Учительские университеты
Ата-анамен ынтымақтастық қыры
Рахмжанова Жанна Кунмухаметқызы , Семей қаласы надғы «№ 25 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, педагог-психолог Ата-анамен ынтымақтастық қыры Көрнекті педагог А.С.Макаренко балаға қатаң талап қою да қажет екенін, оларды құрметтей де білу керек екенін арнайы сөз еткен болатын. Біз мұны, көбінесе, естен шығарып аламыз. Балаға талапты дұрыс, орынды, ойласытырып қоя білу керек. Балаға бір нәрсе туралы бірнеше рет қайталап айта берсең, ол сөздің қасиетін жояды. Сондықтан, баланы ең жас кезінің өзінен ата-анасын бір айтқанда –ақ тыңдап, талабын орындауға үйреткен орынды. Мектепте психологиялық-педагогикалық кеңес беру жұмысы жүзеге асырылады. Педагог ата-аналардың психологиясын түсініп, ескеріп әрекет етуі қажет. Табысты диалогтың шарты-мұғалімнің де, ата-ананың да баланы және оның қажеттіліктері мен қызығуын түсіну бағытындағы білімдерін ортаға салу. Бұл бала тұлғасының біртұтас дамуына қажетті тәрбие мен оқыту тәсілдерін таңдауға көмектеседі. Ата-аналардың білм мекемесінің іс-әрекетіне қанағаттануын зерттеу әдістемелері көп. Объективті себептерге байланысты, оларды қолдануға мүмкіндік болмаса, мектеп әкімшілігі немесе сынып жетекшісі өз әдістемелерін жасауына болады. Мұндай жағдайда пікіркерім сұрақтары педагогикалық және психологиялық тұрғыдан ұқыпыты әзірленген, ата-аналардың жауап беруден бас тартуға итермелейтін, мейілінше әдепті әрі орынды болуы қажет. Ата-аналар әдеттегідей Білім күніне немесе Соңғы қоңырауға ғана емес, басқа да іс-шараларға тартылып тұрса, мектептің және сыныптың өмірі едәуір қанық әрі қызықты болады. Психологтар ата-аналармен жұмыс жүргізуде барлығына стандартты тәсілді жиі қолданады. Бұл орайда педагогика ғылымы тәрбие үрдісіндегі жеке тұлғаға бағытталған тәсілді қолданудың артықшылықтарын нақты дәлеледеп берді. Шынында да, кейбір ата-аналар өздерін бала ретінде сезінгісі келеді, педагог-психолог тарапынан кеңес және демеу күтеді. Кейбіреуі кеңестерді де, сынды да көтере алмайды. Әрбір отбасының өзінің мәселелері, еркеше қарым-қатынас ахуалы болады. Бала мектеп табалдырығын аттаған мезетте олар сыртта қалып қояды дек дұрыс емес. Балаға көмек көрсеткіміз келсе, ең алдымен, ата-анларадың жай-күйін түсінуіміз керек. Баланы ғана емес, оның ата-анасын да жақсы тани білу қажет.
|
Категория: Школьный психолог | Добавил: Айко1962 (2015-05-20)
| Автор: Рахмжанова Жанна Кунмухаметқызы
|
Просмотров: 930
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[
Регистрация |
Вход ]