Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » История

«Әдеп» Төлеген Қажыбаев
Семей қаласы.
№47 орта мектеп.
Бастауыш сынып мұғалімі Амирова Ляззат Базархановна
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: «Әдеп» Төлеген Қажыбаев
Сабақтың мақсаты: сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63 % меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын , ақпараттық құзіреттілігін дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және
ынталандыру.
Міндеті: технологиялық картаның регламентін орындау.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.
«Ауызша сабақ-1» картасының сызбасы
1 тип Жаңа материалды оқып және оны бекіту бойынша сабақ келесі қисынмен жүзеге асады: мотивация> оқушының субьективтік тәжірибесін өзектіндіру> қабылдауды ұйымдастыру> ұғынуды ұйымдастыру> түсінуді біріншілік тексеру>біріншілік бекітуді ұйымдастыру> талдау> рефлексия.
Ұйымдастыру кезеңі мотивациясы Ауызша сабақ-1» картасы бойынша
жұмыс жасау уақытын болжайды. Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі.
Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі. ООМ бойынша жұмыс
Оқушылардың субьектілік
тәжірибесін
өзектіндіру Өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою . ООМ бойынша материалды бекіту
1.Әмір кімнің баласы? (әжесінің)
2.Өзін қалай ұстайды? (еркін ұстайды)
3.Үйдегілерге не деп байбалам салып жүреді? (бағынбай, қит етсе «Әжеме айтамын»,- деп)
4.Әжесі қалай қорғаштайды? (Әміржанға тимеңдер, әлі жас қой, есі кірген соң қояды)
5.Мектепке баратын уақыт болғанда әжесі қасына келіп не дейді? ((сабаққа баратын уақыт болды, ботам, тұра ғой!)
6.Әмір не деді? (басым ауырып тұр, ұйқысын қимай керіліп ,созылып)
7.Қорқып қалған әжесі не деді? (қатты ауырып тұр ма, жаным?-деп қолын маңдайына ббасты.)
8.Әмір не деді? (қатты ауырып тұр, қатты)
9. Әжесі не деді? ( басың ысып тұр ғой! Мектепке бармай-ақ қой,-деп әжесі асты-үстіне түсіп бәйек болды)
10.Сыныпқа кім кірді? (Әлима апай)
11. Оқушылар қалай тұрды? (орындарынан дүр етіп тұрып, ізет көрсетті)
12.Апай журналды ашып не істеді? (оқушыларды түгендей бастады.)
13.Сыныпта кім жоқ? (Бейсенбаев Әмір)
14.Ол қайда? (Ол ауырып жатыр)
15.Сәлім не деді? (Жолда үйіне соғып едім, әжесі айтты,-деді)
16.Сәлім жолда кімді көрді? (Сәлім атын суарып тұрған Әмірді көрді)
17.Сәлім Әмірге әжесінің ауырып жатыр дегені қайда дегенде Әмір не деді? (Мен әжемді алдап өтірік айтқам, -деп, Әмір қасынан дүрсілдетіп шауып өтті)
18.Әмір қай күні мектепке келді? (келесі күні)
19.Апай Әмірден нені сұрады? (кеше қайда болғанын сұрады)
20.Әмір не деді? (ауырып қалдым деді)
21.Сонда Сәлім не деді? (ол ауырған жоқ,-деп өтірік айтқанын мойнына салып берді)
22.Әмір қайтті? (басын көтерместен сілейіп қатып қалды)
23.Мәтіннің авторы кім? (Айса Хамзеұлы)
24.Ізет көрсету дегеніміз не? (құрмет көрсету)
25.Мойнына салып беру дегеніміз не? (өтірігін ашып беру) Бірінші белгі . барлық оқушылардың нәтижелері бойынша плюс немесе минус белгілері қойылады.
3 Қабылдауды ұйымдастыру. 2 сөзден тұратын түсінік
сөз .
«Әдеп» Төлеген Қажыбаев
туралы оқимыз Мұғалім тақтаға оқылатын тақырып
бойынша 7 кілтті сөз жазады.
Зәулім, екінші, автобус, сөмке, аялдама, алма, әдептілік,
Мұғалім сөздердің мағынасын түсіндіреді.
Уақыт аяқталған соң , тірек сөздер жабылады.
1 минут ішінде осы сөздерді оқушылар жазуы тиіс. Уақыт аяқталған
соң, оқушылар қасындағы оқушы дәптерімен алмастырылады. Бір-бірінің сөздерін санап жазып, дәптерді қайтарады.
Мұғалім: - Кім 6- 7 сөз жазды?
Нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға ООМ «+» , жаза алмаған
оқушыларға «–« таңбасын қояды. Екінші белгі.Есте сақтау уақыты 30 сек.
Ұғынуды
ұйымдастыру Оқулықтың 132-133- бетін оқуға 5
минут уақыт береді. Мұғалім олардың
материалды оқыған білімдеріне қатысты сұрақ- жауап алатынын ескертеді. 1 -2 сынып : 5 минут бір параққа
Түсінудің алғашқы тексерілуі Қарама-қарсы сұрақ қою. ООМ бойынша
тірек сөздерді пайдалана отырып сұрақ қою.
1.Арман мен Аян қайда тұрады?(қаланың ортасындағы бес қабатты зәулім үйде)
2.Олар нешінші сыныпта оқиды? (екінші)
3.Аян мен Арман мектепке немен барады? (автобуспен)
4.Олар автобуста отырғанда, автобусқа кім кірді?(сөмкесін әзет көтерген бір әжей)
5.Әжейге кім орын берді? (Аян)
6.Арман не істеді? (Арман қарт адамды көрмегенсіді.Ол автобус терезесін өрнектеген қырауды саусағымен шимайлап, теріс қараған күйі отыра берді))
7.Әже түсерде Аянға не берді? (сөмкесінен екі алма алып берді)
8.Аян не істеді? (О, не дегеніңіз рақмет, әже!)
9.Әжей Аянға алманы не үшін берді? (Әдептілігіңе сүйсінгенім ғой,-деді)
10.Аян мен Арман автобустан түсіп қайда бет алды? (мектерке бет алды)
11.Аян алманы қалай жеді? (опыра асап, төңірегіне жарқылдай қарайды.)
12.Арман алманы неге тұтас жеген жоқ? (тұтас жеп қоюға қысылып келеді)
13.Кімдер қалада тұрады? (Арман мен Аян)
14.Аян мен Арман қай сыныпта оқиды? ( Екінші)
15.Олар мектепке қандай көлікпен барады? (автобуспен)
16.Аялдамада автобусқа кім кірді? (әжей)
17.Аян әжейге не берді? (Орын берді)
18.Кім терезеге қарап отыра берді? (Арман)
19.Әжей неше аялдамадан соң түсті? (Екі)
20.Ол сөмкесінен Аянға не алып берді? (алма)
21.Аян алма бергені үшін әжейге не айтты? (Рақмет)
22.Әже Аянға қалай қарады? (күлімдей)
23.Аян мен Арман қайдан түсті? (Автобустан)
24.Олар автобустан түсіп қайда бет алды? (мектепке)
25.Аянның көңіл-күйі қандай? Жақсы, жарқырай түсті)
26.Арман алманы қалай жеді? (Опыра асап)
27.Қай баланың іс-әрекеті дұрыс? (Аянның)
28.Арман өз қателігін түсінді ме? (иә)
29.Аян мен Арман кім? (достар) Үшінші белгі . барлық
оқушылардың нәтижелері
бойынша
плюс немесе минус қойылады.
1 сұраққа 3 оқушы жауап бере
алмаған жағдайда хормен жауап береді. Белгі қойылмайды.
(бір оқушыға 3 сек )
5 Алғашқы бекітуді ұйымдастыру Сын тұрғысынан сұрау ООМ бойынша сұралады. Сұрақтар бұрмаланып беріледі.
«Иә» немесе « жоқ» деп жауап бере
отырып дәлелдейді.
1.Аян мен Арман қалада тұрады+
2.Олар үшінші сыныпта оқиды- (екінші)
3.Олар мектепке бөлек барады- (бірге)
4.Балалар мектепке автобуспен барады+
5.Олар автобуста отырғанда, автобусқа ата кірді- (әжей)
6.Әжейге Арман орын берді- (Аян)
7.Арамн теріс қарап отыра берді+
8.Әжей сөмкесінен алма алып, оны Арманға берді- (Аянға)
9.Әжей алманы орын бергені үшін берді- (әдептілігі үшін)
10.Аян мен Арман автобустан түсіп мектепке бет алды+
11.Арман алманы қуанып жеп келеді- (тұтас жеп қоюға қысылып келеді)
12.Аян алманы жеуге ұялып келеді- (опыра асап)
13.Аян мен Арман екінші сыныпта оқиды+
14.Олар ауылда тұрады- (қаланың ортасындағы бес қабатты зәулім үйде)
15.Олар мектепке жаяу барады- (автобуспен)
16.Олар мектепке бірге барады+
17.Аян мен Арман автобуста отырғанда, автобусқа әжей кірді+
18.Әжейге Аян орын бермеді- (Арман)
19.Аян теріс қарап отыра берді- (Арман)
20.Әжей сөмкесінен алма алып, Аянға берді+
21.Әжей алманы балаға әдепсіздігі үшін берді- (әдептілігі)
22.Балалар автобустан түсіп үйлеріне қайтты- (мектепке)
23.Аян алманы көңілденіп жеп келеді+
24.Арман алманы тез жеп қойды-
25.Аян мен Арман студент- (оқушы)
26.Аян мен Арман сыныптас+
27.Аян әдепсіз бала- (әдепті)
28.Арман әдепті бала- (әдепсіз)
29. Әжей Аянға алманы әдептілігі үшін берді+
30.Арман мен Аянға әжей алма берді-
Төртінші белгі . барлық
оқушылардың нәтижелері
бойынша
плюс немесе минус қойылады.
1 сұраққа 3 оқушы жауап бере
алмаған жағдайда хормен жауап береді. Белгі қойылмайды
(бір оқушыға 3 сек )
6 ТСҚ талдау 5 минут Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік қоры . Шығарма түрінде жазу.
31 сөз болуы тиіс. Уақыт аяқталаған соң, бір-бірінің дәптерлеріндегі сөздерді санап , жазып, қайтарып береді. Бесінші белгі . барлық
оқушылардың нәтижелері
бойынша
плюс немесе минус қойылады.
(бір оқушыға 3 сек )

7 Рефлексия 1. сыныптың материалды меңгеру деңгейі анықталады

8 Бағалау Журналға баға қою келесі норматив бойынша жүзеге асады.
- 4-5 белгі -5 ұпай
- 3 белгі – 4 ұпай
- 2 белгі – 3 ұпай Сапа нормативі оқушылардың
63%- ы 5 ұпайдан алуы тиіс
9 Үй тапсырмасы 132-133 -бет оқу, сұрақтармен жұмыс
жүргізу.Тапсырманы дәптерге орындау


Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Түбір және қосымшаның өзіндік белгілері.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Түбiр мен қосымшаның жазылу заңдылықтарын қайталау. Түбiр сөзден қосымшаны айыра отырып, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру;
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау, өз ойын жеткiзе бiлу, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды мәдениетті қарым – қатынасқа, әдептілікке, тәрбиелеу.
Сабақтағы көрнекіліктері:, жүрекшелер, карточкалар, күн көзі мен бұлт суреті, семантикалық карта.
Сабақтың типі: Өткендi қайталау.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдiсi: шығармашылық жұмыс, Венн диаграммасы, семантикалық карта, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сабаққа дайындығын тексеру.
2. Психологиялық дайындық:
- Түбiр сөз дегенiмiз не?
- Түбір сөздің соңғы буыны жуан болса, жалғанатын қосымша қандай болады?
- Түбір сөздің соңғы буыны жіңішке болса, жалғанатын қосымша қандай болады?
4) Көркем жазу.
Бүгінгі күнді және үлгі бойынша жазу.
ІІІ Мағынаны ашу
3) Оқулықпен жұмыс
БжС технологиясы бойынша жұмыс жүргізу.
ТКШ.Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, жаз. АКШ.Түбір сөздерді бөлек теріп жаз.Сөздерді сөз құрамына талда. ЖКШ.Берілген сөздерге тиісті жұрнақтар жалғап, туынды сөз жаса.
1.Еңбек... наны тәтті. 1.Домбырашы, ата, би, әншілер, орманшы, бастыққа, мектептің, Отан. 1.Бас, су, бас, су, бас (-тық, -шы, -сын, -қар,-ат)
2.Жалқау... жаны тәтті. 2.Көктемде, апа, биші, көз, ақылды, жапырақтар, адам, оқушылар. 2.Су, әдеп, егін, ән, заң (-шы, -гер, -ті, -ші)
3.Ыдыс таза болса, ас... дәмді болады. 3.Тоқымашы, өнері, желге, өмір, күн, гүлдер, суретшілер, көңілге. 3.Өнер, тәртіп, тау, дүкен, ем.(лі,-ті,-ші, -шы,-ші.)
4.Өнер... адам өрге озар. 4.Жұлдыздар, аға, тау, ғарышкер, тазалық, талаптылар, үйден, асхана. 4.Кітап, сауын, ойын, жұмыс, куыр.
5.Өнер... адам жер соғар. 5.Дәрігерлер, заң, ойыншық, сулы, күй, кітапты, жаздай , жүрек. 5.Домбыра, сыпыр, жаз, би, пайда.
Қорытынды. Өзіңе не алдың?
3) Семантикалық карта.
Қосымшалы сөз Түбір +жұрнақ ---- Түбір + жалғау ------Түбір +жұрнақ +жалғау
Өнерпаздар
Құрылысшы
Балалар
Еңбегі
Қайратты
Қарны
Ү. Бағалау.
ҮІ. Үй тапсырмасы .1 – жаттығу 113- бет .Ереже жаттау
Категория: История | Добавил: Гульнурик (2015-02-24)
Просмотров: 502 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:47 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru