Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Елордасы - Астана. Зат есімді қайталау
2016-10-27, 7:51 PM
Сабақтың тақырыбы: Елордасы - Астана. Зат есімді қайталау.
Сабақтың мақсаты: Елордасы – Астана туралы мағлұмат алу.
Міндеттері:1.Елордасы – Астана туралы әңгімелей алу, өзара сөйлесе білу.
2. Жаңа сөздермен сөйлем құрастыру, алған білімдерін пайдалана және жинақтай білу.
3.Елордасы – Астананы сүюге, құрметтеуге, мақтан етуге үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1..Елордасы – Астана туралы әңгімелей алады, өзара сөйдесе біледі.
2. Жаңа сөздермен сөйлем құрастырып, алған білімдерін пайдалана алады және жинақтай біледі.
3.Елордасы – Астананы сүюге, құрметтеуге, мақтан етуге үйренеді.
Техникалар, көрнекіліктер: АКТ, үлестірмелі материал, плакат, суреттер, кестелер.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. – Сәлеметсіздер ме, балалар.
- Бүгін сабақта кім кезекші?
- Үйге қандай тапсырма берілді?
2. Үй тапсырмасы: (5 минут)
Қазақстан Республикасы туралы тақпақ,мақал-мәтелдерді жаттау, мәтін мазмұнын айту, диалог.(І, ІІ топ) І топ қорғағанда басқа топ оқушылары оларды бағалайды.
3.Ой қозғау. Топқа бөлу. Оқушылар бұрынғы Астана мен қазіргі (1-минут)
Астананы бейнелейтін суреттерді алып 2 топқа бөлінеді.
- Балалар, сіздер Қазақстанның қай қаласы туралы суреттер алдыңдар?
- Астана қаласы туралы не білесіздер?
- Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?
- Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «Елордасы – Астана».
Интерактивті тақтадағы сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырамын.
Сабақтың тақырыбы: Елордасы - Астана. Зат есімді қайталау.
Сабақтың мақсаты: Елордасы – Астана туралы мағлұмат алу.
4.Интерактивті тақтадан Астана тарихы мен қазіргі көрнекті жерлері туралы слайд көреді. (1 минут)
Деңгейі Сұрақтар және тапсырмалар Уақыты
Білу Топтық жұмыс (3 минут)
Әр топ көшбасшы, хатшы, баяндамашы, уақыт қадағалаущы белгілейді.
5.Оқулықпен жұмыс. 61-бет, 1-тапсырма.
І, ІІ топ. Мәтінді түсініп оқып, Ү- білемін, + жаңа ақпарат, ?- сұрағым бар белгілерін қояды.
Мәтінді екінші рет оқып, ИНСЕРТ кестесін толырады.
ИНСЕРТ-тегі оқушылар түсінбеген сұраққа басқа топ оқушылары жауап береді, олар білмесе мұғалім түсіндіреді.
Түсіну Топтық жұмыс (3+2 минут)
І, ІІ топ. Мәтін бойынша диалог құрастырып, өзара сөйлесу.
Әр топ бірін-бірі бағалайды
Қолдану Жеке, топтық жұмыс (2+3+2 минут)
Сөздікпен жұмыс: «Қара-жап-айт-жаз-тексер» ойыны (2 минут)
Жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырыңдар.
оң жағалауында, шағын аудан, ойын-сауық орталығы, алаң, мұражай, саябақ, шетел қонақтары

2-оқушы кәртішкемен жұмыс істейді.
Мен саябақта қыдырып жүрмін. ... (Елестету, еске түсіру арқылы көргендерін, сезімдерін бірнеше сөйлеммен жеткізу).

Cтоп-кадр. Сурет бойынша әңгіме құрастырыңдар. (3-2 минут)

І топ. «Думан» ойын-сауық орталығы суреті бойынша әңгіме құрастыру

ІІ топ. «Хан шатыр» суреті бойынша әңгіме құрастыру

Әңгімелерін оқығанда І топ қорғағанда басқа топ оқушылары оларды бағалайды.

«Жаңылмай сөйлем құрастыру» Тақтамен жұмыс.
І топ.
1. Болашағы, зор, Астананың.
2. Астанада, ғимараттар, ғажап, зәулім, жатыр, салынып.
ІІ топ.
3. Ескерткіштері, бар, билердің, Астанада.
4. Қала, жас, сұлу, Астана, ең.
Топ оқушылары тақтадағы оқушылар жұмысын тексереді.
Сергіту сәті: Би билеу (1-минут)
Талдау Топтық жұмыс (2+5+2+3минут)
Сөйлемдердің ДҰРЫС, ДҰРЫС ЕМЕС екенін анықтау
Қазақстан Республикасының бас қаласы – Астана.
Астананың аты әлемге әйгілі.
Астана қаласы Оңтүстік Қазақстанда орналасқан.
Астана қаласы Есіл өзенінің сол жағалауында орналасқан.
Астана бұрын Ақмола деп аталған.
Астананың қысы қатал емес, жазы салқын.

КОНЦЕПТУАЛЬДЫ кесте
Бұрынғы Астана Қазіргі Астана Болашақтағы Астана


Тордағы сөйлемдерді аяқтау және ТАЛҚЫЛАУ
Иә Жоқ
Маған Астана ұнайды, себебі ... Маған Астана ұнамайды, себебі ...

4. Семантикалық картанымен жұмыс
Мысалдар Жалпы Жалқы Негізгі Туынды Дара Күрделі
Астана
қалалық
Елорда
өзен
Есіл
Сарыарқа
шағын аудан
ескерткіш
саябақ
Ханшатыр
Әр сөзді оқып, талдайды.
Жинақтау Топтық жұмыс: Өлең құрастырады
(3+2 минут)
Не?
Қандай? (2)
Не істеді? (3)
Не? (2) – Не? (2) (Антонимдер)
Не істеді? (3)
Қандай? (2)
Не? (Антоним бірінші сөзге)
Әр топтан бір оқушы құрастырған өлеңдерін оқиды.
Бағалау Сабақ ұнады ма? Ұнаған себебін жаз.
Сабақ ұнамады ма? Ұнамаған себебін жаз. (1 минут)
Оқушылар өзін және қасында отырған оқушыны бағалайды.
Кері байланыс Не оңай болды? Не қиын болды? Не білгіңіз келеді?- деген сұрақтарға өз ойларын (стикерге) жазып, плакатқа жапсырады. (1 минут)
Үйге тапсырма: 61-бет,1-тапсырма (мазмұнын айту), «Астана – арман қала» шығарма жазу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: aysulu_syzdykowa
Просмотров: 33 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 12:53 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru