Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

"Орал қаласы".
2015-05-06, 8:03 PM
Сыныбы: 8

Сабақтың тақырыбы: Орал қаласы.

Сабақтың мақсаты: Орал қаласы туралы түсінік беру.

Сабақтың міндеттері:
Білімділік:

Қазақстанның көне қалалары туралы алған білімдерін толықтырады, Орал қаласының көрнекті орындарымен танысады,
Дамытушылық:
Оқушылардың сөздік қорлары молаяды. Ауызекі сөйлеу тілдері дамиды, шығармашылық қабілеттері артады.
Тәрбиелік:
Оқушылардың туған жер тарихына деген сүйіспеншіліктерін артып, тарихи мұраға деген қызығушылығы қалыптасады.

Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі карточкалар.
Сабақтың әдіс-тәсілі: ой қозғау, сұрақ-жауап, баяндау, топпен жұмыс.

Сабақтың барысы:

І . Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушыларды түгендеу.
2. Оқушыларды топқа бөлу.
3. Сабаққа даярлау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, бағалау.
а) 102 бет, 2 тапсырма.
б) 101 бет, 1 тапсырма мәтінді мазмұндау. 4 тапсырма.

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Ой қозғау. Қазақстанның астаналарын ата.



Мағынаны ашу кезеңі.
Слайдтар арқылы Орал қаласы туралы жан-жақты түсінік беремін.
Сөздікпен жұмыс. Орталық - центр. Тарихи - исторический. Оқиға - события. Тұру - жить. Дүние жүзіне - всему миру.


Мәтінмен жұмыс.
1. Мәтінді авторлық оқу.
2. Оқып, аудару.

Топтық жұмыс.
1. 2-3 минут мәтінді оқиды 102 бет. 1 тапсырма.
2 топта сұрақтарға жауап береді.
Топтарға карточка таратылады.


1 топ: Сөздерді қатыстырып сөйлем құра, У дыбысының дауысты, дауыссыз түрлерін ажыратыңдар. Асты сызылған сөзге фонетикалық талдау жаса.
Сулы, уақыт, ояну.

2 топ: Сөздерді қатыстырып сөйлем құра, У дыбысының дауысты, дауыссыз түрлерін ажыратыңдар. Асты сызылған сөзге фонетикалық талдау жаса.
Сұлу, қуаныш, дәуір.

3 тапсырма: Үлгі бойынша сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдырыңдар.
Менің үйім Орал қалысында.
Менің үйім Орал қаласында ма?

4 тапсырма: Топтарға карточка таратылады.
Сөздерді орфографиялық нормаға сәйкес жазыңдар
1-топ: Ақбөкөн, көбөлек, тұздыгөл, жұлдұз
2-топ: Жүргүнші, бұйрұқ, құлұн, құдұқ.

Ой толғаныс кезеңі.
Ассоциация құр.


Үйге тапсырма.
103 беттегі 5 тапсырма. Мәтінді оқы, сұрақ құрастыр.
Қарамен жазылған сөздерге морфологиялық талдау жаса.

Бағалау.

Рефлексия.
Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақ бойынша ұсыныс, тілектерін жазып қалдырады.

Онтагарова Ардак
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
«№40 жалпы орта білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Семей қаласы
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: ber-lar
Просмотров: 335 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 2:54 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [695]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1867]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [461]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru