Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қызыл кітап. Етістіктің шақтары.
[ Скачать с сервера (48.0Kb) ] 2015-08-18, 8:37 AM
Астана қаласы
Ақан Құрманов атындағы
№17 мектеп-гимназиясының
қазақ тілі мұғалімі Бидайбекова М.Н.

Сабақтың тақырыбы: Қызыл кітап
Етістіктің шақтары
Сыныбы: 7 «Б»сыныбы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: қазақ халқының табиғатқа деген сүйіспеншілігін және оны көзінің қарашығындай сақтау жайындағы халық дәстүрімен таныстыру, тақырыптың негізгі идеясын ашу, тақырыпқа байланысты сөйлеу дағдыларын дамыту;
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың сабақта өз ойларын ашық айтып, салыстырып, тұжырымдап, қорыта білу дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік мақсаты: Дұрыс, мәдениетті сөйлеуге, табиғатты қорғай білуге, қасиетін түсінуге, бағалауға тәрбиелеу;
Сабақтың типі: Білім, білік, дағдыны қолдану сабағы
Оқыту түрлері: жеке, топтық, жалпы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,анализ-синтез, тұжырымдау, жобалау
Сабақтың көрнекілігі: слайд, кітаптар, суреттер;
Сабақтың барысы:
• Ұйымдастыру кезеңі
• Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
• Проблемалық жағдаят
• Жаңа сабақ
• Бекіту;
• Қорытындылау
• Үйге тапсырма
• Бағалау

сабақтың барысы оқушының әрекеті жұмыс түрлеріне педагог-психолог. тұрғыдан түсінік
І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
1.Табиғат дегеніміз не?
2.Табиғатты қорғау қажет пе? Неге?

2. Ережені еске түсіру.
Етістіктің шақтары.

ІІІ Жаңа сабақ
(оқушыларға сабақтың мақсатын хабарлау)
- Балалар, өткен сабақта табиғат бізді қоршаған орта, байлықтың көзі екенін айттық. Біздің еліміздің табиғаты бай екенін, сол табиғатты қорғау керек екенін білдік.
-Ал, бүгінгі сабағымыз осы табиғатта құрып бара жатқан аң, құстар, өсімдіктер жайында болмақ.

1. Тақтамен жұмыс.
Тақтада мәтін беріледі.
Табиғат – халық қазынасы. Сондықтан біз оның байлығын пайдалана отырып, қорғай білуіміз қажет. Сондықтан-да табиғатты қастерлеп кие санаған, оған сүйіспеншілікпен қарап, қамқорлық жасап, аялаған. Соған байланысты бізідің елімізде «Халықаралық табиғат қорғау қоғамы» құрылды. Оның басты мақсаты – саны сиреп бара жатқан аң, құстарды, өсімдіктерді қамқорлыққа алып, арнайы кітапқа тіркеу. Мұндай кітапты «Қызыл кітап»деп атайды. Оның қызыл және сары беттері болады.Қызыл парағына құрып бара жатқан, сары парағына саны аз аң, құстар, өсімдіктер жазылады. Кітап 1974 жылы шықты.

2. ІІІ топқа алдын ала дайындалған сұрақтар беріледі.
1.«Халықаралық табиғатты қорғау қоғамы» не үшін құрылыды?
2.Қандай кітапты «Қызыл кітап» деп атайды? Бұл кітапқа не жазылады?
3. «Қызыл кітап» керек пе? (ойтолғау, әр топ өз тұжырымдарын айтады ).
3. Берілген суреттер арқылы сирек кездесетін құстар және өсімдіктер мен танысамыз.
Ақ ләйлек-Белый аист
Қара ләйлек –Черный аист
Қызғылт бірқазан-Розовый пеликан
Қоқиқаз-Фламинго
Кіші аққу-Малый лебедь
Дала қыраны-Степной орел
Бүркіт-беркут
Ақбас тырна-Журавль
Үкі-Филин
Қызыл қасқыр-Красный волк
Қара күзен-Норка
Қабылан-Гепарад
Сілеусін-Рысь
Барыс-Снежный барс
Арқар-Горный баран
Жайра-Дикобраз
4.Сөздік дәптеге тақтада берілген сөздерді жазып алады.
5.Етістіктің шақтарын байланысты әр топ 5 сөйлем жазады. (табиғатпен байланысты)
1топ. Осы шақ
2топ. Келер шақ
3топ. Өткен шақ

6. Венн диаграммасы бойынша Қызыл кітап, экология, табиғат сөздеріне ортақ қасиеттерді табу.
7.Сабақты бекіту.
8. Қорытынды.
Бүгінгі өтілген сабақты қорыту.
9. Үйге тапсырма:
«Табиғатты қорғау үшін менің қолымнан не келеді?»
(шағын әңгіме)
10. Бағалау. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Қоршаған орта, ауа, су, құстар, адамдар.
Табиғатты қорғау қажет, таза ауамен демаламыз. Қоқыстарды лақтырмау керек, сенбілікке шығу керек, ағаш егу керек.
Осы шақ, өткен шақ, келер шақ.(жұрнақтары)

Дәптерге бүгінгі күн жазылады.

Әрбір топтың балалары мәтінді мәнерлеп оқып шығады.

Аладрындағы плакатқа әр оқушы өз ойын жазып, команда капитаны ойларды жинақтап, топты қорғап шығады.

Оқушылар интерактивті тақта арқылы суреттер көреді

Оқушылар сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Оқушылар құраған сөлемдерін тақтада жазады.

Ауаны ластамау, табиғатты қорғау, аң,құстар, өсімдіктерді жоймау, келесі ұрпаққа жеткізу т.б.

Үзілістен кейін балаларда сабаққа деген жаңа психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа бейімдеу.

Сауатты оқу жұмысын қалыптастыру.

Топпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

Көру дағдысын қалыптастыру

Оқушылардың сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру.


Тез ойлау қабілеттерін дамыту.

Ой белсенділігін, оқушының шығармашылығын дамыту.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: mbidaybekova
Просмотров: 300 | Загрузок: 11 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 11:15 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru