Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык

«Ағылшын сабағында бағалау түрлерін қолдану маңыздылығы»
Ташимова Айнур Азатхановна, ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, Семей қаласы, «№30 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
«Ағылшын сабағында бағалау түрлерін қолдану маңыздылығы»
Бағалау деп – өздік жұмысты, тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің, іскерліктің және дағдының сапасын анықтауды айтады. Үлгерімді бағалаудың білім беру және тәрбиелік маңызы бар.
Оқушы білімін бағалау жалпы нұсқаулықта берілген диалогтық тәсілді қолданған кездегі өлшемдермен бағаланды және де өзін-өзі, бірін-бірі бағалау жүзеге асты. Топтық жұмысты топ жетекшісінің бағалауы мынадай өлшемдермен жүргізілді:
• Сабақтағы белсенділігі;
• Өз ойын жеткізе білуі;
• Басқаны тыңдай білуі;
• Сөйлеу мәдениеті;
• Оқуға қызығушылығы;
• Тәртібі.
Бұл бағалау өлшемдері сабақтың алғашқы кезеңінде оқушылармен пікірлесе отырып құрастырылған болатын. Осылайша өткізілген жиынтық бағалау осы соңғы кезде өткізілген сабақтарымыздан ерекше екендігін, бағалаудың ашықтығын тағы бір дәлелдегендей болды. Білімді бақылау және бағалау ғылыми дәлелденген, тәжірибеде қолданылған принциптер негізінде жүргізіледі: әділдік, жан-жақтылық, жүйелік, жеке-даралық, дифференциалдық және тәрбиелік. Ағылшын тілінде де бағалаудың көптеген түрлерін пайдаланамыз. Соның іщшіндегі ең маңыздысы, смайликтармен бағалау. Бағалаудың түрлері: өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау және топтық бағалау. Бұл бірінші сабақ болған соң бағаны мен өзім қойдым.Келесі екі сабақта оқушылар бағалау парағы арқылы бағалады.Әр сабағымның соңында кері байланыс жүргізіп отырдым. Күнделікті бақылау мұғалімнің жалпы немесе жекелеген оқушылар жұмысына жүйелі түрде бақылау жасау көмегімен жүргізіледі. Бақылаудың бұл түрі оқушылардың сынып немесе үй тапсырмаларын өз бетінше орындауға деген ниеттері мен берілген тапсырманы орындауға деген олардың қызығушылығы және жауапкершілдік сезімін ынталандыруда үлкен манызға ие болады.
Категория: Английский язык | Добавил: 1962 (2016-11-09) | Автор: Ташимова Айнур Азатхановна
Просмотров: 32 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 12:56 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru