Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2016-01-05, 6:52 PM | |
Айтқалиева Баян. Тоғас батыр атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы Ойшілік ауылы Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Оқушылардың сан есім туралы білімдерін пысықтап, теориялық түсініктерін мысалдар арқылы терең меңгерту, сан есімдер құрамына қарай дара және күрделі болып бөлінетінін, оларды бір – бірінен ажырата білуге, күрделі сан есімдердің жасалу ерекшеліктерін жаттығу жұмыстары арқылы дамыту, өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, топпен жұмыс жүргізу арқылы әр оқушының дербестігін жетілдіру. Дамытушылық мақсаты: Ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту, ой қорытып нақты шешім жасата білу, шығармашылық ізденістерін арттыруға ықпал жасау. Тәрбиелік мақсаты: Адам өміріндегі сандардың маңыздылығын жете түсіндіріп, өмірмен байланыстырып, топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақ пен бірлікке, жолдастық көмек көрсетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, талдау, ізденіс СТО стратегиясы Көрнекілік: слайд, интерактивті тақта Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, математика Сабақтың мақсаты: І. Ұйымдастыру 1. Топқа бөлу 2. Шаттық шеңбері 3. Үй тапсырмасын тексеру. Сан есім. Тапсырмалар: мақал – мәтелдердер жазу, киелі «7» саны ІІ Қызығушылықты ояту - Биыл елімізде қандай атаулы мерейтойлар өткізіліп жатыр? - Қазақстан халқы Ассамблеясына 20 жыл, Қазақстан Республикасының Конституциясына 20 жыл. Қазақ хандығына 550 жыл, Ұлы Абайдың туғанына 170 жыл Ұлы Жеңіске 70 жыл, ІІІ. Мағынаны тану Ассоциация Сан есім туралы не білеміз? 1. Мәтінмен жұмыс . Сан есімдерді талдау. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Дара және күрделі сан есімдер 2.Оқулықпен жұмыс Сан есімдер құрамына қарай дара және күрделі сан есім болып бөлінеді. Бір түбірден құралған негізгі және туынды сан есім дара сан есім деп аталады. Мысалы: он, үш, бес, жүз, сегізінші, жетеу. Екі не одан да көп түбірдің тіркесінен немесе қосарлануынан жасалған сан есім күрделі сан есім деп аталады. Мысалы: екі жүз, үш мың тоғыз жүз елу алты. Сөздердің қосарлануы мен қайталануы арқылы жасалған күрделі сан есімдер дефис (-) арқылы жазылады. Мысалы: қырық – елу, жетпіс- сексендей. 1. 1- тапсырма Мәтінді оқып, ат қойып, дара сан есімдерді бір бөлек, күрделі сан есімдерді бір бөлек жазыңдар. 2. 108- жаттығу «Себетке жинаймыз» әдісі 4. Сергіту сәті. Дара сан есімдерді атағанда қолдарыңды шапалақтайсыңдар, күрделі сан есімдерді атағанда орындарыңнан тұрасыңдар. Екінші, қырық –елу, тоғыз, он бес. ІІІ Ой толғаныс 1 Мәтін құрау «Ұлы Отан соғысының зардаптары» тақырыбына шағын мәтін жазу 1- тапсырма 2 Ассоциацияны толықтыру 3 Тест тапсырмалары. 4 Бағалау. Топ басшысы бағалайды. 5 Кері байланыс Басбармақ Екі тілек, бір ұсыныс ІУ. Үйге тапсырма 109 – жаттығу, оқу. | |
Просмотров: 1096 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|