Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сабақ жоспары 6 сынып "Менің досым"
[ Скачать с сервера (66.0Kb) ] 2015-04-06, 6:19 PM
Сабақтың тақырыбы: Менің достарым. 6- сынып. Ашық сабақ. 26.09.2013ж

Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: « Достық » тақырыбы бойынша өтетін сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемдерде пайдалана білу.
2. Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту; сөз тіркестерін және сөйлем құрау дағдысын қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Достықты бағалай білуге, адамгершілік қасиеттерін жетілдіру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдістері: Сұрақ–жауап, әңгімелеу, іздендіру, ойын, ғаламтор желісіне шығу.
Сабақтың көрнекіліктері: презентация,видио, флипчарт, кесте.
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. Кезекшімен сұхбат. Сұрақ- жауап. ( Ольга-Леша)
-Бүгін қыркүйектің нешесі?
— Қазір қай ай?
— Қазір қай жыл мезгілі?
— Бүгін аптаның қай қүні?
--Бүгін ауа райы қандай?
- Бүгін неше сабақ?
-Қазақ тілі нешінші сабақ?
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Бүгін нені білуіміз керек? Нені игеруіміз керек?
Ал, енді балалар тілдерімізді жаттықтырып алайық. Фонетикалық жаттығу.Қазақ тіліне тән дыбыстарды тауып, жаңылтпашты тез айтып шығулары керек.Тән дыбыстарға сипаттама берулері керек.
Жаңылтпаш қандай әдебиетке жатады ?
Ауыз әдебиетінің тағы қандай түрлері бар?
Жаңылтпашта қандай жемістің түрі айтылған?
Қандай жемістерді білесіңдер?
Олар қашан піседі?
Күзде тағы нелер піседі?( көкөністер , жемістер, бидай)
Қазір қай жыл мезгілі?
Жаңылтпашта отбасы мүшесі кім?
Жақсы балалар, ендеше өткен тақырыптарды қайталап кетейік. Өзінің отбасы туралы кім айтып кетеді? ( Аня, Алина, Айда) Тақтада көмекші сұрақтар бар? Соған жауап берулерің керек. 8- қыркүйек биылдан бастап отбасы күні болып бекітілді. Әркімнің өзінің отбасы болады. Адамдардың отбасынан басқа күнде араласатын, әңгімелесетін, ойнайтын кімі болады? Достары. Жақсы. Ендеше бүгін досымыз, достарымыз туралы әңгімелесеміз.
Полиглот ойыны 1.Настя сенің досың бар ма? 2.Досыңның есімі кім? 3.Ол нешінші сыныпта оқиды? 4.Досымыз туралы қандай тілдерде сөйлей аламыз? 5.Кім ағылшын тілінде айтады? 6.Сен қай тілде айтасың? (француз),( неміс) . 7.Кім бірнеше тілде айтады? 8.Көп тілді білетін адамды қалай атаймыз? 9. 22- қыркүйек қандай мейрам?
Жақсы, сендер бірнеше тілді біледі екенсіңдер , бірақ негізгі мемлекеттік тілді білу – біздің басты міндетіміз.Оны ұмытпауымыз керек. Қандай тілде болмасын, қай ұлт өкілі болсын барлығы да достық туралы айтады.Сондықтан барлығымыз да толериантты болып, тату дос болуымыз керек. Қазір енді кейбір балалр өздерінің достары туралы презентация дайындап әкелген екен. Соны тыңдайық және тек тыңдап қана қоймай, алдарымыздағы параққа балалардың қаншалықты сөйлгендігін, бағалап отырасыңдар. Парақтарыңды сабақтың соңында жинап алып, келесі сабақта қыздардың бағаларын айтамын. Қазір сабақ барысында кездесетін жаңа сөздермен танысамыз.
Сөздік жұмыс.

іс - дело

жолдастық - дружба

мінезі жұмсақ - мягкий характер

қадір-қасиет - уважение

оқу озаты - отличник учебы

мінезі шапшаң - шустрый

қатты сөзге келмеу - не грубить
ара қатынасымыз- расставаться, разлучиться
құмарлық- азартность, увлеченность
ара қатынасымыз- взаимоотношение

- Осы сөздердің мағыналарын түсіндіру, аудару.

- дұрыс айтуға дағдыландыру:

- мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

- оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді дауыстап оқиды;

- тізбекпен оқиды.

Жаңа сөздерден сөз тіркестерін құрау.

Жақсы іс, оның мінезі жұмсақ.....

Сөйлемдер құрау.
Менің досымның мінезі жұмсақ.
Грамматиканы қайталау.

5. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазу.
Балалар, “Дос”сөзі қандай сөз табы —
Сұрағы —
Тұлғасына қарай —
Мағынасына қарай —
Құрамына қарай —
Зат есімнен зат есім жасау. Зат есім+ жұрнақ дос + тық – достық.
Зат есімнен етістік жасау. Зат есім+жұрнақ дос + тас – достас “Дос” сөзін 1 қатар – септеу
2 қатар – жіктеу
3 қатар –тәуелдеу
Балалар ауызша орындайды. Жалғаудың түрлерін еске түсірдік. Қазір енді мәтінмен жұмыс жасаймыз. Тапсырманы оқимыз.
Мәтінмен жұмыс
а) жалғауларды қойып аламыз
ә) мұғалім оқиды
б) оқушылар тізбектеп оқып аударады.

Бекіту. Тақтадағы тапсырма сөз тіркестерін дұрыс құрастыру, стрелкамен сызу.
Балабақшадан аты
Бір ұзын
Бос келмеу
Достарымның жұмсақ
Оқу сыныпта
Бойы доспыз
Мінезі уақытымызды
Қатты сөзге озаты

Мәтінді бекіту. Тақтада көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып сөйлемдерді оқу керек.
Топтық жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар
3-қатар. ІІІ-деңгей. Мәтінге жоспар құру.
2-қатар. ІІ- деңгей. Өткен шақ етістіктерін пайдаланып, диалог құрастыр.
1-қатар. І- деңгей. Келер шақ етістіктерін пайдаланып, мәтінді жалғастыр.
Топтық тапсырмаларға 5 минут уақыт беріледі

Логикалық тапсырма
Менің Ғабит деген досым бар. Оның отбасы үлкен. Отбасында 7 адам бар. Олар: әкесі, шешесі және 5 баласы. Ғабит Розадан үлкен, бірақ Ақбілектен кіші, Роза Аманжолдан үлкен, Ақбілек Ғабиттен үлкен, Самат Аманжолдан кіші.
Тапсырманың берілуі:
Балаларды жастарына сай орналастырыңдар және балалардың ішінен үлкені кім екенін анықта.

Өздік жұмысы : Сөздікпен, ғаламтормен жұмыс

І-нұсқа. Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар. ІІ-нұсқа. Берілген сөздердің антонимдерін табыңдар.
ІІІ- нұсқа.Ғаламтормен жұмыс. Ғаламтордан «Дос» туралы нақыл сөздерді табыңдар.

Мақалдарды аудармасымен сәйкестендір.
1. Жаман жолдастан таяғым артық
2. Күлме досыңа келер басыңа
3. Досы көппен сыйлас, досы азбен сырлас
4. Заттың жаңасы жақсы, достың ескісі жақсы
1.Одежда хорошая новая, А друг старый
2.Дружи с тем, у кого приятелей много, откровейничай с кем, у кого друзей мало.
3.Крепкая палка лучше плохого попутчика.
4.Над бедой друга не смейся, тоже может случиться и с тобой

Ситуациялық жағдай.
Видеоны тыңдап ,көріп, түсіну керек.
Тапсырма:
Жаңылай қиын жағдайға душар болды.Ол достарынан айырылды.
Енді не істеу керек?
Қандай кеңес берер едіңдер? Берілген кеңестерді дұрыс деп есептесеңдер плюс таңбасын қойыңдар.

Кітапты оқы
Достарыңмен кездес
Агентте отыр
Қайырымды бол
Алтын уақытыңды дұрыс пайдалан
Сабақты қорытындылау:
Кесте бойынша әңгімелеу. Нағыз дос қандай болу керек?
Дос туралы тағы не білеміз? (жаңылтпаш, тақпақ, мақал, нақыл сөз)

Ұлағатты сөз
Дос болам десең,
Досыңды сыйла, қымбаттым!
Досыңа сонда,
Доссыммен ғана қымбатпын.

Үйге тапсырма.
Сөздерді жаттау,
дос туралы шығарма жазу,мақалдарды жаттау,
7 – тапсырма.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Жанар0851
Просмотров: 1857 | Загрузок: 66 | Рейтинг: 1.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 1:09 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru