Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (53.5 Kb) ] | 2016-02-21, 3:10 PM |
ПӘН: қазақ тілі СЫНЫП: 6 « » МЕРЗІМІ: ______ Сабақтың тақырыбы: Ортақ етіс Сабақтың мақсаты: Білімділік. Етіс туралы толық түсініктерін қайталата отырып, ортақ етістің жасалу жолдарын түсіндіру, мысалдар келтіру. Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, ептіліктерін ұштау, еркін сөйлеуге баулу, жылдам ой қорытуға дағдыландыру. Тәрбиелік. Адалдыққа, бірлікке, ұлттық дәстүрге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгерту. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау. Көрнекілігі: семантикалық карта, оқулық, фразеологилық сөздік САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: І. Ұйымдастыру Сәлемдесу; Кезекші мәліметі; Сабаққа дайындық. ІІ.Үйге берілген тапсырмаларды сұрау. 1.Етіс нешеге бөлінеді? -Өздік етіс, өзгелік етіс, ортақ етіс, ырықсыз етіс 245 – жаттығу. Ырықсыз етістерді қолданып мәтін құраңдар. /оқушылардың жаттығу желісі бойынша жазған мәтіндері тыңдалып бағаланады. ІІІ.Жаңа сабақ: Ортақ етіс - Балалар, бүгін біз етістіктің соңғы түрі ортақ етіспен танысамыз. Ережесі Жұрнақтары Мысалдар Қимыл, іс-әрекеттің орындаушысы біреу емес, бірнешеу болып, ортақтасып ітейді. Сондықтан мұндай етісті ортақ етіс дейміз. -ыс, -іс, -с Омар мен Оспан хат жаз-ыс-ты. Қыз бен жігіт сөйле-с-ті. Ол бізге үй сал-ыс-ты. Оқулықпен жұмыс: 247-жаттығу: Берілген етістерге жұрнақ жалғап, ортақ етіс жасаңдар, түбір мен қосымшаның арасын жұрнақ арқылы ажыратыңдар. Сөйлем құраңдар. Ал-ыс-ты, бөге-с-ті, тасы-с-ты, тіг-іс-ті, бағ-ыс-ты, тазала-с-ты, жу-ыс-ты, айт-ыс-ты, қой-ыс-ты, жөнде-с-ті, апар-ыс-ты, тоқы-с-ты, тер-іс-ті, жаз-ыс-ты т.б. 248-жаттығу: Сөйлемдерден ортақ етісті тауып, қалай жасалып тұрғанын байқаңдар. Оларға тұлғалық талдау жасаңдар. Ортақ етіс Түбірі Жұрнағы Дуылдасып Дуыл -да-бұйрық рай тудыратын жұрнақ, -с –ортақ етіс жасайтын жұрнақ,-ып-көсемшенің жұрнағы; Татысқан Таты -с –ортақ етіс жасайтын жұрнақ, -қан-есімшенің жұрнағы; Сырласып Сыр -ла –туынды етістік жасайтын жұрнақ, -с-ортақ етіс жасайтын жұрнақ, -ып-көсемшенің жұрнағы; Жымыңдасып Жымың -да- етістік жасайтын жұрнақ, -с –ортақ етіс жасайтын жұрнақ, -ып-көсемшенің жұрнағы; Мәтіннен фразеологизмдерді тауып, мағынасын ашыңдар. IV. Өткен материалдарды бекіту: Етістің неше түрі бар? Етіс түрлеріне жеке-жеке тоқтал. Бүгін етістің қай түрін білдік? Ү.Қорытынды: Ортақ етіс жасайтын жұрнақтарды атаңдар, мысал келтіріңдер -ыс, -іс, -с: Арман мерекелік жиында өз өнерін көрсетуге бірден кел-іс-ті. Қарияның қол сөмкесін көтер-іс-ті . Семантикалық карта толтыру: /тақтаға сызылады немесе әрбір оқушыға сабақтың соңына 5 минут қалғанда таратылып беріледі. Мысалдар Өздік өзгелік Ырықсыз ортақ Жазысты + Сөйлесті + Отырғызды + Салдыр + Үй тазаланды + Сөз айтылды + Көбейттір + Оранды + Таранды + Жуынды + ҮІ. Үй тапсырмасы: Етіс туралы өткен тақырыптарды қайталау. 249-жаттығу: Сөлімдерді көшіріп жазыңдар. Құрамындағы етістерді түрлеріне қарай ажыратып, тұлғалық талдау жасаңдар. ҮІІ.Бағалау. | |
Просмотров: 1760 | Загрузок: 14 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|