Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Школьный психолог

тренинг
Тренинг
Тақырыбы: Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Мақсаты: Отбасындағы ата- ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты үйлесімді ету,жақсарту.Ата - ана және бала арасындағы сүйіспеншілікті сезіндіру.
Қажетті құрал жабдықтар: А 3- форматтағы ақ қағаздар, түрлі- түсті қарындаштар мен маркерлер, қағаздан қиылған алмалар, шарлар,
ватман, музыка ырғағы.
Жұмыс барысы:« Ой салу» ата - анаға көрсететін презентация
1.Психолог: Сәлемдесу сергіту: ана және бала
Амансың ба досым- қолмен амандасады
Қалың қалай ? – иығынан ұстаймыз
Қайда болдың? – құлағынан ұстаймыз
Мен сені сағындым ғой -қолдарымызды жаямыз
Сен келдің - құшақтасады.
2. Тәрбиеші:«Сиқырлы сөздер ойыны»
Сиқырлы сөздерді білесіңдер ме? Қандай? Барлығың айтыңыздаршы......
- Таңертең тұрғанда аналарың не дейді?
- Қазір біз сиқырлы сөздердің көмегін көреміз! Егер мен бір нәрсені істеуді өтінемін деген сөзбен айтсам ғана орындаңдар.Егер ұмытып кетсем, орындамайсыңдар.
Тапсырма.
Өтінемін қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз.
Қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер!
Өтінемін оң қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз
Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар!
Өтінемін қолдарыңды бастарыңның артына апарыңдар түсіреміз
Өтінемін қолдарыңды белдеріңе қойыңдар
Өтінемін сол қолдарыңмен оң қолдарыңды ұстаңдар! түсіреміз
Қолдарыңды көтеріңдер!
Өтінемін қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер!түсіреміз
3. Тәрбиеші:ата -аналар үшін ойын: Өз балаңыздың 3 жақсы қасиетін айтыңыздар.
Сіз мақтан тұтатындай балаңыз шағын орталықта нені үйренді?
4. «Сөйлемді аяқта» ойыны
Алдымен анасы, содан кейін баласы айтады.
«Мен.........ұнатамын»
«Мен..........ұнатпаймын»
5. Психолог:Жұлдызқұрт ойыны. Бір- бірімізді жақсы сезініп, бір бірімізден энергия алу үшін бір сергіту сәтін өткізейік.
Нұсқау: Қатысушылар бойларыңмен сапқа, бір - бірбірлеріңнің алдарыңа тұрыңдар. Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар.Шарлар алдыңғы қатысушының белі мен іштерінің арасына ұсталып тұрады. Шарларды қолмен ұстап түзеуге болмайды. Алдыңғы қотысушы шарды, қолдарын алдыға соза отырып, ұстайды. Сонымен, бір тізім шықты.Енді тізім үзілмейтіндей етіп, шеңбер жасап жүріңдер.( Қатысушылардың шарларды түсірмей жүре ала ма екендігі, балалардың өз әрекетін қалай үйренгендігін, біреуі лидер рөлін алды ма екендігі қарастырылады)
Өздеріңді жұлдызқұрттың бір мүшесі ретінде сезіндіңдерме? Кім сезінді,
Қолдарыңды көтеріңдер.
Бұл неден көрініс береді? (мен тез жүруге қорықтым)
6. Психолог: Психологиялық сәт:Уақыты 5 минут
Қатысушылар, анасы мен баласы өмірлеріндегі ең бақытты кездерін айтады. ( Музыка ырғағы ойнап тұрады)
7.Тәрбиеші: «Өнеріңді сына»Ата -ана мен бала бірігіп өнерлерін ортаға салады
1.Биге жақын ата- ана мен баласы «Қара жорға» биін билейді.
2.Спортқа жақындар бір спорт түрін көрсетеді.
3.Шебер қолдар бар болса, шеберлігін көрсетеді. (сурет салу т.б.)
8. Психолог: «Отбасы суреті».Қатысушылар екі топқа бөлініп, бірігіп ақылдасып, қандайда бір образды ұсынады.Ватманға отбасы портретін салады. Салынған сурет талқыланады.
9.Тәрбиеші:Аналармен өзіндік жұмыс.
1. Балалармен карта ойнауға бола ма ?
2. Егер бала сізге онымен бірге ойнауды өтінсе,ал сіз осы кезде теледидар көріп отырсаңыз не істеу керек ?
3.Егер ойындағы кез- келген сәтсіздік балада қайғы мен уайым, жылауды туындатса не істеу керек ?
Тәрбиеші: Қортынды сөз.Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні -баласының алдыңғы
қатарлы азамат болып өскені.Ата- ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мүны басқа ешбір нәрсе ауыстыру мүмкін емес.Сондықтан баладан жүрек жылуын аямай ,бір сәт болсада бала көзімен қарау керек.
10 Психолог: Қоштасу рәсімі. Қатысушылар қағаздан қиылған алмаларды алады.Онда әркім бір жағымды сурет салуға, не жақсы тілек жазып, бүгінгі кешімізге естелік болатындай етіп, мына талға ілуді ұсынамыз.

Кері байланыс.
Есіміңіз:__________________________________________
Күні:___________________
1. Бүгінгі кештен алған әсеріңіз қандай?
2. Не ұнады ?
3. Не ұнамады?
4.Бүгінгі кеш қаншалықты маңызды болды деп ойлайсыз ?
5. Әкімшілік тарапына айтар тілектеріңіз бен ұсыныстарыңыз.
Категория: Школьный психолог | Добавил: kgul974 (2016-10-07) | Автор: Абеуова Макпал Бекболатовна E
Просмотров: 69 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 12:49 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru