Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Милы аулы «Милы орта мектебі» мм Рыскалиев Айдын Мамбетжанович Математика пәнінің мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Қисық сызықты трапецияның ауданы . Сабақтың мақсаты : Оқушылардың қисықсызықты трапецияның ауданын табу дағдыларын жетілдіру; Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу; Оқушылардың ойын жеткізу білуін және ой өрісін дамыту. Сабақтың типі: Практикалық сабақ . Сабақтың көрнекілігі: документ - камера; тапсырмалар жазылған парақтар. Сабақтың барысы : 1. Ұйымдастыру . Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. 2. Үй жұмысын тексеру. 3. Қайталау. Қайталауға арналған сұрақтар: А) Қисықсызықты трапеция деп қандай фигураны айтады? (үзіліссіз, y=f(x), f(x)>0 функциясының графигімен, абсцисса осімен және x=a. x=b түзулерімен шектелген жазық фигура қисықсызықты трапеция деп аталады) Ә) Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы (S=F(b)-F(a)) Б) Қисықсызықты трапецияның табаны дегеніміз не? (қисықсызықты трапецияның табаны ретінде алынатын [a;b] кесіндісі) В) Қисықсызықты трапецияның ауданын есептейтін алгоритм (1. Бір координаталық жазықтықта берілген қисықтардың графиктерін салу; 2. Графигі жоғарыдан қисықсызықты трапецияны шектейтін функцияның алғашқы функцияларының бірін анықтау; 3. Қисықсызықты трапецияның төменгі табаны болатын кесіндінің шеткі нүктелерінің координаталарын анықтау; 4. S=F(b)-F(a) формуласы бойынша қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу) 4. Практикалық жұмыстар. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Әрбір қатарға бірдей тапсырма таратылады, барлығы бірге орындайды. Тест арқылы есептер шығарып, олардың жауап нұсқаларынан жасырын сөзді табу керек. 1. x=2, x=3, y=0, f(x)=x2 -2x+1 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. З) 2 И)2 К) 2 2. Ох осімен және x=0, x=π түзулері, y=sinx функциясының графигімен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. Л) 2,5 М) 2,1 Н) 2 3. x=-2, у=0, y=x2 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. Т)2 У)2 Ф) 2 4. x=1, x=2, y=x2 , у=0 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. Г) 2 Д) 2 Е)2 5. у=0, у= x3, х=2 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. Г) 4 Д) 3 Е) 2 6. x=-1, x=2, y=x2+1 , у=0 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. П)5 Р)6 С) 4 7. x=3, y=x2 , у=0 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. А) 9 Б)7 В) 8 8. . x=0, x= π/2, y=cosx , у=0 сызықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар. К)0,5 Л)1 М) 1,5 2-тапсырма. Тақтаға әрбір қатардан 1 оқушыдан шығады. Интеграл арқылы суреттегі фигураның ауданын жазыңдар: А) у=f(x) а в Б) у=х 0 1 2 В) y=x2 2 3-тапсырма. Оқушылар дәптерлеріне орындап, документ – камера арқылы тексертеді. 2 1) Ауданы ∫ (x+1) dx интегралына тең фигураны салыңдар. 1 3 2) Ауданы ∫ x2 dx интегралына тең фигураны салыңдар. 1 2 3) Ауданы ∫ (x2 - 1) dx интегралына тең фигураны салыңдар. 0 5. Қорытындылау. Блумның «МЕН» жүйесі арқылы сабақты қорытындылау. 6. Үйге тапсырма беру. №30 7. Бағалау. | |
Просмотров: 1112 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|