Главная » Статьи » Школа, как она есть |
ШҚО. Бесқарағай ауданы Қоянбай ауылы "Қоянбай орта мектебі" КММ Байгалиева Жибек Амангалиевна тарих пәнінің мұғалімі 9-сынып. Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы: Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысына қатысуы. Сабақтың мақсаты: Соғыстың себеп-салдарын, барысын, кеңістігін, уақытын, нәтижесін анықтау; Белсенділігін арттырып, тарихқа қызықтыру, білімдерін жетілдіру; Тарихи санасы қалыптасқан, соғыс атаулыға жаны қас, ержүрек, Отанын шексіз сүйетін, ұлттық рухы жоғары, шығармашыл жеке тұлға тәрбиелеу. Күтілетің нәтиже: Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандықтар, олардың өшпес ерліктері жайлы біледі. Сабақтың түрі: аралас Әдісі: интерактивті Көрнекілік: карта, сызба, слайд, суреттер. Сабақтың жоспары І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын сұрау III. Жаңа сабақтың жоспары IV. Сабақты бекіту: V. Бағалау VI. Үйге тапсырмасы Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі • Оқу құралын тексеріп түгелдеу • Оқушылар зейінін сабаққа аудару ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: «Пресс конференция» 1936 жылы КСРО-ның 1937 жылы қазақ КСР-нің Конституциялары және олардағы Қазақатснның мемлекеттік мәртебесінің өзгеруі туралы ақпараттарды саралау. Қазақ АКСР-нің одақтар республика болып қайта құрылуының қазақ халқының тарихында қандай маңызы болды? Жаңа сабақтың жоспары: 1. Қазақстан экономикасын соғыс жағдайына бейімдеп қайта құру. 2. Қазақстандықтар Мәскеу, Ленинград үшін ұрыстарда. 3. Соғыс бағыты –Батыс 4. Майданға және басқыншылықтан азат етілген аудандарға бүкілхалықтық көмек. Сынып оқушыларын екі топқа бөлемін. І. «Ширату» (әр топқа тез жауап беретін сұрақтар қойылады) Ұлы Отан соғысы (1941-1945 жылдар) • Себебі: • Сылтауы: • Мақсаты: • Уақыты: • Қозғаушы күші: • Кеңістігі: • Барысы: • Нәтижесі: • Тарихи маңызы: ІІ. «Білгірлер» (тақырыпқа сай постер дайындап, қорғау) Жаңа сабақты баяндау жоспары: (слайд бойынша) • 1. Қазақстандыктар Мәскеу үшін шайқаста. • 2. Қазақстандықтар Ленинград үшін шайқаста. • Тақырыпқа кіріспес бұрын оқушылардың назарын тақтадағы Мәскеу және Санкт-Петербург қалаларының суретіне аударамын. Аздап кіріспе жасап осы екі қала туралы оқушылардан не білетінін сұраймын. Әрі қарай оны өзім толықтырып қысқаша мағлұмат бере кетемін. • Оқулықта берілген тақырыпшаны топпен кезекпен оқытып, мазмұнын сұраймын. Осыдан кейін түсіндіремін. Түсіндіру бағыты: слайд бойынша Бірінші бөлім: • - Мәскеу маңына жаулардың жақындауы. • - Мәскеуді қорғау. • - Панфиловшылар. Екінші бөлім: • - Ленинград қоршауы. • - «Өмір жолы». • - Ленинградты қорғау. Жаңа есімдер: Б. Момышұлы, И.В. Панфилов, В.Г. Клочков, М. Ғабдуллин, Т. Тоқтаров, Ә. Молдағулова, М. Мәметова, С. Баймағамбетов. Бұдан кейін оқушыларға оқулықты пайдалана отырып кесте толтыртамын: Мәскеу үшін шайқас Ленинград үшін шайқас Уақыты Құрамалар Ерлік көрсеткен қазақстандықтар Тарихи маңызы • Қорытынды кезең: • Сабақты қорытындылау мақсатында карточкалық тапсырмаларды пайдаланамын. • Сұрақ үлгісі: • 1. Панфиловшылар ерлігі жайлы айт. • 2. «Өмір жолының» маңызы. • Оқушылар жауабын тыңдаған соң карта және суреттерді пайдалана отырып бүгінгі тақырыпқа қорытынды жасалады. БҮҮ Білгенім Үйренгенім Үйренгім келеді 1. «Қазіргі дүниежүзі тарихынан» алған білімдеріңмен байланыстыра отырып, Кеңес Одағы үшін Ұлы Отан соғысының шешуші шайқастары қай жерде, қай кезде болғанын естеріңе түсіріңдер. 2. Қазақстандықтар ол шайқастардың қайсысына қатысты? 3. Сталинград шайқасында Қазақ КСР-і қандай рөл атқарды? 4. Сол кездегі Кеңес адамдарының, түрлі ұлт өкілдерінің тығыз ынтымақтастықта болып, жауға бірлесіп соққы беруінің, отаншылдық сезімдерінің мол болуының себебі неде? Бағалау: өзін – өзі Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс. «Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандықтар » жайлы реферат дайындау. | |
Просмотров: 1414 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|