Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » История

ГУЛАГ жүйесіндегі Қазақстан
Сыныбы: 11
Пәні: Қазақстан тарихы.
Сабақтың тақырыбы: ГУЛАГ жүйесіндегі Қазақстан

Сабақтың мақсаты: «Биоақпараттандыру және синергетика» технологиясының Ауызша сабақ - 1 картасы Оқушыларға тоталитарлық режим мен социализмнің сталиндік үлгісінің мәні мен сипатын түсіндіру, коммунистік партия билеген тұста Қазақстанның лагерьлер өлкесіне айналып, жазықсыз адамдардың жазаланып, азап шеккені жайлы баяндау.
Оқушылардың өз бетінше ізденіс- шығармашылық жұмыс арқылы 63% оқу материалын меңгерту. Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және сабаққа қызығушылықтарын арттыру сөздік қорларын молайту.
Сабақ типі: «БиС» технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру.
Технология: «БиС» технологиясы, «Ауызша сабақ -1» картасы .
Білім: тарихи анықтама, терминдер.
Біліктілік: ауызша және мәтіннен танып білу.
Дағды: жылдамдық, есте сақтау.
Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар , қарама-қарсы сұрақтар; проектор.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылармен амандасып, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.
- Сынып лидері оқушыларды рухтандырады.
Үй тапсырмасын еске түсіру.
І кезең.
Түркістанда коммунистік партия қай жылы құрылды? ( 1918ж)
2.Голощекиннің Қазақстанға жүргізген саясатының атауы? ( « Кіші Қазан»)
3.Қазақстанда ұлттық мемлекет құруға атсалысқан қазақ зиялыларын ата. ( Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, М.Шоқай, С.Асфандияров)
4.Қазақ АКСР Орталық Атқару Комитеті аса ірі мал иелерін « Тәркілеу туралы» Қаулыны қай жылы қабылдады? ( 1928 жылы, 27 тамызда)
5.1933 жылы И.В.Сталинге хат жолдаған кім? ( Тұрар Рысқұлов)
6.Қазақ КСР Конституциясы қашан қабылданды? ( 1937 жылы)
7.Жастар Одағы коммунистік партиясының жетекшісі? ( Ғани Мұратбаев)
8.1933 жылы Қазақстанның бірінші хатшысы болып кім сайланды? Л.Мирзоян
400х4+347=1947 (карточкалық жүйе жойылды)
800х2+339=1939(екінші дүниежүзілік соғыс)
3800/2+91= 1991 (Тәуелсіздік жылдары)
500х3+454=1954 (тың игеру жыл)
1016х2-100=1932 ( ашаршылық басталды
400х4+337=1937 (репрессия жылдары)
Сабақ барысы : І.МЖ (1 параққа 4мин тақырып 2,5 бет- 10 мин)

ІІ кезең.
І.Кілтті сөздер немесе трек сөздерді есте сақтау. (17 сөзді 2мин жаттау, 1мин жазу)
1. АЛЖИР
2.Карлаг
3.Лагерь
4.Қазақстан
5.ГУЛАГ
6.С.Сейфулин., Б.Майлин
7.50 әйел
8.2007 жыл
9.Степлаг
10.Қарағанды еңбекпен т.зеу лагері
11.Долинка
12.КСРО ХКК
13.Жезқазған
14. «Отан сатқындары»
15.1930 13 мамыр
16.424
17.Балқаш бөлімшесі
18. «Кіші Қазақ»
19. қуғын –сүргін
20. Голощекин
21. «Бесеудің хаты»

ІІІ кезең.
ІІ. Мәтін бойынша қарама-қарсы сұрақ қойылады.
1. Қазақ жерінде болған лагерьлерді ата. (Дальний, Степной, Песчаннный, Камышлаг, Ақтөбі, Жезқазан, Петропавл лагерьлері. Кейінірек Кеңгір, Өскемен арнайы лагерьлері ашылды).
2. «Отаны сатқындардыі» әйеллеріне арналған Ақмола лагері (АЛЖИР)
3. Қай жылы «Қазақстанда еңбекпен түзеу лагерін құру туралы» қаулы қабылданды? (1930 ж 13 мамырда)
4. ГУЛАГ жүйесінің бөлімшесі болған лагерді атандар (Карлаг, Степлаг, АЛЖИР)
5. Қарағанды еібекпен түзеу лагері қалай аталды және қай жылы құрылды? (Карлаг 1931 жылы 19 желтоқсанда)
6. Қай түрмеде 14 млн адам азат шекті? ГУЛАГ
7. «Халық жауларына» арналған лагерь қалай аталады? «Степлаг»
8. Степлаг лагерьі неше негізі бөлімнен тұрады? (3 кеңгір, жазқазған, қарсақбай)
9. Карлаг лагері қай жерде орналасқан? (қарағанды қаласынан 45 шақырым жердегі Долинка аулы)
10. Ақмола халық жуалары әйелдерінің лагері қалай аталады? (АЛЖИР)

4 кезең.
Картамен жұмыс
5 кезең
Тест сұрақтарын құрастыру 3 мин
VІ кезең.
Жаңа тақырып бойынша тақырыптық сөз қорын жазу. /5мин. уақыт беріледі./

Бағалау: 4-5 белгі 5 ұпай
3 белгі -4 ұпай
2 белгі -3 ұпай
«2» баға қойылмайды.
Қорытылау: Матрица қорытындысы бойынша оқушыларға баға қойылады.
Үйге тапсырма: - § 31мазмұндау, 135 бет кестені толтыру. Тақырыпты бойынша қосымша тарихи деректер қарастыру.
Категория: История | Добавил: rudshkola2014-2015 (2018-04-18) | Автор: Болатханова Маия Маратовна E
Просмотров: 23 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2018-05-23, 0:36 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1560]
Школьный психолог [532]
История [755]
Опыт [523]
Научная кафедра [226]
Воспитание души [251]
Мастер-класс [230]
Семья и школа [184]
Компьютер-бум [262]
Английский язык [837]
Великие открытия [25]
Университет здоровья [134]
Математика [1235]
Химия [392]
Классному руководителю [676]
Биология [601]
Думаем, размышляем, спорим [101]
Казахский язык и литература [1855]
Краеведение [98]
Начальная школа [4097]
Беседы у самовара [20]
Мировая художественная культура [44]
Новые технологии в обучении [389]
Сельская школа [79]
Профильное обучение [82]
Демократизация и школа [28]
Физика [312]
Экология [189]
Дошколенок [1658]
Особые дети [303]
Общество семи муз [61]
Школа и искусство
Уроки музыки [654]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [483]
Мой Казахстан [241]
Школьный театр [75]
Внеклассные мероприятия [1228]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [101]
ИЗО и черчение [225]
Физическая культура [562]
Немецкий язык [56]
Технология [312]
Самопознание [422]
Профессиональное образование [120]
Школьная библиотека [87]
Летний лагерь [19]
Дополнительное образование [53]
Педагогические программы [16]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru