталады. Оқушылар кластер әдісімен тақтаға негізгі идеяны анықтап, топпен талқылап жазады.
Күй өнерінің құдіреті

Өнер Еркіндік

Туған жерге деген сағыныш

Поэманың негізгі идеясы анықталған соң, оқушыларға сілтеме сұрақтар қойылады.
Өнер тақырыбына қалам тартқан қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?

І. Жансүгіров Т. Ахтанов Ж. Аймауытов А. Құнанбаев
Өнер туралы жазған қаламгерлерді анықтаған соң, топтық, жұптық, жекелей жұмыстар орындалады.
«Өнерлі өрге жүзер» бөлімі
Топтық жұмыс
I топ. Өздеріңе ұнаған поэма үзіндісін рөлдік белсенділікпен көрсетіңдер.
Жұптық жұмыс
II топ. Өздеріңе ұнаған поэма үзіндісін негізге ала отырып, сурет салыңдар.
Жеке жұмыс
III топ. Өздеріңе ұнаған шумақтарды жатқа немесе мәнерлеп айтыңдар. Мақал-мәтел табыңдар.
Сергіту сәті. Ет тартқыш машина, пианино, обруч.
Кубизм әдісі (қолдан, салыстыр, сипатта)
I топ. Түсіндіруші топ
II топ. Байланыстырушы топ
III топ. Белгілеуші топ
Әр топ өздеріне кубик арқылы түскен тапсырманы орындайды.
Қолданыңыз.
Кластер арқылы поэмаға, авторға тоқталады.
Салыстырыңыз.Венн диаграммасы арқылы поэманы өмірмен, басқа да өнер тақырыбындағы шығармамен салыстырады.
Сипаттаңыз
Поэмадағы кейіпкерлерге сызбалық шырша арқылы сипаттама береді.
Қарашаш Күйші



Сабақты бекіту тапсырмалары
Интервью - тест
Сұрақтар Жауаптар
«Құлагер»поэмасындағы өнер тақырыбының жасырын берілуі Ақан сері трагедиясы арқылы
«Әнші» өлеңіндегі басты тұлға Әсет Найманбаев
І. Жансүгіровтың пьесалары мен романдары «Исатай-Махамбет», «Кек» пьесасы, «Жолдастар» романы
Ілиястың Мәскеудегі журналистика институтын бітірген жылы 1928 ж
«Жетісу суреттері» өлеңінің негізгі идеясы Туған жер

Семантикалық картамен жұмыс
«Күй» поэмасы «Күйші» поэмасы «Құлагер» поэмасы
негізгі идея негізгі идея негізгі идея

«Күй» поэмасы «Күйші» поэмасы «Құлагер» поэмасы
жағымды кейіпкер жағымды кейіпкер
жағымды кейіпкер

Сабақты қорыту. «Автор орындығы» стратегиясы
Үздік эссе
Екі сөйлем сипаттау
Екі сөйлем пайымдау
Бір сөйлем ой қорыту
Егер де мен автор болсам, поэманы қалай аяқтар едім?

Мұғалімнің қорытынды сөзі
Ілияс- халқының өткені жайлы сөз маржандарынан өшпес өрнек өрген дүлдүл ақын. Ілиястың «Күйші» поэмасы-адам бостандығы мен еркіндігін жырлаған, қазақтың күй өнерін өштестей мұра етіп көрсеткен, күйшінің күй ойнауындағы құдіреттілікті көрсететін шығарма болып табылады.
Оқушылар сабақ аяқталғанда бағалау парағын мұғалімге береді, оқушылардың жинаған ұпайлары арқылы қорытынды баға қойылады.

Кері байланыс. Екі жұлдызша, бір тілек
Оқушылар сабақтан алған әсерін стикер қағазға жазады.

Оқушының өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Сабақта жинаған ұпай саны
Мұғалімнің қорытынды бағасы
Хронологиялық тізбек
Композициялық-сюжеттік құрылысы, поэманың негізгі идеясы
Өнерлі өрге жүзер бөлімі
Кубизм тапсырмасы

Интервью тест

Семантикалық картамен жұмыс
Үздік эссе
Қорытынды ұпай саны:
Бағалаудың шарты:
7-8 б - 5
6-5 б - 4
4- 3 б - 3

Үйге тапсырма: І. Жансүгіровтың «Құлагер» поэмасын оқу.


Астана қаласы
Ғ.Қайырбеков атындағы №2 мектеп-гимназиясы

Сабақтың тақырыбы:
І. Жансүгіров. «Күйші» поэмасы

Пән: қазақ әдебиеті
Орындаған: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айтакова А. Б
Сынып: 9 «Ә»

Астана
2015 ж
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: анар9740
Просмотров: 1747 | Загрузок: 19 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2024-04-20, 1:36 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru