Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2016-02-26, 11:41 AM | |
Ахмеджанова Ардак Маратовна Бурабай ауданы Щучинск қаласының № 8 мекетеп-гимназиясының Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сынып: 8 Б,Впәні: қазақ тілі күні: Сабақтың тақырыбы: Кітапханадағы жұмыс Сабақтың мақсаты: Білімділік:Кітапханадағы жұмыс тақырыбы туралы білімдерін әр түрлі жаттығулар жасату арқылы тексеру. Дамытушылық: Жаттығу жұмыстары арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін, ойлау қабілеттерін, интерактивті тақтада сауатты жазу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды өзара жарыстыру арқылы пәнге, тілге талдау жүргізу кезінде оқушыларды сауатты сөйлеуге баулу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: әңгімелесу, түсіндірме, аударма, мәнерлеп оқу. Сабақтың көрнекілігі: Сөздік, сызбалар, оқулық. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету. Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау -Сәлеметсіңдер ме, балалар! -Бүгін кім кезекші? -Сыныпта кім жоқ? -Қазір қай жыл мезгілі? ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Сөздерді жаттау, мәтінді мазмұндау. Гимназ.сынып: Сызба бойынша сұрақтарға жауап. III.Жаңа сабақ. Сабақтың мақсатын, барысын айту. 1 - тапсырма. Мәтінмен танысып, сұрақтар дайындау. Сұрақтарға өзара жауап беру. 2 - тапсырма. Сызбалар бойынша мәтін құрау. 3 - тапсырма. Берілген мәтінді пайдалана отырып, кітапханашы мен оқырман арасындағы диалог дайындау. IV. Бекіту.4 - тапсырма. Сұрақтарға жауап беру. «Сұрақтар мен жауаптар» ойыны Ойынды материалды өз бетінше игерудің бірінші кезеңінде, яғни сөйлеу бөлімінің бірінші сабақтарында өткізуге болады. I тур Оқушылар, әдеттегідей, партада қатармен отырады. Барлығы 6 қатар. 1 қатар 2 қатар 3 қатар 4 қатар 5 қатар 6 қатар Мұғалім әр жұпқа барлық игеріліп жатқан тақырып бойынша 10 сұрақ жазылған қағаздарды таратады (немесе тақтаға жазады), 20 минут ішінде әр жұп оқулықтардан жауап іздеумен айналысады. II тур 2 және 3-қатарда отырған оқушылар орын ауыстырды, 4 және 5-қатарлар да солай істейді, яғни жаңа жұптар пайда болады. 1-қатар + 3-қатар 4-қатар + 6-қатар 2-қатар + 5-қатар Енді қатар отырған оқушылар кезекпен бір-біріне сұрақтарды қоя бастайды (сұрақтардың бұрынғы тізімі бойынша). Әр оқушыда жауаптарды бағалау үшін жеке бланк болады. Осылайша оқушы тек жұп (немесе тақ) сұрақтарға ғана жауап береді. Әр жауаптың уақыты - 2 минут. Бағаны екіншісі қояды. III тур II турдағы жұмыс біткеннен кейін қатарлар қайтадан алмасады. Енді кездесетіндер: 1-қатар + 6-қатар 2-қатар + 3-қатар 4-қатар + 5-қатар (қатарлардың нөмірлері ойын басынан сақталады). Басында берілген сұрақтардың тізімі бойынша оқушылар бір-бірін қайтадан тексереді. Егер II турда оқушылар жұп нөмірлері сұрақтарға жауап берсе, онда III турда тақ нөмірлері сұрақтарға жауап береді. 1. Мектеп кітапханасынан басқа кітапханаға барып, сабаққа дайындаласыңдар ма? 2. Қажетті әдебиеттер мен оқу құралдарын үйге бере ме? Қанша күнге береді? 3. Кітапхананың оқу залында жиі жұмыс істейсіңдер ме? 4. Сабақта қосымша әдебиеттерді пайдаланасыңдар ма? V. Сабақты қорытындылау: -Нені өттік? -Нені үйрендік? -Нені білдік? VІ. Бағалау VII. Үйге тапсырма. 5 тапсырма. Гимназ.сынып: Сызба бойынша сұрақтарға жауап VІІI. Рефлексия Оқушылардың көңіл – күй жағдайын, әрекетін оқушы мен мұғалімнің өзара қатынасына жағдай жасау. | |
Просмотров: 1307 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|