Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » История

Тәуке ханның билігі
Қазақстан тарихы 7 «б» сынып 07.04.2016 ж.
Дайындаған тарих пәнінің мұғалімі: Мұхамадиянова А.М
Өскемен қаласы, «Көпбейінді №3 мектеп-гимназия»
Сабақтың тақырыбы: Тәуке ханның билігі.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Сабақтың түрі: Кембридждық оқыту әдістері
Сабақта қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану, сыни тұрғыда ойлауға үйрету, оқытуды басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың әдісі: Оқулықпен, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, формативті, суммативті бағалау.
Сабақта қолданылатын стратегиялар: «Болжау», «Айналмалы бекет», «Фотолар», «Қар кесегі», «Сұрақтары бар қорап».
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушылар Тәуке ханның жүргізген саясаты, басқару жүйесі туралы, сол кезеңдегі қазақ хандығының ішкі-сыртқы саясаты, билердің қызметтері туралы түсінік алады
Оқушылар білімдерін арттыру мақсатында тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды. Топпен еңбектенеді, өзара толықтырулар жасайды, өзгелермен ой бөлісе отырып, бірін-бірі толықтырады, ақпарат алмасады. Оқушылар өз елінің тарихын білуге, құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиеленеді.

Сабақ кезеңдері Сабақтың құрылысы, барысы Технологиясы, әдіс-тәсілдері Формасы Қолданылатын модульдер Құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған жұмыстар Білімді тексеру, бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі: - Оқытушы мен оқушылар сәлемдеседі
- Кезекші арқылы оқушыларды түгендеу
- Топқа бөлу (Хандар, сұлтандар, батырлар)
Психологиялық дайындық :
«Сәттілік шеңбері»
Интерактивті тақта Ұжыммен жұмыс Ақпараттық құзіреттілік

ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе: Сабақтың мақсатын анықтау Интерактивті тақта
ІІІ. Жаңа сабақ:

«Дарынды оқушымен жұмыс»:
1. Қызығушылығын ояту: «Болжау»
Стратегиясы
- «Тәуке ханның билігі кезеңіндегі қазақ хандығының жағдайы өандай болды деп ойлайсздар?»

2. Мағынаны ажырату:
"Айналмалы бекет" стр
- Әр топқа тапсырмалар беріледі:
«Хандар" тобы:
- Тәукенің шығу тегі, хантағына отыруы, сол кезеңдегі қазақ хандығының сыртқы саясаты туралы таныстырады;
«Сұлтандар" тобы:
- Тәуке ханның ішкі саясаты, қазақ тарихындағы рөлі туралы таныстырады;
«Билер" тобы:
- Қазақтың ұлы билерінің өмірі мен атқарған қызметтері туралы таныстырады.

Тәуке хан туралы қосымша мәліметтермен таныстырады.

3. Ой-толғаныс:
«Фотолар» стратегиясы
- Әр топ өздеріне берілген тақырыптарды қосымша материалдарды қоса отырып ауызша қорғайды
- Әр топқа зиялы қауым өкілдері туралы мәтінді тыңдай отыра тақтадағы тұлғаны табу тапсырмасы беріледі:
- «Қар кесегі» бойынша топтар арасында өзара сұрақтар қойылады:

Қазіргі күнмен байланыс:
«Тәуелсіздіктің 25 жылдығы» туралы тоқталу.
Видео материал

Іздендіру, зерттеу

Интерактивті тақта, қосымша материал

Сұрақ-жауап Жеке, топпен жұмыс

Топпен жұмыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану,
оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыда ойлауға үйрету, оқытуды басқару және көшбасшылық,
оқытуды басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Ақпараттық құзіреттілік

Коммуникативтік құзіреттілік

Шығармашылық құзіреттілік Өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалау

ІҮ. Үйге тапсырма: 39 тақырыпты оқу, дата, термин жазу, талапкер материалдарын жаттау.
Ү. Бағалау: Алған білімге қорытынды жасау Бағалау парағын толтыру Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
«Бес бармақ» арқылы сабақ жайлы пікірлерін және өз білімдерін «Бағалау парағына» бағалайды.

Бағалау парағының үлгісі:
1) «Формативті бағалау әдісі»: «Бес бармақ» арқылы бағала
• Бас бармақ – неден қиналдыңыз
• Балан үйрек - кімге көмектестіңіз
• Ортан терек – көңіл күйіңіз
• Шылдыр шүмек – не үйрендіңіз
• Кішкене бөбек – қандай жетістікке жеттіңіз
2) Суммативті бағалау кезеңі:

АТЫ- ЖӨНІ: БАҒАСЫ
Мен тақырыпты түсіне отырып, сұрақтарға жауапты тереңінен ойладым, құрбыма да ой қостым. Тақырыпты ұзақ уақыт есте сақтай аламын. Өзгелердің ойын ұқтым.
«5»
Тақырыпты түсіндім, бірақ ойымды сұраққа жауап кезінде жүйелей алмадым. Қосымша толықтыруды қажет етемін.
«4»
Тақырыпты түсінуде, сұрақтарға жауап кезінде қиындықтар туындады. Өзгелердің жауаптарын қабылдай аламадым. Маған сұраққа жауап беруге құрбыларым көмектесті. Маған қосымша түсіндірме керек
«3»
Категория: История | Добавил: molli (2016-05-06) E
Просмотров: 106 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 1:02 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru