Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Физика

Жарықтың толқындық қасиеті
2014-04-18, 4:14 PM
Ақтөбе қаласы. Благодар орта мектебі
Қоянбаева Асылгүл Жайылханқызы
Физика пәні мұғалімі
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік міндеттілік: Жарықтың толқындық қасиеті туралы алған білімдерін тиянақтау, пәнге қызығушылығын туғызу.
б) дамытушылық міндеттілік: оқушылардың шығармашылық іс-әрекеттерін, іздемпаздықтарын дамыту.
в) тәрбиелік міндеттілік: оқушылырдың белсенділігін арттылу,өз жетістектерін сезініп, әлсіз жақтарын сын көзбен қарауға үйрету.
Оқыту технологиясы:сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау, толықтыру негізінде өтілетін топпен сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, суреттер.
Сабақтың мақсаты:
а) ұйымдастыру
б) оқушыларды түгелдеу
в) сынып тазалығын тексеру
Сабақтың оқыту стратегиялары: І қозғалу стратегиясы:
а) жарық туралы қысқаша мәлімет
жарық әсерін жарық көзінен қабылдағышқа берілуінің мүмкін болатын екі тәсіліне сәйкес бір-бірінен мүлдем өзгеше екі теория дүниеге келді. ХVII ғасырда Ньютоның, ал екінші голландияда физигі христиан Гюйгенстің есімдеріне байланысты еді.
Ньютон жарықтың корпускулалық (бөлшектің) теориясын ұсынды. Ол жарық дегеніміз жарық көзінен жан-жаққа кететін бөлшектердің ағыны (зат тасымалын).
Гюйгенс жарық дегеніміз- бүкіл кеңістікті толтырып барлық денелерді ішінен өтетін ерекше гепотекалыық ортада эфирдетаралатын толқындар деді.
б) жүрекшелерді бері
1. дисперсия дегеніміз не?
2. дифферакция дегеніміз не?
3. интерференция дегеніміз не?
ІІ. Ой дамыту стратегиясы:
а) тәжірибе- физика атасы:
1. дисперсия, сабын, дөңгелек
2. интерференция- шыны, алмас, керосин.
3. дифферакция- құс қанаты, ілгек, пластинка.
ІІІ. Байланыс стратегиясы:
Венн диограммасы
ІV. Ой толғаныс стратегиясы:Табиғат теледидары.
а) Кемпірқосақ.
б) Сағым
в) Кешкі, таңғы шапақ
V.Еркін ізденіс стратегиясы:
а) сурет салу
б) дальтонизм
в) сөйлемдер құрастыру
г) өлең жолдарынан философиялық үзінділер:
Мысалы:"Жарықтың толық шағылуы".
Желсіз түнде жарық ай
сәулесі суда дірілдеп ...
(Абай)
"Жарықтың дисперсиясы"
Қызыл арай, сары алтын шатырына
Күннің кешке кіргенін көрді көзім...
(Абай)
Күннен неге түсіп тұр монша жарық,
Сегіз минут шерікте журе барып.
(Шәкәрім)
"Жарықтың сыну заңы"
"Дүние атаулы теп-тегіс мөлдір болса,
Көлеңке орнығады қайда барып... "
(Шәкәрім)
VI.Ой қорыту стратегиясы:
а)сабақты өлең жолдарымен қорытындылау
б)үйге тапсырма 6жаттығу №1,№4
в) оқушыларды бағалау
Бояулы суыр.
Бір суыр адасыпты оттап жүріп,
Кез болды бір ауылға көп қаңғырып.
Ит қуалап тыққан соң, иесіз үйге,
Бояу құйған шелекке кетті кіріп.
Біраз ұйықтап,оянды демін алып,
Байқамады өз үстіне көзін салып.
Қараса, таммам жүні құбылып тұр,
Ойланды жүнін көріп, қайран қалып.
Болады кейде жасыл, кейде сары
Құлпырып түрленіп тұр жүннің бәрі
Көрмеген өмірінде бір түрлі түс,
Суыр деп айтар емес жолдастары,
Жігіттер! Бұл суырды қылма мазақ,
Осыдан естілерің болады аз-ақ.
Бояуды да бағым деп күн өткізіп,
Қолжетпеске ұмтылар көп қой қазақ.
(Ш. Құдайбердіұлы).
Категория: Физика | Добавил: АйАЛ
Просмотров: 920 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 4.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 4:44 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [337]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1874]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru