Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Воспитание души

Адам болам десеңіз ...
Бутанова Алия Серикболовна
ШҚО «№3 нашар көретін балаларға
арналған мектеп- интернат»
КММ Семей қаласы.
Тақырыбы: Адам болам десеңіз ...
Мақсаты:
Тәрбиелік: Адам бойындағы моральдік, этикалық, мінез – құлық ерекшеліктерін ажырата білуге дағдыландыру; Оқушы өз бойындағы қасиеттерді танып білуге, жетілдіруге, өзін - өзі тануға ұмтылу. Дамытушылық: Балалардың бойындағы ең маңызды адамдық қасиеттерді дамыту.
Коррекциялық: Көзге арналған аттығуларды жасату арқылы көздерінің шаршағандықтарын басу. Көру қабілетін дамыту.
Түрі: дөңгелек үстел басындағы ой толғау
Әдіс – тәсілдері: сауалнама жүргізу, ситуациялық жағдаяттар, өзін - өзі тексеру тесті, проблемалық сұрақтар, жадынама арқылы түйін жасату, бейтаныс адамға хат жазғызу.
Тәрбиелік шараның жүру барысы:
I . Ұйымдастыру кезеңі
II. Кіріспе
- Бүгінгі тәр.сағ. «Адам болам десеңіз ...» деген тақ. өтпек. Сабағымыз дөңгелек үстел басындағы ой бөлісу арқ. өтпек. Барлықтарың белсенділік танып өз ойларыңды жеткізуге тырысыңдар.
III. Негізгі бөлім
1) «Адам қандай болу керек?» деген тақырыпқа сауалнама жүргізу.
Өмір дегеніміз жақсы ма, жаман ба?
Өмірдегі менің мақсатым не?
Келешекте мен өз өмірімді қалай құруым керек?
Мен тамақ ішу үшін өмір сүремін бе немесе өмір үшін тамақтанамын ба?
Мен кіммін?
Менің достарым көп болуы үшін не істеуім керек?
Мен жақсы, әлде жаман адаммын ба?
Мен қандай болуым керек?
2) «Мен жақсы, әлде жаман адаммын ба?» ситуациялық жағдаяттар.
1 – жағдай: Сіз үйіңізден маңызды кездесуге бет алғаныңызда, кенеттен телефон шылдырлайды. Телефон шалып тұрған сіздің ең жақын досыңыз, өзінің сәтсіздікке душар болғанын хабарлайды. Сіз не істемексіз, досыңызға көмек беруге ұмтыласыз ба, әлде өз шаруаңызға бет аласыз ба?
2 – жағдай: Сізді достарыңыз кешке шақырды. Оған сіздің барғыңыз келіп тұр. Бірақ, ата - анаңыз біліп қалса, сіздің пікіріңізді қоштамайтынын анық білесіз. Сонда не істемексіз?
3 – жағдай: Сен құраққа дайын емессің, бірақ оның белгілі себептері бар. Мұғалім саған жаман баға қойды. әділ екеніңді өз тарапыңнан қалай дәлелдер едің?
3) «Адамды әділетті деуге бола ма, егер .......?» Тексеру тестін жүргізу. Сыныптағы балалардың бәрі бір балаға жабылып, ызаландырып тиіссе, ........ Басқалар туралы ешқашан жаман пікір айтпаса, ..........
Ненің жаман, ненің жақсы екенін айыра білетін болса, ...........
Әлсізді біреу ренжітіп жатқанда, оған ара түспессе, ..........
Әрқашан өзінде барды тең бөліссе, ..........
Жіберген қателігіне лайықты жаза алуға дайын болса, ...........
(Сұрақтарға оқушылар «иә» немесе «жоқ» деп жауап береді.
4) «Өмірдегі ең басты мәселе не?». Проблемалық сұрақтарға жауап беру. Әрқашан адал болу керек пе, әлде жағдайға сәйкес өтірікті пайдалануға бола ма?
Бақытты болуды тек материалдық байлыққа жету деп түсінесіз бе, әлде өзіңіз ұнататын, бірақ, еңбекақысы онша жоғары емес қызметпен айналысуды немесе отбасындағы жақсы қарым – қатынасты сақтау деп «күнәсіз» ойлайсыз ба?
Сіз, барлық адамдар тең құқықты деп санайсыз ба, әлде басқаларды нәсіліне, ұлтына, дініне, жынысына қарай қабылдайсыз ба?
Болашақ мамандық таңдауда шешуші рөл атқарушы- дәрежесі жоғары институтта оқу ма, жоғары еңбекақы алу ма, шетелге жиі іс – сапарға шығу ма, әлде өз қабілетіңізді толық ашу ма?
IV. Көзге арналған жаттығулар
1. Көздеріңді қатты жұмыңдар және үлкен етіп ашыңдар 5-6 рет
2. Бастарыңды қозғамай жоғары, төмен, оңға, солға қараңдар
3. Көздеріңді шеңбер бойынша қозғаңдар: төмен, оңға, жоғары,
солға және керісінще
4. Көздеріңді 1-2 минут жылдам қағыңдар
5. Көздеріңді 3-5 секундтай қатты жұмыңдар және 3-5 секундтқа ашыңдар,
6-8 рет қайталаңдар
5) «Мен кіммін?» бейтаныс адамға хат жазу.
Бейтаныс адамға хат жазыңыз.
Өзіңізді таныстырып, кім екеніңізді әңгімелеңіз. өзіңізді, өміріңізді, өмірде неге қызығатыныңызды, неге құштар екеніңізді суреттеп жазыңыз.
Өзіңіздің тұратын немесе оқитын жеріңізді және сіздің өміріңізге маңызды рөл атқаратын адамдар жайлы жазуыңызға да болады.
Өзіңізді бейтаныс адам деп ойлап, жазған хатыңызды оқыңыз.
Хаттан алған әсеріңізді жазып қойыңыз.

6) «Адам болам десеңіз......» Балаларға арналған жадынама тарату.
1. Балалар, естеріңе сақтаңдар!
Жұртың бәрімен, әсіресе қарт адамдармен қай жерде, қай уақытта болсын амандасып жүр. Денсаулығым жақсы болсын десең, өзгелердің де саушылығын сұрап амандас.
Өзіңді, айнала қоршаған табиғатты сүй.
Өз бойындағы сараңдықты, жалқаулықты, екіжүзділікті, меңмендікті, пайдакүнем есепшілдікті, қорқынышты жең. Адамға сен, адамды сүй. Олар туралы өзің әділетсіз сөз айтпа, біреудің ғайбат сөзіне сене салма.
Ой мен істі бір – бірінен бөліп қарама. Оқығаның жақсы – ақ, бірақ ең бастысы – істеу керек. Қарапайым бол!
Түкке тұрмайтын нәрсеге бола ашуланба.
Егер, сіз, дұрыс жасамасаңыз, кемшілігіңізді тез түзетуге тырысыңыз. Жақсылыққа апарар жолға бастаңыз.
Сәтсіздіктеріңізді емес, қуанышты күндеріңізді жиі еске түсіріңіз.
Өзге адамдардың ой – пікірі мен талап – тілегіне түсіністікпен қараңыз.
2. Мына нақыл сөздерді жадыңда сақта.
Дүниедегі ең оңай нәрсе кісіге ақыл айту, ең қиыны өзіңді - өзің түсіну. (Әл – Фараби).
Өзіңді - өзің тану – даналықтың бірінші белгісі. (Карл Маркс).
Адам, ғалам ғажайып жеке дана, Жан құмары – ізденген мәңгі сана. Өзіңді - өзің танысаң істің басы, Түзеген өз ғаламын болған дана. (Әл – Машани).
V. Қорытынды:
«Адам болам десеңіз....» атты жадынама негізінде түйін жасату.
«Жақсы адам болу дегеніміз не?», жасөспірім көзімен....
Басқаларға ұнау, айналадағыларды қайран қалдыру;
Материалдық игілікті өз қолымен жасай білу;
Қиындықсыз, қайғы – қасіретсіз өмір сүре білу;
Айналадағыларға ықпал ете білу;
Өзгелердің маған ұнайтын іс атқара білуі.
Оқушылар ой – пікірін тыңдай отырып, ортақ түйін жасау
Түйін: Әрбір адам туғаннан керемет сыйға бөленген, ол – жетілуге талпыну. Біз бәріміз білімді аңсаймыз, биікке көтеріліп, ортамызға жағымды жақтарымызбен көрінуге тырысамыз, үлкен жетістіктерге қол жеткізуге ұмтыламыз. Ол үшін адам, ең алдымен, өзі неге қабілетті, өзінде жақсы не бар, соны түсініп алуы керек. өзінің жетілуге талпынысында әр адам мейірімділік пен зұлымдылықты айыра білуі қажет, өзінің бар қабілеттерін зұлымдылықты айыра білуі қажет, өзінің бар қабілеттерін жетілдіріп және өзіндегі кемшіліктерін түзете білуге тиіс.

«Мен кіммін?» бейтаныс адамға хат жазу.
Бейтаныс адамға хат жазыңыз.
Өзіңізді таныстырып, кім екеніңізді әңгімелеңіз. өзіңізді, өміріңізді, өмірде неге қызығатыныңызды, неге құштар екеніңізді суреттеп жазыңыз.
Өзіңіздің тұратын немесе оқитын жеріңізді және сіздің өміріңізге маңызды рөл атқаратын адамдар жайлы жазуыңызға да болады.
Өзіңізді бейтаныс адам деп ойлап, жазған хатыңызды оқыңыз.
Хаттан алған әсеріңізді жазып қойыңыз.

«Мен кіммін?» бейтаныс адамға хат жазу.
Бейтаныс адамға хат жазыңыз.
Өзіңізді таныстырып, кім екеніңізді әңгімелеңіз. өзіңізді, өміріңізді, өмірде неге қызығатыныңызды, неге құштар екеніңізді суреттеп жазыңыз.
Өзіңіздің тұратын немесе оқитын жеріңізді және сіздің өміріңізге маңызды рөл атқаратын адамдар жайлы жазуыңызға да болады.
Өзіңізді бейтаныс адам деп ойлап, жазған хатыңызды оқыңыз.
Хаттан алған әсеріңізді жазып қойыңыз.

«Мен кіммін?» бейтаныс адамға хат жазу.
Бейтаныс адамға хат жазыңыз.
Өзіңізді таныстырып, кім екеніңізді әңгімелеңіз. өзіңізді, өміріңізді, өмірде неге қызығатыныңызды, неге құштар екеніңізді суреттеп жазыңыз.
Өзіңіздің тұратын немесе оқитын жеріңізді және сіздің өміріңізге маңызды рөл атқаратын адамдар жайлы жазуыңызға да болады.
Өзіңізді бейтаныс адам деп ойлап, жазған хатыңызды оқыңыз.
Хаттан алған әсеріңізді жазып қойыңыз.

«Мен кіммін?» бейтаныс адамға хат жазу.
Бейтаныс адамға хат жазыңыз.
Өзіңізді таныстырып, кім екеніңізді әңгімелеңіз. өзіңізді, өміріңізді, өмірде неге қызығатыныңызды, неге құштар екеніңізді суреттеп жазыңыз.
Өзіңіздің тұратын немесе оқитын жеріңізді және сіздің өміріңізге маңызды рөл атқаратын адамдар жайлы жазуыңызға да болады.
Өзіңізді бейтаныс адам деп ойлап, жазған хатыңызды оқыңыз.
Хаттан алған әсеріңізді жазып қойыңыз.
Категория: Воспитание души | Добавил: Айнура9433 (2015-09-22)
Просмотров: 243 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 2:09 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru