Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Көктем
[ · Скриншот ] 2016-08-17, 12:03 PM
Сабақтың тақырыбы Көктемде Сынып:3
Уақыты:

Сабақтың жалпы мақсаты Оқушыларды білім алуға ынталандыру, көктем мезгілі туралы мәліметтерін жүйеге келтіру арқылы алған білімдерін тексеру, сауатты сөйлеуге дағдыландыру. Ойлау, сөйлеу, танымдық, ізденімпаздық қасиеттерін арттыру.
Әдіс-тәсілдері Диалог, топтық жұмыс, АКТ, кері байланыс, бағалау,СТО элементтері, сызба нұсқалары.

Күтілетін
Нәтиже: Жыл мезгілдерінің маңыздылығын ұғынады, көктем мерекелерін біледі, сөйлем құрастыра алады, мәліметтер жинақтайды, ынтымақтастық орнайды, өзгені де өзін де бағалай алады.
№ Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Дерек көздер
1 3 мин I.Оқушының психологиялық
дайындығы.
Психологиялық дайындық:
Күндей күлімдеп,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз. «Жүректен жүрекке». Оқушылар шеңбер құрып, бір-бірлеріне жүрекше арқылы жақсы тілектер айтады.
Өлең жолдарын оқушылар мұғаліммен бірге оқиды.

Жүрекше

3 мин Топқа бөлу. Мұғалім топ басшысының міндетін атап өтеді,топ ереже- сін сақтауларын сұрайды.
(Өздері таңдаған гүлдер бойынша топқа бөлу) Түрлі-түсті гүлдер таңдау арқылы топқа бөлінеді.Өз топтарының атын атайды.Топ басшысын сайлайды.
1-топ: бәйшешек
2-топ: қызғалдақ
3-топ: раушангүл Қағаздан жасал- ған гүлдер.
2 5мин II.Үй тапсырмасын тексеру.
-Жылдың неше мезгілі бар?
-Қазір қандай жыл мезгілі?
-Көктем айларын атаңдар?
-Көктемде қандай мерекелер бар? Оқушылар сұрақтарға топ болып жауап береді. Бір-бірін толықтырады, тыңдайды. АКТ,
қосымша мәліметтер
3 1 мин Мұғалім оқушыларға бағалау парағын таратады. Сабақтың соңында топ басшысы өз тобын бағалайды Бағалау парағы

4
10
мин III.Жаңа сабақ.
АКТ-ны пайдаланып, кері байланыс жасай отырып сөзжұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Сөзжұмбақ шешкізу. Берілген сөздерді аудару.
1. День
2. Трава
3. праздник
4. птицы
5. Подснежник
6. май

Мқғалімнің сөзі:
Ендеше бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Көктемде» деп аталады.
Мұғалім оқушыларға қағазға жазылған сөздерді таратады.

Мәтінмен жұмыс.
«Көктемде»
Көктем-жылдың тамаша мезгілі. Көктем айлары: наурыз,сәуір,мамыр.
Көктемнің бірінші гүлі - бәйшешек. Көктемде күн жылынады, қар ериді. Құстар жылы жақтан ұшып келеді. Көктемде наурыз мейрамы тойланады. Оқушылар сөзжұмбақты шешу арқылы сабақтың тақырыбын өздері жоспарлайды.


Топтар арасында жұмыс. Оқушылармен сөйлем құрастырады.
1-топ: Көктем айлары, табиғат, күн жылынады
2-топ: Қар ериді, үшып келеді, құстар.
3-топ: Көктемде, мерекелер, тойлайды.

Оқушылар құрастырған сөйлемдерін дайын мәтіннің мазмұнымен салыстырады.
3 мин «Наурыз» тақырыбы бойынша кластер құрату.
Мұғалім оқушыларға кластер таратады.
Топ мүшелері берілген кластерді толтырып шығады.
Топтарға қажетті заттар (қағаз,түс-
ті қарындаштар)
6 2мин Сергіту сәті. «Ақбұлақ» биі.
(Мұғалім не үшін бұл әнді таңдағанын атап өтеді.) Оқушыларды Н.Тілендиевтің «Ақ бұлақ» әніне билейді. Видеоролик
«Ақбұлақ»
7 7 мин «Бейнені таны» ойыны
Мұғалім оқушыларға «Көктем» тақырыбында постер әзірлеуді тапсыралы.
Топтық жұмыс . оқушылар «Көктем» тақырыбында сурет салады, постер қорғайды.
А-4
Парақшасы, түрлі-түсті қарындаштар
8 2мин 4. Сөздерді сәйкестендіру
наурыз жылынады
құстар мейрамы
күн ериді
қар жауады
жаңбыр өседі
гүлдер ұшып келеді
теңеледі
тағам
демалыс күні
мейрамы
әзірлейді
жылынады
Венн диаграммасын құрастыру
теңеледі
тағам
демалыс күні
мейрамы
әзірлейді
жылынады
Венн диаграммасын құрастыру
Наурыз
Күн
Күн мен түн
Наурыз көже
Жеті түрлі
Бұл күн

теңеледі
тағам
демалыс күні
мейрамы
әзірлейді
жылынады
Венн диаграммасын құрастыру

Әр топтан оқушылар шығып, кестедегі сөздерді әйкестендіреді. Тақтадағы қима қағаздар
9 3 мин «Кім жылдам» ойыны
Қорытындылау.
1. Көктемнің алғашқы гүлі?
а) қызғалдақ ә) бозторғай
б) бәйшешек
4. Бәйшешек қашан гүлдейді?
а) қыста ә) жазда б) наурызда
5.Көктемнің үшінші айы
а) ақпан ә) мамыр б) тамыз
6. Наурыз мерекесін қашан тойлаймыз?
а) көктемде ә) жазда б) күзде Оқушылар «Кім жылдам» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды.
Әр оқушы бір-біріне доп лақтыру арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді, бір-бірін толықтырады.
«Қарлы кесек» әдісі бойынша допты қолдану.
10 2 мин Жиынтық бағалау
Сынып топбасшысы өз тобын бағалайды, мұғалім қорытынды- лайды. Тақта
1мин Үйге тапсырма
1. «Көктем» тақырыбы туралы әңгімелеу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, сұрақтары болса сұрайды.
11 3 мин Кері байланыс. Оқушылар сабақтан алған әсер-
лері жайлы «Көңіл-күй» смайликтерін көрсетеді. Смайлик суреттері
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: muni
Просмотров: 77 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 6:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru