Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Физика

Дене импульсы. Импульстің сақталу заңы.
2014-11-30, 5:49 PM
Сыныбы:9 а Сабақ №: Күні:__________________
Тақырыбы: Дене импульсы. Импульстің сақталу заңы.
Мақсаты: 1 Дене импульсі, импульстің сақталу заңына түсінік беру.
2 Физика сабағына қызығушылығын арттыра отырып,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
3 Логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Окушы сабақ барысында:

- Топқа бөліне алады
- Өткен тақырып бойынша тест сұрақтарына жауап бере алады
- Декарт координатасында график сызалады
- График бойынша бастапқы жылдамдық пен үдеуін есептей алады
- Өмір қауіпсіздігіне көңіл аударады
- Мәтінді сыни оқи алады
- Презинтация әзірлеп қорғай алады
- Бір сәт қиялға боле алады /сергіту сәті/
- Алған білімін қолана алады
- Өзінің және сыныптасының жұмысын бағалай алады
- Өз ойын рефлексияда жаза алады

Сабақ түрі:физика мен өзін-өзі тану пәні бойынша кірістірілген жаңа тақырыптағы сабақ
Әдіс-тәсілдер : сәйкесткндіру тесті, сыни оқу, сыни тындау, тірек сөздер арқылы әнгіме құрастыру, эталон бойынша есеп шығару, «Бис» технологиясы, сыни бығалау.
Сабақ барысы:
Кезең Уақыт Әр кезңнің міндеті Кезеңнің барысы Әдіс-тәсілдер Жұмыс түрі Ресурстар Оқушының әрекеті Мұғалімнің әрекеті Бағалау
Үйымдастыру 10 Сабақтың мақсаты мен міндетін айту Топқа бөлу Түске байланысты Жеке, топтық Қима қағаздар Топқа бөлінеді бақылайды Формативтік,
Үй тапсырмасын тексеру Тест сұрақтарына жауап беру Тест
Деңгейлік тапсырма Жеке, жұптық Қима қағаздар Тестке жауап береді, бағалайды бақылайды Формативтік, сумативтік
Миға шабуыл
«Өмір сен қымбатсың маған» Анкета қорытындысы, өлең оқылады Графикті талдау Топтық Алдын ала дайындалган сурақтарга мониторинг Талдайды Бақылайды, бағдар береді Формативтік
Негізгі бөлім 17 Оқушыларға өз бетімен жұмыс істеуге мүмкіндік беру Сыни оқу, Инсерт, қима қағаз бойынша әнгіме, эталонмен есеп шығару Жеке, топтык Кітап, қосымша материал презинтация әзірлеу Бақылайды, көмектеседі Формативтік
Тақырыпқа қатысты есептер шығару , Презинтацияна қорғау, демонтрация жасау
Формативтік
«Бис» технологиясымен бағалау
Сергіту 3 Сергіту Нұрға бөлену Топтық Көз жұмып тыныштық күйде отырады бағдар береді Формативтік
Бекіту 10 оқығаның қайта ұғу Есеп шығарады диалог Топтық , дәптермен жұмыс дәптер Түсіндіреді, тындайды, сұрақтарға жауап береді Бақылайды, көмектеседі Формативтік, сумативтік
Қорытынды 5 Бағалау, үй тапсырмасы Күнделікке бағасын қою Тындай білу Үй тапсырмасын қалай орындайтынын түсіндіру Кітап Жазады, тындайды Бақылайды Формативтік, сумативтік
Категория: Физика | Добавил: Эльвирок
Просмотров: 602 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 3:30 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru