Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2016-02-26, 11:14 AM | |
Ахмеджанова Ардак Маратовна Бурабай ауданы Щучинск қаласының №8 мектеп-гинмазиясының қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сабақтың тақырыбы: "Болашақ" мемлекеттік бағдарламасы Мақсаты: 1. Білімділік:Болашақ мемлекеттік бағдарламасы жөнінде алған білімдерін толықтырады, өткен тақырып бойынша әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың сөз байлығын, ережені қолдануын тексеріледі, білімдерін жүйелеп, өз пікірін айта білуге қалыптастырады. ҰБТ-ге дайындық жасаайды. 2. Дамытушылық:Шәкірттердің ой - өрісі кеңейеді, сөздік қорлары молаяды, өзіндік талдайды, ауызша бағалайды, жазбаша сөйлеу дағдысы артады, функционалды сауаттылығын арттырады. 3. Тәрбиелік: Белгілі адамдар өмірін өнеге етіп тәрбиеленеді, оқушылардың заманға сай қазақ тіліне белсенділік оянады. Сабақтың типі: Жаңа білім беру. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, кластер, шығармашылық жұмыс, салыстыру, зерттеу, Сабақтың көрнекілігі: оқулық, проектор,, салыстыру кестесі, слайдтар Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен жұмыс, сұрақ-жауап, постермен жұмыс,диалогтік әдіс, венн диаграммасы, Сабақтағы жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану Күтілетін нәтиже: Оқушылар: 1."Болашақ" мемлекеттік бағдарламасы туралы біледі 2. Грамматиканы қайталайды 3. Жаңа сөздерді жаттап, сөздік қорларын байытады. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру: Психологиялық ахуал туғызу. II Үй жұмысын тексеру. тест 4мин. 1. Еліміз қандай типтегі білім білім беру жүйесіне бағдар ұстануда? А Азиялық B Ресейлік C Еуропалық 2. Мамандар даярлауды жаңарту мен жақсарту үшін қандай мемлекеттік бағдарлама іске асырылуда? А Шабыт B Талап C Дарын 3. "Здание" сөзінің аудармасы А құрылыс B ғимарат C кешен 4. Сөз құрамын тіл білімінің қандай саласы зерттейді? А Лексика B фонетика C морфология 5. Сөз таптарының саны неше? А 3 B 9 C 7 жауап кілті: 1-С; 2-С; 3-В; 4-С; 5-В; ІІІ "Блиц - турнир" ойыны 2 мин 1.Назарбаев зияткерлік университеті қайда орын тепкен? 2. Университетте кімдер сабақ береді? 3. Дарын және болашақ бағдарламасы туралы не білесіңдер? 4. Сөйлем мүшелерін атаңдар? 5. Құрмалас сөйлемнің неше түрі бар? ІV. Жаңа сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстыру.Жаңа ақпаратты қабылдауына және меңгеруіне жағдай туғызу. 1 мин Бүгінгі сабағымызды келесі эпиграфпен бастағым келіп тұр: "Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні қаріп" Қалай ойлайсыңдар бұл мақалдың мағынасы қандай? Елімідің болашағы білімді ұрпақта. Және де сабағымыздың тақырыбы "Болашақ мемлекеттік бағдарламасы" V. Сөздік жұмыс. 3мин Таңдаулы - лучшие ие болды - стал обладателем болып шығу- стать оралу - возвращение баспана - жилье мемлекеттік қызмет- государственная служба "Бестік диктант" жазғызу. VІ. Мәтінмен жұмыс. – "Болашақ" мемлекеттік бағдарламасы 5 мин ( оқушылар тізбектеп оқиды.) 319-320 бет VII. Мәтіннің тірек сөйлемдерін тап. 5 мин 1.1993 жылы Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмасымен "Болашақ" бағдарламасы тағайындалды. 2.Тұңғыш рет 1994 жылы "Болашақ" мемлекеттік бағдарламасы бойынша АҚШ, Ұлыбритания, Германия, Франция елдерінің жоғары оқу орындарына алғашқы Қазақстандық студенттер жіберілді. 3.Олар еліміздің стипендияларымен тағайындалды. 4.Олардың елімізге қайта оралуы да қарастырылды. 5. "Болашақ" бағдарламасы бойынша білім алып келгендер мемлекеттік қызметте, білім беру, денсаулық сақтау жүйелерінде, ұлттық компанияларда еңбек етуде. 6. Олар бұл салаларға шетелдердің менеджментін, стандартын енгізуді. ҮІІІ. Үй жұмысы. Мәтінді мазмұндау. 322 бет 5 - тапсырма IX.Сергіту сәті. көзге арналған жаттығулар Х.Топпен жұмыс. Әр топ берілген тапсырма орындайды:(10 минут) Бірінші топ "Сыншылар" – Болашақ стипендиясы туралы семантикалық карта толтырады. № Атауы Мәліметтер 1999 жылы 2003 жыл 2009 жыл 11 жыл 6-7 жас 17-18 жас 1 Қазақстанда жалпы білім беру 2 Назарбаев зияткерлік мектептері ашылды 3 Ұлттық біріңғай тестілеу енгізілді 4 "Алтын белгі" медалі тағаындалды 5 Оқушыларды мектепке қабылдайды 6 Оқушылар мектепті аяқтайды Болашақ бағдарламасы бойынша хронологиялық жұмыс жүргізеді. Екінші "Тарихшылар" -Жұмыстың орындау шарты: берілген сандардың қандай мағына беретінің, яғни жауабын жазады. Жылдар Оқиғалар 1993 1994 2004 2005 2001 Үшінші топ "Сарапшылар" – Мәтіндегі 4 мәліметтерді сараптап, кесте толықтырады. "Дарын" "Болашақ" Назарбаев зияткерлік мектептері Назарбаев зияткерлік университеті Төртінші топ "Зерттеушілер" - Мемелекеттік бағдарламаларды , Венн диаграммасы арқылы қорытындыласын. Дарын Болашақ Бесінші топ "Тілшілер" - Болашақ мемлекеттік бағдарлама туралы диалог құру. Өз өздеріне баға қояды. IX. Грамматикалық жұмыс – берілген сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау. 6 мин 1. Шетелдің таңдаулы университеттерімен байланыстардың еліміз үшін мамандар дайындауда маңызы зор. (жай с, хабарлы, жақты, жайылма, толымсыз) 2. Көптеген талантты жастарымыздың мемлекет есебінен шетелдердің таңдаулы университетерінде білім алып, білікті маман болып шығуларына жол ашады. (құрмалас с, сабақтас, қимыл-сын бағыңқылы сабақтас құрмалас сөйлем) Х. Пысықтау.Дұрыс, бұрыс сөздері арқылы жаттығуды орындау 2 мин ХІ. Өз өздерін бағалау. 3 мин XІІ. Рефлексия. 3 мин таңдау әдісі бойынша | |
Просмотров: 1951 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|