Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Пән: Қазақ тілі, 3 сынып Күні : 11.03.2014ж Сабақ тақырыбы Мектеп. Грам-қ тақ: Қандай? Жалпы мақсаты Оқушылардың сөздік қорын байыту,ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру,сын есім туралы алған білімдерін бекіту,лексикалық тақырып бойынша сөйлеу дағдысын қалыптастырып, білім ордасын құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтижелер А)мәтінмен танысады, сын есімнің сұрақтарын біледі В) мәтіннің мазмұнын айта алады, сұрақтарын ажыратады С)мәтін бойынша өз ойларын толық айтады, түрлерін меңгереді Сабақ түрі, әдіс-тәсілдер Жаңа сабақ,топтастыру,Венн диаграммасы Тапсырмалар Топқа бөлу,тұжырымдама жасау,оқулықпен, дәптермен жұмыс,мәнерлеп оқу,мақал-мәтелдер келтіру. Керекті жабдықтар Оқулық, АҚТ, ресурс парақтары, ребус, слайд, сергіту сәті, постер,маркер,магнит.Бағалау критериясы Сабақ барысы Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Кіріспе (1-мин) Амандасу. Психологиялық дайындық. Алақанды ашайық, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп достарға, Біз сабақты бастайық. Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Тренингке қатысып,бір-біріне сәттілік тілеп сабақты бастады Үй тапсырмасы (5-6-мин) Оқулықтың бесінші бетіндегі «Салем, мектебім!» атты тақпақты сұрау. Үй жұмыстарын айтады Тұсаукесер (5-мин) 1.Интербелсенді тақтадағы берілген ребусты шешіп,жаңа сабақтың тақырыбын ашу. 2. Оқу құралдары,ойыншықтар бойынша топқа бөлу. Ребусты шешеді,бейне арқылы жаңа сабақ бағытын анықтайды. Оқу құралдары,ойыншықтар салынған суреттерге қарап екі топқа бөлінеді. Негізгі Бөлім (15-мин) Сергіту сәті (2-мин) Жаттығу жұмыстары Қортынды. Бағалау Үйге тапсырма Сөздікпен жұмыс Қабат-этаж Орыс тілі – русский язык Кең – просторный(-ая,-ое,-ые) Жарық – светлый(-ая,-ое,-ые) Емдеу кабинеті – лечебный кабинет Оқулықпен,ресурс парақтарымен жұмыс. Жаңа тақырыпты «Өкіл әдісі» арқылы түсінеді,талдайды. Өкіл талқылау тәсілінде өз топтарына өкіл тағайындайды.Әр топ өкілдері басқа топтарға келеді. Келген өкіл топ мүшелеріне өз тапсырмаларын түсіндіреді. Постермен жұмыс(әр топ шығармашылықпен жұмыстанады). Өз жауаптарын постер арқылы сурет салып мағынасын ашып түсіндіріп береді. 17 минут Интербелсенді тақтадан сергіту сәтін орындайды. Күннің жадын тақтаға жазу Тақырыбын жазу 2-жаттығу.Сөздерді аударып, Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жаз. 3-жаттығу. Тірек сөздерді пайдаланып,бірнеше сөйлем құрастырып жаз. Мектеп,білім туралы мақал-мәтелдер айтады Бағалау критериясы -үй тапсырмасын орындау -жаттығуды орындау -сұраққа жауап беру -топта белсенді болуы -шығармашылық тапсырма -қортынды баға Оқулықтағы 9-бет,4-жаттығу. Сөздік жаттау. Сөздерді интер тақтадан сөздік дәптерлеріне көшіріп,сөздерді мұғалімнің соңынан қайталайды Мәтінді оқып,топта талдайды.Бір оқушы келесі топқа барып,бір-біріне түсіндіреді.Мәтіндегі қиын сөздерді өз түсініктерімен мағынасын ашады. Оқушылар тапсырмаларды бір-біріне түсіндіре отырып талқылайды. Сергіту жаттығуын орындау. Дәптерлерін ашып, күннің жадын жазады,жаттығу орындайды. Оқушылар өз ойларынан білгендерін айтады Бағалауды көшбасшы жүргізеді. Өз ойларын ортаға салады. Оқушылар үй тапсырмасын тыңғылықты жазады | |
Просмотров: 707 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|