Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

ашық сабақ 9 сынып
2015-12-02, 7:11 AM
Сабақтың тақырыбы: Радио
Сабақтың жалпы мақсаты: Радионың қалай пайда болғанын білу.
Әдіс-тәсілдері: Диалог, топтық жұмыс, СТО, рефелексия
Күтілетін нәтижесі : 1.Оқушылар тіл байлығын, сөздік қорын байытады.
2. Өз ойын еркін жеткізеді, салыстыра біледі.
3. Оқиға сыни тұрғыдан пікір, көзқарас білдіре алады.
4. Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті
5 Оқушылар ақпарат құралдарымен жұмыс істейді
Түйінді идея: Нақты ойлау арқылы ой қорыту өз ой пікірін жеткізу.
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
Сергіту сәті. Оқушының іс-әрекеті: 1Оқушылармен сәлемдесу,топпен жұмыс істеу ережесін түсіндіру. 2 Оқушылар би билейді. (4 мин)
Топқа бөлу .Оқушылар топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау. Осы алдымыздағы келе жатқан көктем мезгіліне байланысты мен сендерге қызғалдақтар сыйлаймын.
Қызғалдақтар арқылы топқа бөлу
1. «көк »
2. «қызыл»
3. «сары
Дерек көздер: Әр топта үстелдің үстінде қызғалдақтар тұрады.( 1 мин)
Презентация қорғау: Үй тапсырмасы .
«Қазақстан мұражайлары» презентация қорғау. (6 мин)
Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
Бағалау парағы. Үй тапсырмасын бағалау (1 мин).
I.Қызығушылын ояту кезеңі. Тақтадағы суретті көрсету Балалар мына тақтаға қарандар.
Бұл кімнің суреті? (А.С. Попов) 2 мин
Топпен жұмыс
1.Инженер тобы Радио қалай жасалады? Алғашқы радио қалай пайда болды?
2.А.С Поповтың өмірбаяны.
3 Қазіргі радио.Қандай радиостанциялар ,радиода жұмыс істейтін дикторлар,радионың негізгі жанрларын білесіндер?
1Ғаламтормен жұмыс істеу,ақпарат құралдарын дұрыс пайдалану.
2 Плакатқа сурет сурет салып, оқушылар өз ой пікірін,сөз шеберлігін көрсетеді.
3 Радио туралы толық ақпарат береді.
4 Оқушылар бір біріне сұрақ қояды
5 Бағалайды. Ғаламтор,сөздік.
Әр топ қорғайды. (25 мин)
V.Рефлексия. (2 мин)
Өткен сабаққа кері байланыс жасау
1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?
3. Бұл сен үшін неге қиын болды?
4. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?
Бұл сабақта не білдің? Не білгін келеді?
Оқушылар берілген стикерге жауап жазады. Рефлексия ағашына стикерде жазған сұрақтарын іледі.
VI. Бағалау Сабақтың критерийлері арқылы балалар бағалау парағы бойынша бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады. Бағалау парақшалары. (2 мин)
VII. Үйге тапсырма. «Сіздің өміріңіздегі радио,телевидениенің орны» деген тақырыпқа мәтін дайындандар. (2 мин)
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: saltanatmusina77
Просмотров: 227 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:21 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru