Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Школа, как она есть

Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
ШҚО. Семей қаласы
№35 жалпы орта білім беретін мектебі
Габдуллина Айнур Берикказыевна
биология пәні мұғалімі

Пәні: Биология 6
Тақырыбы: Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Оқу – тәрбие істерінің мақсаттары мен міндеттері
Мақсаты: Өсімдіктердің көптүрлілігі . Биология ғылымдары туралы мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік: Өсімдіктердің табиғатта алатын орны мен маңызы туралы түсіндіру. Биолгоия ғылымдарына шолу жасау.
Дамытушылық: Тақырыпты өз сөзімен айтып беруге оқушыларды дағдыландыру. Оқушылардың ой өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық , экологиялық тәрбие беру.
Құрал – жабдықтар: Суреттер.
Сабақ түрі: Кіріспе сабақ
Әдісі: Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу. 2. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен кезеңдерімен таныстыру.
2. Жаңа сабақты меңгеруге дайындық кезеңі. Тірі ағзалардың көптүрлілігі мен таралуы туралы оқушылардың төменгі сыныпта алған білімдерін жүйелеу. Тірі ағзалардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы білетіндерін анықтау.
4. Жаңа білімдерді қалыптастыру. Оқушылардың берген жауаптары тындалып, толықтырулар жүргізіледі. Жаңа тақырып төмендегі жоспар бойынша жүргізіледі:
1. Тірі ағзалардың ішіндегі өсімдіктердің алатын орны. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Өсімдіктің табиғаттағы орны мен адам өміріндегі алатын рөлі туралы оқушылармен әңгіме түрінде жүргіземін.
2. Биология ғылымының салаларымен таныстарамын.
Биология (көне грекше: βιολογία; βίος – "өмір" + λόγος – "ғылым") — жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Тірі организмдерді және олардың қоршаған ортамен арақатынасын зерттейтін ғылым. Биология жанды нәрселерде тіршіліктің барлық көріністерімен айналысады. Биология ғылымы тірі организмдердің құрылысын, функциясын, өсіп-жетілуін, шығу-тегін, эволюциясымен Жер бетінде таралуын қарастырады. Бұл ғылым организмдердің классификациясын жасап оларды суреттейді, олардың функцияларына үңіледі, түрлердің қалай пайда болатынын сипаттаумен қатар организмдердің бір-бірімен қатынасын және табиғи ортасымен арақатынасын зерттейді. Оның ішінде ботаника ғылымы туралы кеңінен мәлімет беремін.
Көптеген биологиялық ғылымдар өздеріне тән ерекшеліктері бар арнайы ілімдер. Әдеттегідей олар зерттелетін тірі организмдерге байланысты ботаника - өсімдіктер ғылымы, зоология - жануарлар ғылымы және микробиология - микроорганизмдер ғылымы болып жіктеледі.
Биология салалары одан әрі қарай организмдердің зерттелу ауқымдылығы мен зерттеу әдістеріне қарай бөлінеді.
• биохимия - тіршіліктің химиялық негізі ілімі;
• молекуляр биология - биологиялық молекулалар жүйелерінің бір-бірімен күрделі арақатынастарын зерттейді;
• жасуша биологиясы - барлық жанды нәрселердің құрушы бөлігі - жасушаны зерттейді;
• физиология - организмнің ұлпалары мен мүшелерінің химиялық және физикалық функциясын қарастырады;
• экология - әртүрлі организмдердің қоршаған орталарымен байланысын саралайтын ілім.
• зоология - Жануарлар әлемін зерттейтін ғылым.
• орнитология - зоология ғылымының құстарды зерттейтін саласы.
• Арахнология- зоология ғылымының өрмекшілерді зерттейтін саласы.
• анатомия- тірі ағзалардың ішкі және сыртқы құрылыстарын зерттейтін биология ғылымы.
• Бриология- мүктерді зерттейтін ботаника ғылымының саласы.
3. Қазақстанда таралған өсімдіктер туралы мағлұмат беремін.
4. Жаңа білімді бекіту. «Өсімдік» және «Жануар» тақырыбына Венн диаграмасын жүргізу. «Бес жол» өлең құрастыру.
Қорытынды: Блумның «Мен» жүйесі бойынша оқушылар сабақты өздері қортындылайды.
Үй тапсырмасын беру. §1оқуға, Жаңа терминдермен жұмыс жүргізу.
Категория: Школа, как она есть | Добавил: ainurg77 (2015-12-16) | Автор: Габдуллина Айнур Берикказыевна E
Просмотров: 507 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 8:41 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [588]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [166]
Личности [113]
Великие педагоги [30]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [40]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [76]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [373]
Из дальних странствий возвратясь [10]
Наш календарь [41]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [41]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [588]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [192]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [77]
В помощь учителю [20690]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [123]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [179]
Диспут-клуб [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru