Главная » Статьи » В помощь учителю » Школьный психолог |
Тренинг. Тақырыбы: «Жетістікке жету жолы» Мақсаты: - Өз қажеттілігі мен түрткісін есепке алып мақсат қоя білуді меңгерту. - Мақсатқа жетуге қадамдық тәсілге үйрету . - Өзін талдау қойылымын қалыптастыру. «Біз бұл өмірдеге тек өзімізді көрсетуге келдік. Өмірдің мақсаты мен мәні – тек өзіндік көрініс» «Мен-табиғат ана жасаған, таңғажайып нәрсенің ең ұлысымын» Сәлемдесу. «Жекелік таныстыруы» Нұқау: бір-бірін жақсы тану үшін – өз есімінің бірінші әріпіне ұқсас бойындағы жақсы қасиетті қосып айту. Мысалы: Мадина-мейірімді, Феруза – фантазер. Жетекші жетонды алып оған есімінен бір әріпті алып тұлғалық қасиетті жазады. Рефлексия - Кім Жандостың бойындағы қасиетті есте сақтап қалды? - Бір-біріңнің қандай жаңа жақтары бароын таныстыру? Негізгі бөлім. 1. Ширату – энержайзер. Нұсқау: қазір бөлмеде еркін жүруге болады. Менің шапалақ ұруыма байланысты мен айтқан тапсырманы орындауларың қажет. - Қолында сағаты барлар және жоқтар - Шаштарыңның ұзындығы бойынша - Бой ұзындығы бойынша - Көз түсі бойынша - Көңіл күй бойынша бірігіңдер 2. «Жолайырық» жаттығуы Мақсаты: өмір мен қарым-қатынас туралы түсінік қалыптастыру, ой түйгізу. Нұсқау: бүгінгі тренинг өмірде жетістікке жету үшін қалай өмір сүру керектігін ойластыру, түсінуге арналған. Мына сұрақтарға шынайы жауап беру керек. 1. Біз не үшін өмір сүреміз? 2. Сіздер не үшін мектепке барасыздар ? мектепте сіздерді неге үйретеді? 3. Өмірде неге қол жеткізгілерің келеді? 4. Қазіргі уақытта неге талпынудасыз? Жауапта қарама-қайшылық бар. Мектепте негізгі әрекет оқу болып табылады, ал бұл жаста адамда өзіндік бекінуге, тұлғалық байланыс пен мәнгі қызығушылық артады. Не істеу қажет? 1. Білім алусыз адамның есейгені құлаққа қонымсыз. Ол оқудың тұлғалық мағынасы. 2. Бұл жаста толығымен қалыптасуға және дамуға мүмкіндік бар. Біз бүгін мына түсінікпен жұмыс жасаймыз - Мақсат - Түрткі - Өткен жетістік - Жетістік қоры - Жетілген шабыт - Тұлғалық әлеуметтік қолдау 1 кезең. Мақсат деген не? Бұл адамды жеңіске жетелейтін? Бойдағы жақсы қасиетті пайдалануға мүмкіндік беретін нәрсе. Егер адам сенімді түрде алдыға қадам жасап, өз мақсатын анық көре білсе, ол адам міндетті түрде көздеген арманына жете алады. Мақсат алыс және жақын болып бөлінеді. Қазір алға қойған мақсатыңызды анықтаңыз. Рефлексия 3. «Түрткі» жаттығуы Түрткі-адамды әрекетке итермелейтін әсер жиынтығы. М.Горькии «Тым биік тұрған затқа ғашық болу керек. Ол оған созыла бере, есейді, дамиды» 1. Ерікті күшті дамыту. Табыс тек оған талпынған адамға ғана келеді. өзіңізге: менің қолымнан келеді, мен қалаймын, мен жасаймын деп серт беру. Табыс барлық күшті сала отырып, жұмыс істеген, қалаған адамға ғана келеді. 2. Алға қойған мақсатты басшылыққа алу. Кез келген сәттілік қандай да бір ойдан басталады. Оны өзіңізге нақты құрастырып алыңыз. Қашан және не қалайтындығыңызжайлы жазу. 3. Әрекет етудің жоспарын құрастыру. 4. Өзіңізді объективті бағалау. 5. Уақытпен өлшеу 6. Барлығын өз уақытысында орындау. 7. Жақсылықты ойлау. 8. Қоршаған адамның пікіріне құлақ асу. 9. Ішкі сезімге сену. 4. «Өткен жетістік » жаттығу Нұсқау: әркімнің өткен тәжірибесінде сәттілік бар – ол сіздің тұлғалық күшіңіз! Оны пайдалану керек. Енді соларды есімізге түсіріп, «жетістік қорына» жазайық. 5. «жетістік баспалдағы» жаттығуы Нұсқау: барлық адам сәттілікпен жетістікке ұмтылады. Қазір мен сіздерге үлкен құпияны ашамын. Адамның ойы нені ойласа, өмір сде соған байланысты құралады екен. Сондықтан ойымызды тек жақсылыққа бағыттап, алдағы уақытта қандай жетістікке жете алатыныңызды елестетіп жазыңыздар. 6. «Әлеуметтік қолдау» жаттығу. Нұсқау: қазір біз өзімізге мейрам ұйымдастырамыз. Енді мына жазғандарыңның барлығына қол жеткіздім деп елестетіңіз. Бүгін бізде «Сәттілік күн» Өзіңіздің ең мінсіз күніңізді бинелеңіз.оны суреттеуге де, сөзбен жеткізуге де болады. Сіздің жаныңызда кім бар?сіздер қайда тұрасыздар? Айналаңызды қандай заттар қоршаған? Источник: http://тренинг | |
Просмотров: 1218 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|