Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ж. Аймауытовтың «Әнші» әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
[ Скачать с сервера (84.0Kb) ] 2016-02-02, 5:48 PM
Күні: 16.10.2015 ж.
Пәні: қазақ әдебиеті
Сынып: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы: Ж. Аймауытовтың «Әнші» әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеялық мұратын мәтінге сүйене отырып ашу, Әмірқан бейнесін жан - жақты талдау;

Дамытушылық: Жеке және топтық жұмыста шапшаңдыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білуге, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға дағдыландыру;

Тәрбиелік: оқушыларды өнер құдіретін сезінуге тәрбиелеу, ұлттық құндылығымыз бен намысымызды қорғай білуге үйрету, ұлтжандылыққа, өз еліне деген сүйіспеншілікке баулу.

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың түрі: жаңа білімді бекіту

Сабақтың әдісі: топпен жұмыс,талдау кестесі,сұрақ-жауап, мінездеме, салыстыру, ой - түйін жасау, СТО сратегиялары

Сабақтың көрнекілігі: жазушы портреті, кестелер, интерактивті тақта.

Пәнаралық байланыс: тарих, музыка, география.

Болжамданған нәтиже: оқушылар шығарманың мазмұнын аша біледі,тақырыбы мен идеясын анықтайды,кейіпкерлердің бейнесі мен іс-әрекеттеріне талдау жасауды үйренеді.

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарларын сабаққа аудару;
2. Оқушыларды топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
«Ғажайып үштік» тапсырмасы

ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
«Қызығушылықты ояту» сатысы

1. Жетелеуші сұрақтар

«Мағынаны тану» сатысы
1.Шығарманың композициясын талдау;
2.Сатылай кешенді талдау;
3.Концептуалдық кестемен жұмыс;
4.Дәптермен жұмыс : Әдеби – теориялық ұғымдар

«Ой толғаныс » сатысы
1-топ «Өнерпаз» ст. «Екі жақты түсіндірме күнделігі»
2-топ «Өнерпаз» ст. «Үш жақты түсіндірме күнделігі»
3-топ «Үкілі домбыра» ст. «ИНСЕРТ» кестесін толтыру

ІV. Сабақты қорытындылау
Мәтінді оқу.Салыстыру

V. Оқушыларды бағалау
1.Топты бағалау,мадақтау;
2.Бағалау парағы бойынша оқушылардың қорытынды бағаларын айту.

VІ. Үйге тапсырма беру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарларын сабаққа аудару;
2. Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ «Өнерпаз»
2-топ «Наурыз»
3-топ «Үкілі домбыра»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1. «Ғажайып үштік» тапсырмасы
Бөлінген үш топ үй тапсырмасын өздері таңдаған үштік бойынша әңгімелеуі тиіс.

1.Жүсіпбек Аймауытов кім? Тірек сөз «Жазушы» Орыс тіліндегі,ағылшын тіліндегі баламасын(аудармасын) табады
2.Әнші әңгімесі желісін сақтай отырып, сюжеттік жоспар құру
1. Жетішатыр қаласы;
2. Шәкет үйі;
3. Әншімен алғаш таныстық.
4. Наурыздағы ойын-сауық;
5. Ойын-сауық бағдарламасы;
6. Аруақты әнші;
7. Әмірқанның тұрмысы;
8. Ән туралы әңгіме.
Тірек сөз «Әнші » Орыс тіліндегі,ағылшын тіліндегі баламасын(аудармасын) табады
3. Прототип дегеніміз не? Әмірқанның прототипі кім?
Тірек сөз «Жігіт » Орыс тіліндегі,ағылшын тіліндегі баламасын(аудармасын) табады

Видео
Әміре Қашаубаев туралы видео таспа тыңдатып ,үй тапсырмасын қорытындылаймыз.

ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
- Балалар біз өткен сабақта талантты жазушы Жүсіпбек Аймауытовтың “Әнші” әңгімесімен танысқан болатынбыз. Осы “Әнші” әңгімесінде Жүсіпбек Аймауытов әнші Әмірқан бейнесі арқылы қазақ ән өнерін, ұлттық мәдениетімізді қалың оқырманға паш етті деп айтуға болады. Бүгінгі сабақта біз әнші бейнесін, яғни әңгімедегі Әмірқан бейнесін тереңірек ашуға бар ынта - жігеріміді сала жұмыс істейміз. Бүгінгі сабағымыздың эпиграфы етіп Бейімбет Майлин атамыздың «Сегіз қырлы, бір сырлы -Мен Жүсіпбектей

шебер жазушыны көрген емеспін»деген ұлы сөзімен бастағанды жөн көріп отырмын.
« Қызығушылықты ояту » сатысы
« Жетелеуші сұрақтар » тапсырмасы бойынша сұраққа жылдам әрі нақты жауап береді.Домбыраның алты бөлігіне алты сұрақ қойылған.Сол сұраққа жауап беру.
1) «Әнші» әңгімесі не жайлы?
2) «Жетішатыр»қаласы қазір қалай аталады? Шығармада қала тіршілігі қалай бейнеленген?
3) Әмірқан ұрылардың қолына түскенде кімдердің әндерін орындады?
4) Әңгімеде қазақ халқының қандай әдет-ғұрпы, салт-дәстүрлері суреттелген?
5) «Бержабай», «қашаба» сөздерінің мағынасын түсіндір.
6) Жастар сауықты қандай мерекеге орай ұйымдастырды?

«Мағынаны тану» сатысы

«Өнерпаз» тобына шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау тапсырмасы беріледі.

Оқиғаның басталуы Оқиғаның дамуы Оқиғаның шиеленісуі Шарықтау шегі Оқиғаның шешімі





«Наурыз» тобына «Сатылай кешенді талдау» тапсырмасы беріледі

-----Шығарманың аты:
-------Тақырыбы:
-----------Жанр түрі:
----------------Идеясы:
----------------------Кейіпкерлері:
------------------------------Басты кейіпкердің прототипі:
-------------------------------------Туған жылы:
---------------------------------------------Өнері:

«Үкілі домбыра» тобына «Әдеби – теориялық ұғымдарды табу» тапсырмасы беріледі.

Концептуалдық кесте (3 топқа да ортақ)
Әмірқан бейнесін концептуалдық кестеге талдайды.
Әр топқа тапсырма қағаздары таратылады: І топ – мінезі; ІІ топ – қарым-қатынасы; ІІІ топ – кәсібі.

Кестеге орналастыру.

4. Дәптермен жұмыс
Теориялық ұғымдарды табу:

І “Өнерпаз” тобы: Шығармадағы жалқы есімдерді табу;

ІІ “Наурыз” тобы: Диалогтарды тауып, рөлдерге бөліп оқу;

ІІІ “Үкілі домбыра” тобы: Әмірханның мінездемелік сипаты (мәтіннен тауып жазу)

1. Қарапайымдылығы----------
2. Орындаушылық шеберлігі --------
3. Өнерге сүйіспеншілігі ---------
4. Адамға үйірсектігі ---------
5. Азаматтық тұлғасы--------
6. Махаббатқа адалдығы-----------

«Ой толғаныс » сатысы
(Әміре Қашаубаевтың орындауындағы «Ағаш аяқ» әнін тыңдату)

1-топ «Өнерпаз» «Екі жақты түсіндірме күнделігі»

Шығармадан үзінді
Үзінді туралы пікір


2-топ «Наурыз» «Үш жақты түсіндірме күнделігі»

Шығармадан үзінді
Үзінді маған несімен ұнады? Мұғалімге сұрақ


3-топ «Үкілі домбыра»
«ИНСЕРТ» кестесін толтыру

Білемін Білдім
Білгім келеді



ІV. Сабақты қорытындылау

1.Мәтіннен үзінді оқылады. 2. Оқушы пікірі тыңдалады. 3.Салыстырады.
Мәтін
Әншілердің көбі түр шығарам деп, әуре болады. Жақсы әнді бұзып жібереді. Бет – аузын тыржитып, зорланып, күшеніп отырып салған ән бола ма? Әнді еркіне жіберіп, қысылмай салған ғой қызығы. Әншілердің көбі не мақтан үшін, не мал табу үшін айтады. Зорланып айтқан ән дұрыс шығама? Ән салу көңілден ғой... Мен өзім көңілденбесем, жақсы айта алмаймын, айтқымда келмейді.

V. Бағалау. Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысуларына қарай білімдерін бағалау.

Өзін-өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Өзіне өзі баға беру Топ басшысының бағасы Мұғалімнің бағасы Қорытынды баға





VІ. Үйге тапсырма:
1-топ «Әміре – ән асқары» тақырыбында шығарма жазып келу.
2-топ .«Егер мен жазушы болсам» хикаяны өз ойымен аяқтап жазып келу;
3-топ. «Әдебиет пен өнер егіз» тақырыбында эссе жазу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: fedyayan96
Просмотров: 217 | Загрузок: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 1:08 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru