Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Школа, как она есть

Темірдің оксидтері және гидроксиді.
Шығыс Қазақстан облысы. Бесқарағай ауданы Қоянбай ауылы
«Қоянбай орта мектебі» КММ
Химия пән мұғалімі Нурумханова Назгуль Касеновна

Сабақ тақырыбы: Темірдің оксидтері және гидроксиді.
Жалпы мақсаттар : Темір оксидтерінің жіктелуін, құрылысын, физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуын, темір гидроксидтеріне жалпы сипаттама беру
Түйінді идеялар: Темірдің қосылыстары: оксидтері мен гидроксидтерінің қасиеттері
Оқыту нәтижелері: Темірдің екі түрлі оксиді мен гидроксидінің құрылысын, құрамын, алыну жолдарын және қасиеттерін мысал келтіре отырып, реакция теңдеулерін жаза алады. Темірдің қосылыстарының құрамын, алынуын, қасиеттерін іс жүзінде дәлелдей алады.
Дереккөздер: Музыка, маркер, стикерлер, түсті қағаздар, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Топ құру. Оқушыларға әріптер таратады. Әріптерді таңдап, сөз құрау арқылы топқа бөлінеді.

«Миға шабуыл» Оқушыларға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар жеке-жеке ауызша жауап береді

2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.
«Он сұрақ». Бір оқушыны шығарып, сөз жазылған стикер береді. Оқушы сол сөзге байланысты , сынып оқушыларына сұрақтар қояды.

3-кезең: Ой-толғаныс:
- анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

- синтез, бір-бірімен ой бөліседі
- сабақ қорытындысы

«ББҮ кестесі» СТО
Жаңа тақырып беріп, тақтаға ББҮ кестесін сызу.Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жаңа тақырыпты жеке оқып, одан барып жұптарымен Ой бөліседі. Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, соған жауаптар іздейді. Формативті бағалау

АКТ
Слайда тапсырмалар көрсетіледі. Темірдің оксидтері мен гидроксидтерінің химиялық қасиеттеріне есептер береді

«Өрмекшінің торы». Оқушыларға жаңа сабақ бойынша сұрақтар құрастыруға тапсырма береді. Сабақты қорытындылау сұрақтарын шеңбер бойымен қойып, жауап береді.
Бағалау:
Мұғалімнің суммативті бағалауы

Үйге тапсырма:
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы). Келесі тақырып бойынша дайындалып келу . Күнделікке жазады
Үйден оқушылар орындайды. Талдап айтып береді.
Категория: Школа, как она есть | Добавил: Арайлым (2015-04-06) | Автор: Нурмуханова Назгуль Касеновна E
Просмотров: 332 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 5:30 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [588]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [166]
Личности [113]
Великие педагоги [30]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [40]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [76]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [373]
Из дальних странствий возвратясь [10]
Наш календарь [41]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [41]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [588]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [192]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [77]
В помощь учителю [20700]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [123]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [181]
Диспут-клуб [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru