Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

8 сынып сабақ жоспары Мектепке бару
2016-02-26, 11:38 AM
Ахмеджанова Ардак Маратовна
Бурабай ауданы
Щучинск қаласының № 8 мекетеп-гимназиясының
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сынып: 8 Б,Впәні: қазақ тілі күні:
Сабақтың тақырыбы: Мектепке бару
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: оқып үйренген материалды оқушылардың қаншалықты меңгергендігін байқау
2.Дамытушылық: сөздік қорларын дамыту, танымдық белсенділіктерін арттыру
3.Тәрбиелік: пәнге деген сүйіспеншіліктерін ояту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтыңәдісі: әңгімелесу, түсіндірме, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі:Сөздік, оқулық, суреттер,бағалау парағы
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету. Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Бүгін кім кезекші?
-Сыныпта кім жоқ?
-Қазір қай жыл мезгілі?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:4 - тапсырма. Сөйлемдердің маңыздылығын талқылаңдар. Гимназ.сынып: Сұрақ -жауап
III. Жаңа сабақ.Сабақтың мақсатын, барысын айту.
1-тапсырма. Нақыл сөздерді түсініп оқу, талдау, пікірлесу.
1. Адам жанындағы ынта мен ұмтылыстардың бәрі жоғалып, қатып калса, сол қайғы; сезімдердің бәріне де екіжүзділік үстемдік етіп, адам бетперде киеді.
(Д. Байрон)
Адамның ең күштісі — ешкімге міндет артпайтыны.
(Э. Бошен)
Басқа адамдардың өзіңізді жақсы көруіне неғұрлым көбірек жағдай жасасаңыз, сіздің оларға ұнауыңыз да соғұрлым тезірек болады.
(Пьер Буаст)
Кімге ақыл айтсаң да, оны алдымен өзің іске асырып көр.
(Лұқман Хакім)
2-тапсырма. Сұрақтарбойынша диалог құру, өзара сөйлесу.
3-тапсырма. Сөз тіркестерінен сөйлемдер құру.
Сабақтың аяқталуы, сабақтан шығу, үйге қайту, үйге барып демалу, тамақ ішу, сабаққа дайындалу.
4-тапсырма.Ө.Ақыпбековтың өлеңін түсініп оқу, жаттау.
5-тапсырма. Мәліметтерді түсініп оқу, есте сақтау.
Сен білесің бе?
Тез оқығанда көз аз шаршайды екен.
Адам миының 80% пайызысудантұрады.
Адам күлгендежүректіңжұмысыжақсарадыекен.
Адамның басы орташаесеппен 3,6 кг болады.
IV. Бекіту.6-тапсырма. Көпнүктеніңорнынакеректіжалғауларынқойюжазу.
Білгенің(...) (нені?) білмеген(...) (кімге?) үйрет.
Ғылым(...) (нені?) кітап(...) (неден?) үйренукерек.
Білмегеннәрсең(...) (нені?) білетінадам(...) (кімнен?) сұра.
V. Сабақты қорытындылау:-Нені өттік? -Нені үйрендік?
-Нені білдік?
VI. Бағалау
VII. Үйтапсырмаcы:«Сабақтан кейінгі уақытым» тақырыбына диалог құрастыру. Гимназ.сынып:Сұрақ -жауап
VIII. Рефлексия.Оқушылардың көңіл – күй жағдайын, әрекетін оқушы мен мұғалімнің өзара қатынасына жағдай жасау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: directrissa
Просмотров: 485 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 1:30 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru