Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Русский язык и литература

«Қыс»
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы
« №3 орта мектебі»ММ
Шағын орталық тәрбиешісі
Жулекенова Айгүл Сражадинқызы
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Қыс»
Мақсаты: Балаларға қыс мезгіліндегі табиғат өзгерістерін, орман- дағы аңдарды көрсету арқылы олардың ой –қиялын дамытып, сөздік қорын молайту. Балаларды қоршаған ортаны, аңдарды қорғай білуге, аялауға тәрбиелеу.

Әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті

Кіріспе бөлім

Балалардың назарын терезеге аудару:
-Не көріп тұрмыз?
- Күннің нұрын көргенде қалай қуанасыңдар?
- Ендеше бір –бірімізге тілек айтайық.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыста ауа райы қандай болады?

-Ендеше боран соққанын қимылмен көрсетейік

-Аяз болып, тоңғанда не істейміз?

- Күннің көзін
- Алақай, алақай-деп қуанады.
- Аспанымыз ашық болсын!
- Деніміз сау болсын!
-Қыс мезгілі
-Қыста күн суық болады, аязды, боран соғады, қар жауады
-Қолдарын жоғары көтеріп, әрі-бері шайқалтып, ауыздары- мен гуілдеп дыбыс шығарады.
-Қолдарын қуыстырып, аяқтарын тыпырлатады.

Аралық бөлім

-Қыста не жауады?
- Қардың түсі қандай?
- Қар жауғаннан кейін жүрген кезде аяғымыздың ізі қалады. Қарды, мұзды ұстап көрейікші. Қар салқын екен. Қар жылы жерге келгесін суға айналады. Салқын жерде су мұзға айналады.
- Мұз қандай?

Ғажайып сәт: Есік қағылады. Хат тасушы хат тастап кетеді.
-Балалар, бізге ормандағы қыс ханшайымынан хат келіпті. Бұл хатта былай деп жпзылыпты: « Қымбатты «Нұрсәт» балабақшасының «Айгөлек» тобының балалары! Сіз- дерді қысқы орман саяхатына шақы-рамын.» Барамыз ба, балалар?
-Ендеше біз орманға немен барсақ екен? Ә, есіме түсті, менде сиқырлы таяқша бар, соның көмегеімен барайық. Орман салқын, сондықтан қандай киімдер киеміз?

-Көздеріңді жұмып, орындарыңда тұрып жүріңдер.
-Көздеріңді ашыңдар. Біз қайда келдік?
-Жан-жағымызға қарайық, айнала аппақ, жапырақсыз ағаштар, шыршалар.
Қоян келеді: -Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен аппақ ақ қоянмын,
Үркек қоян, сақ қоянмын.
Балалар, сендер орманда не істеп жүрсіңдер?

-Мен сендерге бір тапсырма айтайын, сол тапсырмамды орындасаңдар, мен сендерге көмек берем. Мен туралы тақпақ, өлең білесіңдер ме?
Қоян: Рахмет, балалар, менің тапсырмамды орындадыңдар, міне осылай тіке жүре беріңдер
-Қоян қандай аң?
Жолда түлкі кездеседі. – Қырдың қызыл, ұзын құйрық түлкісімін. Бала-лар, сендер орманда не істеп жүрсіңдер?
-Мен сендерге тапсырма берем, яғни шыршамды безендіруге көмектесіңдер.
Түлкі: Рахмет, балалар! Менің шыршам қандай әдемі болды. Сендер енді былай жүресіңдер де, оңға бұрылыңдар.
-Тездетіп жүрейік, балалар.
Жолда аю кездеседі. –Мен қорбаңбай аюмын. Сендер не адасып жүрсіңдер? Аю тапсырмасы: Маған қыс туралы тақпақ айтып беріңдер.
-Көп-көп рахмет, тапсырмамды орындағандарыңа, әлі де тіке жүрсеңдер, жақындап қалдыңдар.
Қыс ханшайымы келеді. Ой, рахмет, балалар, келгендеріңе, ормандағы аңдармен танысып, олардың тапсырмасын орындасын деп, мен сендерге хат жазып едім. Балалар мен сендермен бірге «Үсіремін» деген ойынды ойнағым келіп тұр, қане ойнайық.
-балалар, біздің балабақшамызға қайтатын уақытымыз болыпты, көздеріңді жұмыңдар. -Қар жауады
- Ақ

-Мұз жылтыр

-Ия, барамыз,-дейді балалар

-Тон,етік, малақай, қолғап, - деп жауап береді.

-Орманға

-Бізді қыс ханшайымы шақырып еді, біз оны таба алмай жүрміз. Көмектесіңізші.

-Балалар, «Сұр қоянды » қимылмен айтады.

-Қоян қорқақ, түсі ақ
Бізді қыс ханшайымы шақырып еді, біз оны таба алмай жүрміз. Көмектесіңізші.
Балалар шыршаны безендіреді.

Түлкі түсі қызыл, ұзын құйрықты
Аяқтарын тыпырлатады.
Аю, бізге көмек берші, біз қыс ханшайымын таба алмай жүрміз.

Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды.

Балалар көздерін жұмып, аяқтарын тыпырлатады.
Қорытынды бөлім

-Балалар, біз қайда бардық?
-Саяхат ұнады ма, не көрдіңдер?

-Іс-әрекетке жақсы қатысқан балаларды мадақтау. -Орманға саяхатқа
-Саяхат ұнады, аю, түлкі, қоянды, қыс ханшайымын көрдік, аңдардың тапсырмасын орындадық.

Біледі: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін

Үйренеді: Орман аңдары: қоян, түлкі, аюдың ерекшеліктерін айыруды

Игереді: Берілген тапсырманы өз мәнінде дұрыс орындауда.
Категория: Русский язык и литература | Добавил: Айару9167 (2015-10-08) | Автор: Айгүл E
Просмотров: 147 | Теги: Сражадинқызы, Жулекенова | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:32 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru