Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт

Білім берудегі заманауи жетістіктер
СҚО Айыртау ауданы
Әлжан орта мектебінің
ағылшын тілі мұғалімі
Алькеева А.Т.
Білім берудегі заманауи жетістіктер

Әр күн сергіту сәтімен басталып отырды және үнемі қайталанбайтын іс-әрекеттер болып отырды. Бұл білім берудегі ең маңызды болып табылатын сыныптағы ахуалдың 4 фактор арқылы ұйымдастырылу түрі.
Топтық жұмыс істеу үшін ынтымақтастық пен өзара әрекеттестік оқу қажет. Ынтымақтастық оқу –өзара іс-әрекет жасау философиясы , ал бірлескен оқу нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып табылады. Оқушылар топқа біріккен кезде , әр топ мүшесінің айтқан ойы ,жұмыс барысында қосқан үлесі ескеріліп отырады. Топтық жұмыс барысында жұмыс нәтижелі және тиімді болу үшін топ ережесі, топта мүшелер сайланады/ әр топ мүшесінің өз атқаратын қызметі болады/
Топтық жұмыс кезінде әлеуметтік (тәжірибе алмасу, бірлесу), танымдық (жаңа ойларға қол жеткізу) , эмоцианалдық (жекелеген мүшелердің білім мен тәжірибелері) мақсаттар жүзеге асырылады.
Топқа бөлу кезінде үнемі оқушылардың жеке бас ерекшеліктерін ескеру қажет.Сонымен қатар топпен жұмыста мұғалім үнемі бақылаушы,уақыт шектеуші және бағдар беруші рөлін атқарады.
Мұғалім неліктен өзгеруі керек?
«Сіздің табыс көзіңіз ешқашан жай ғана жұмыс болған емес-ол миссия,міндет.Оқу бір жерде тұрмайтындығын , өзгерістің болмауы өсудің тоқтағанын білдіретіндіктен. Сіз білім алғанды , білім бергенді жақсы көргендіктен өзгересіз. Балаларды сүйгендіктен және жылдам өзгеріп жатқан мына әлемде оларға бағыт беріп отыратын сіз болғандықтан өзгересіз» -дейді С. Бич,2012 ж
Жаңа технологияларды меңгерген, заман талабына сай, яғни АКТ-ны жетік меңгерген, өз мақсатын қою білетін , жаңашыл, озық педагогикалық тәжірибелермен таныс, сабақтарында кеңінен пайдаланатын маман болуы қажет.Әр тәрбиленушінің жеке ерекшелігіне, сұраныстарына көңіл бөле алатын тұлға болу қажет.
Өз жұмысының нәтижесі ретінде әр мұғалім өз оқушысының мінсіз оқушы болғандығын қалайды. Мінсіз оқушы-тәрбиелі, мақсатқа ұмтылатын, ойлауға бейім,шығармашыл ,жан-жақты. Осы қасиеттің барлығы әр балада болуы үшін оқушыда оқуға деген қызығушылық ояту керек деп ойлаймын.
Пажарестің еңбегіндегі мұғалімнің ұстанымы туралы пирамидасында ұстанымның сыныптағы барлық жұмысқа әсері күшті деп атап өтті.«Мұғалімнің құзыреттілігі» Шульман ілімі бойынша құзырлы мұғалімге тән қасиеттерді атап , мұғалімнің 3 көмекшісі:бас, қол, жүрек және әрбіреуіне анықтамалар жасалды.Сонда білім беру тек қана жағдай жасауға емес, мұғалімнің бейімделуіне де байланысты.
Келесі қадамда бір сабақтың видеосын көрсетіп, бақылау жасадық, жұппен , кейін топпен жұмыс жасадық. «Бақылау,бақылау әдістері , құрылымдалған бақылау, құрылымдалмаған бақылау» сияқты ұғымдар енгіздік. Менің ойымша әр мұғалім өз жұмысында ,істейтін іс-әрекеттеріне ең басты нақты мақсат пен міндеттер қойып, оны жүректен өткізіп істеуі қажет.
Оқу дегеніміз не?
Оқу ұғымын жеткен нәтижелерге қарап сұрыптауға болады екен, және оқыту оқушының шынайы өмірді түсінуіне көмек беретін құбылыс ретінде қарастырылады.Оқу үдерісін психология саласында зерттеу жүргізген 3 топ анықталған:әлеуметтік психологтар ,ынталандырушы теоретиктер және когнитивті психологтар ,соның ішінде Пиаже теорисында когнитивті психология әлемінде ойлауды дамыту жайлы оқыдық. Бірақ Пиаженің бұл еңбектерінде жеке айырмашылықтар,тәуелсіз зияткерлік қабілеттер, туа біткен когнитивті құрылымның маңыздылығы жете бағаланбаған. Осы зияткерлік тақырыптарында Роберт Стернберг,Говард Гарднердің де еңбектерінен үзінді келтірілген, зияткер жеке тұлға ретінде қоршаған ортамен үнемі байланыста болады екен.Сонда зияткерлік табиғатпен де байланысы,мұндағы «табиғат» жеке тұлғаның туа біткен қасиеттерінің өз тәжірибесі арқылы өзгеру маңыздылығы айтылған. Осы салада Ридли және Джудит Харрис тәрбие жайлы өз еңбектерінде өзіндік тәжірибе кезінде отбасы әсерінен қоршаған орта әсері күшті деген.
Білім алудың бір маңызды аспектісі есте сақтау болғандықтан, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жады және Д. Саймонстың,Х. Нойс,Д. Фоердың еңбектерінде әр түрлі адамдардың есте сақтауының әр түрлі жолдарын зерттеген жұмыстарына тоқталдық.
Барлық оқығанды қорыта келе мұғалім жаңашыл,жан-жақты ,құзыретті болуы қажет,ең басты мақсаты оқушыға тиімді білім ,тәрбие беру.

Источник: http://collegy.ucov/ru
Категория: Опыт | Добавил: АЯ8510 (2015-01-24) | Автор: Айгул E W
Просмотров: 587 | Теги: aygyl_alkeeva | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 3:11 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru