Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Школа, как она есть

Әдістемелік терапиясы "Пәнаралық байланыс
Желаяқ

...Алыста Рим деген қала бар. Оған жеткенше ұшқан құстың қанаты талады, жүгірген аңның діңкесі құриды. 1960 жылы сол Римге дүниежүзінің жүйріктері жиналды. Ең биік Гималай тауының бауырынан Сингх дейтін желаяқ келді. Америкадан атышулы Нортон да қалмапты. Көп жүйріктің тоқайласқан жері осы.
Жұрттың көзі кеудесінде «КСРО» деген жазуы бар, қара шашын бір жағына қайырған жігітте. Оның аты жөнін бәрі бірдей біле бермейді. Жер жүзіндегі жарыстардың бірін қалт жібермей, құлақ түретіндер ғана о жер бұ жерден «Ғұсман! Ғұсман!» десіп қалып жатыр. Тамашалаушы көпшіліктің көз айырмай қарайтыны – Нортон. Американың атышулы желаяғы.
-Бұл өзі жаттығу жасағанда беліне арқан байлап, мотоциклге жалғанып жүгіреді екен...
-Ой, сабаз-ай, өкпесі өшпейді десейші!
-Одан да өкпе жоқ демейсің бе?
Кенет стадион тына қалды.
-Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! Қазір 100 метрлік қашықтыққа жүйріктер жарысы басталады.
Бас-аяғы жүз-ақ метр. Сен он-он беске дейін санап үлгергенше, жүйріктер сөреден зу етіп бір-ақ шығады. Сөреде қаздай тізілген желаяқ жігіттер зымырай жөнелді.
Бәрі ұшып келе жатқан секілді. Алғашқы жиырма метр. Бәрі ұмар-жұмар. Келесі он метр. Нортоннан тағы біреу сәл ілгері шықты.
Қап, қызыл майка орта тұста қалды. Міне, жүз метрдің орта жолы. Ғұсман сұр жебедей зу етіп алға шықты. Екі жүйрікті кейінге тастады. Алда серіппедей орғып Нортон кетіп барады. Қырық бес метр...Отыз метр...Ғұсман кеуде бойы озыңқы. Сол құйындатқан күйінде сөренің алқызыл лентасын кеудесіне іле желбіреткен бойы екпінін тежей алмай, бұрылысқа жетіп бір-ақ тоқтады.
Жеңімпаздар тұғырында Ғұсман Қосанов атышулы талай желаяқтан иық бойы биік тұрды. Оның мойынына қыздар келіп олимпиадалық ойындардың күндей жарқыраған күміс медалін тақты. Қазақстаннан дүниежүзілік олимпиадалық ойындарға тұңғыш қатысқан да, олимпиаданың медалін жеңіп алған да осы Ғұсман ағаларың еді.
Сейдахмет Бердіқұлов

2 топ
Дүниетану-

Тарих-

Орыс тілі-

Математика-

Қазақ тілі мен әдебиет-

Биология-

География-

Физика-

Ағылшын тілі-

Өзін-өзі тану-

Дене шынықтыру-

Ән-күй-

Сызу-

Технология-

Информатика-

1. Пәнаралық байланыс деген ұғым тек бастауыш сыныптарда кездеседі?_________

2. Осы әдісті қолданған кезде екі пәннен артық араластыруға болмайды__________
_______________________________________________________________________
3. Пәндерді байланыстырған кезде тек бір бағыттағы пәндерді қолдану қажет деп ойлайсыз ба,____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
4. Қандай пәндерді мүлдем байланыстыруға келмейді деп ойлайсыз? _______________________________________________________________________

5. Пәнаралық байланысты оқушылардың жас ерекшелігіне қарай қолданылады_____
____________________________________________________________________

6. Пәнаралық байланыс қосымша құралдарды қажет ете ме?_____________________

7. Осы әдісті қолданып көрдіңіз бе?_________________________________________

8. Осы әдісті қолдану арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттері арта түседі деп ойлайсыз ба?__________________________________________________

9. Бұл әдіс туралы алғашқы рет кімнен немесе қайдан естіп білдіңіз?__________
_____________________________________________________________________

10. Пәнаралық байланысты қолдану үшін мұғалімнің қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыз?

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

Синквейн жазу:
1.__________________________тақырып
2.___________ ______________2 сын есім
3.____________ _____________ ___________3 етістік
4.____________ ___________ ____________ __________тақырыпты ашатын 4 сөз
5. __________________________тақырыптың синонимы

«Байланысқа шық» тапсырмасы
Әр топтың басшысы шығып қарсы топтың сұрақтарына жауап береді. (Әр мұғалім өз пәні бойынша)

«Байланысқа шық» тапсырмасы
Әр топтың басшысы шығып қарсы топтың сұрақтарына жауап береді. (Әр мұғалім өз пәні бойынша)
Категория: Школа, как она есть | Добавил: Толеу4881 (2015-01-27) | Автор: Мергенбаева Панвали Сералиевна E
Просмотров: 776 | Теги: Межпредметная связь | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-04-17, 0:55 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [684]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [24]
История Семиречья
Великая Отечественная [180]
Личности [128]
Великие педагоги [42]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [175]
Конкурс юных сказочников [43]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [82]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [464]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [46]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [54]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [24]
Творческая мастерская [650]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [207]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [81]
В помощь учителю [23299]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [130]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [193]
Диспут-клуб [17]
Новости факультета журналистики КазНу им. аль-Фараби [0]
Комсомольско-пионерские воспоминания [7]
Это было недано, это было давно [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru