Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум

Vsual Basic программасында анимация құру
Сабақтың тақырыбы: Анимация. Мультимедиа.
Мақсаты:
Білімділік:
1. Кескін, графикалық объектілерді салуда API функцияларын пайдалана отырып, жаңа ұғымдар түсініктермен таныстыру
2. Анимацияланған объектілер, мультимедиа компоненттерімен қолданбаларды жасауды үйрену.

Дамытушылық: Өздік ойын дәлелдеп, тұжырымдай білуге жетелеу. Зейінін, ойлауын, есте сақтауын дамыту. Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Бағдарлама жазу барысында тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақ өтілу формасы: топтық, жеке

Сабақтың жабдықталуы: мультимедиялық проектор, оқушы мен оқытушыға арналған компьютер, интерактивті тақта, Vsual Basic программасы.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі:
Бүгінгі сабағымыздың ұраны ретінде программист Чарльз Беббидждің мына сөздері айтқым келіп тұр: «Мен естіп - ұмыттым, көріп - есте сақтадым, орындап - түсіндім!». Бұл сөздерден не ұқтыңыздар? Яғни қандайда бір құбылыстың, процесстің мағынасын түсіну үшін алдымен оны өзің орындап, өзіміздің бойымыздан өткізуіміз қажет. Әйтпесе, біз тек қана есте сақтаймыз да, оны терең ұғына алмаймыз, бізге тек қана түсінеміз, біраз уақыт өткен соң бәрін ұмытып қаламыз.

Үй тапсырмасын тексеру: үй тапсырмаларын тексеру, шығарылу жолын сұрау.
Оқушылардың білімін тексеру
- Cұрақ қою:
1. Visual Basic- тің негізгі объектісінің бір болып табылады, оны атаңыз
Жауап: Пішін. Басқа объектілер сияқты ол да қасиеттер, әдістер мен оқиғаларға ие бола алады. Пшін әр түрлі басқару элементтері орналасқан қолданбалардың болашақ терезесі деп айтуға болады.
2. Қасиет дегеніміз не? Анықтамасын беріңіз
Жауап: Қасиет дегеніміз объектінің сипаттамаларын (өлшемі, түсі, экрандағы жағдайын, белгілейтін объект атрибуты
3. Оқиға дегеніміз не? Объект дегеніміз объектімен жасалатын әрекеттерді айтады Мысалы тышқанды шерту, пернені басу, пішінді экранда бейнелеу оөиғалар болып табылады.
4. Біз бүгін графикалық объектілерді қарастыратын болғандықтан, графикалық пішінді құруға мүмкіндік беретін әдістерді атап өтейік
Жауап:
Графикалық әдістер
Circle- берілген түспен шеңбер, эллипс немесе доғаның суретін салады салады
Line- сызықтар салу
Print- мәтінді шығарады

2. Жаңа сабақ түсіндіру. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Анимация. Мультимедиа» практикалық сабақ, өткен сабақта алған теориялық білімімізді іс жүзінде қолдану. Сәттілік тілеймін!
Сабақтың мақсатын айтып өту: Бүгін сабақта біз Visual Basic ортасында графикалық объектілерді бағдарламалау және оғана қарапайым анимация жасауды үйренеміз.
1. Көзін жұму-ашу

1-сурет 2-сурет
1. Формада екі графиктік алаң орналастыру Image1 және Image2.
2. Image1-ге 1-ші суретті орналастыру, Image2-ге 2-ші суретті орналастыру. Оларды орналастыру үшін:
o Құралдар қатарындағы Image басқару элементін формаға орналастыру.
o Қасиеттер терезесіндегі Image-ге басып, көп нүктеге басу және суреттің қай жерде сақталғанын тауып қою. Екі суретке де солай жасау.
3. Қасиеттер терезесіндегі SizeMode графиктік алаңы AutoSize болып тұруы керек.
4. 2-ші суретке Қасиеттер терезесінен Visibl терезесіне – True деп қою керек
5. 1-ші суретті екінші суреттің үстіне орналастыру керек.
6. Анимация болу үшін формаға екі таймер қойылады. Екі суретке арналған.
7. Бірінші таймерге қасиеттер терезесінен төмендегідей қоямыз:
o Interval: 400
o Enabled: True
Интервал кадрлардың қанша уақытқа орын ауысатынын көрсетеді. Егер аз қойылса онда кадрлар тез қозғалады (көз тез жыпылықтайды) .
True- ге Enabled қойылса бірінші таймер жұмыс істейді.
8. Таймер1-ге екі рет тышқанды шертеміз, программалаушы бет ашылады. Тimer1_Tickбірінші таймер үшін және төмендегі кодты жазу керек:
9. Image1.Visible = False '1-ші суретті көрінбейтін етеді
10. Timer1.Enabled = False '1-ші таймерді қосады
11. Image2.Visible = True '2 суретті көріеті ету
12. Timer2.Enabled = True '2-ші таймерді қосады
Timer2.Interval = 400
13. Таймер2-ге екі рет тышқанды шертеміз, программалаушы бет ашылады. Тimer2_Tickбірінші таймер үшін және төмендегі кодты жазу керек:
14. Image2.Visible = False '2-ші суретті көрінбейтін ету
15. Timer2.Enabled = False '2-ші таймерді қосу
16. Image1.Visible = True '1-ші суретті көрінбейтін ету
17. Timer1.Enabled = True '1-ші таймерді қосу
Timer1.Interval = 400
18. Барлығы жазылып болды. Енді бағдарламаны орындауға жіберуге болады.
Компьютерде өз беттерімен тапсырма орындау:
1-орнынан секіретін бағдарламасын құру.



2-көбелекті ұшыру.

3-шарды домалату



Private Sub Command1_Click() ' батырманы басқанда Timer1 және Timer3 қосылады
Timer1.Enabled = True
Timer3.Enabled = True
End Sub

Private Sub Timer1_Timer()
Shape1.Left = Shape1.Left + 25 ' Shape1 оңға қарай 25 қосыла отырып қозғалады
End Sub

Private Sub Timer2_Timer()
Shape1.Left = Shape1.Left - 25 ' Shape1 25-ке солға қарай қозғалады
End Sub

Private Sub Timer3_Timer()
If Shape1.Left <= -400 Then 'Если Shape1.Left <= -400(сол жақ стенкаға соғылады)
Timer1.Enabled = True ' Timer1 қосылады
Timer2.Enabled = False ' Timer2 өшеді
End If
If Shape1.Left >= 4000 Then 'Если Shape1.Left <= -400(оң жаққа соғылады)
Timer2.Enabled = True ' Timer2 қосылады
Timer1.Enabled = False ' Timer1 өшеді
End If
End Sub
Үйге тапсырма. Светофордың қосылып өшу бағдарламасын жасау.

3. Сабақты қорытындылау . Оқушыларды бағалау.

Источник: http://collegy.ucoz.ru/publ/0-0-0-0-1
Категория: Компьютер-бум | Добавил: es_tai67 (2015-12-10) | Автор: Таубалдиева Жазира Алтынбековна E
Просмотров: 1240 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-03-28, 11:37 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru