Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Өскемен қаласы, №3 мектеп-гимназия Камбасова Мөлдір Мұратбекқызы Пәні: Қазақстан тарихы Уақыты 19.12.14ж. Сыныбы 11 Б сынып Сабақтың тақырыбы §14,15 Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру Мақсаты КСРОны қамтыған ұжымдастырудың Қазақстандағы жүруінің ерекшелігі, «Кіші қазан» және «Ұлы жұт» ұғымдарының байланысын ашып көрсетеді, тақырыпқа сараптама жасай отырып, өзіндік ойларын білдіреді.Ұжымдастырудың салдарын талдайды. Өзгелердің ойларын тыңдай отырып өз ойларымен бөліседі.Сабақ барысында ҰБТ дайындық жүргізеді. Оқыту нәтижелері Жаңа тақырыпты топтаса отырып еңбектену барысында меңгереді. Аталған тақырыпқа қатысты ақпаратты талдайды, сараптайды, талдайды, жүйелейді, жас ерекшеліктеріне сай аталмыш кезеңдегі қазақ ұлтының тарихын бағалайды. Негізгі идеялар Мұғалім тек бағыт – бағдар беруші. Оқушы өз бетінше жаңа ақпаратты игереді. Өзін-өзі, бірін - бірі оқытады. Тақырыппен таныса отырып, өткен курс бағдарламаларын еске түсіреді және топтық жұмыс барысында бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады, салыстырады, өз деңгейлеріне сай ой қорытады, сараптайды, қорытынды жасайды, Ұжымға ортақ нәтижені таныстырады. Өзін-өзі оқыта отырып, бірін-бірі оқытады. Іс-шаралар Сынып ұжымын топтарға бөлу (реттік сан бойынша) «Ой қозғау» «ЖИГСО-І» «Үш қадамды сұхбат» Тапсырмалар І. Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» - «Зауал» деректі фильмінен үзінді Ұжымға сұрақ – «1932-1933 жж. ашаршылық пен 1927 жылы жарияланған ұжымдастыру саясаты арасында байланыс болды ма?» Жеке оқушы пікірі – ұжымға айтылады «Қазақстандағы ұжымдастыру» - электронды оқулықтан ақпарат беру Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті ІІ. Мағынаны ажырату «ЖИГСО-І» -тақырыпқа байланысты топтарға талдайтын жеке тапсырмалар беріледі: 1 топ -Қазақстандағы «Кіші Қазан» төңкерісі және ұжымдастыруға дейінгі қазақ қоғамының ахуалы? 2 топ -Ұжымдастыруға көшу және ұжымдастырудың түпкі мақсаты қандай? 3 топ -Қазақ байларын тәркілеу және отырықшыландыру саясаты қазқ қоғамының дәстүрлі үрдісін бұзды. Неліктен? 4 топ – «Қазақ ұлтшылдарын» жазалау үрдісі? Қазақ зиялыларының әрекеттері шын мәнінде ұлтшылдықтың көрінісі болды ма? 5 топ – ұжымдастырудың барысы мен салдарының 1932-1933жж. ашаршылыққа қаншалқты қатысы бар? (өз ойыңды статистикалық мәліметтерге сүйене отырып дәлелде? Мәтінмен жеке жұмыс- топпен талқылау- ұжымға баяндау Ой бөлісу арқылы өзгелерді толықтырады. Өзін – өзі оқыта отырып, өзгені оқытады. ҰБТ қажетті ақпаратты сабақ бойында меңгереді. Топтарға берілген сұрақтарды таныстыру барысында оқушыларға бірін-бірі толықтыруға мүмкіндік беру, мұғалім тарапынан жанама сұрақтар арқылы білімдерін бекіту. ІІІ. Ой толғау 1. «Сәйкестікті тап» - ҰБТ дайындық мақсатында 2. «Үш қадамды сұхбат»- топтарға өзара сұрақ-жауап жауап Әр топтағы белсенділігі төмен, үлгерімі орташа оқушылармен жұмыс Топтар арасындағы тізбекті сұрақ-жауап әдісі (белсенділігі төмен оқушылармен, топтармен жұмыс жасау мақсатында Үйге тапсырма §14,15+д+т+ц+ҰБТ дайындықты жалғастыру Кейінгі оқу §16 танысып келу Бағалау Бағалау парағымен таныстыру Өздерінің сабақ барысындағы іс-әрекеттерін сыни тұрғыда бағалау Мұғалімнің жазбалары: Жаңа сабақ, СТО жобасының әдіс-тәсілдері, топтық жұмыс Мұғалімнің ескертпелері (болған жағдайда) | |
Просмотров: 991 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|