Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

«Пропорция»
Тақырыбы: «Пропорция» тарауын қайталау сабағы.

Мақсаты: 1.Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, бекіту;
2.Еске түсіру, ойлау, есеп шығару қабілеттерін дамыту;
3.Ұқыптылыққа, ұжымдылыққа, достыққа баулу.

Сабақ түрі: саяхат сабақ

Әдісі: сұрақ-жауап, есеп шығару, ребус шешу.

Көрнекілігі: тапсырмалар жазылған плакаттар, стақан, жіп, карточкалар.

Барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сабақ басталмай бұрын оқушыларға суреттер беріледі. Оқушы озінің көңіл күйіне байланысты суреттерді бояйды.

2.Сабақтың мақсатымен және сабақта істелетін жұмыстармен таныстыру.

Мұғалім сөзі: Бүгінгі сабақ ерекше, яғни саяхат-сабақ. Біз бүгін мынадай ауылдарға саяхат жасаймыз.
1. Тапқырлар ауылы.(есеп шығару)
2. Құқық ауылы.(ережелерді еске түсіру)
3. Сиқыршылар ауылы. (карточкамен жұмыс)
4. Құрал-жабдықтар ауылы. (зертеу жұмысы)
5. Ашылмаған құпиялар ауылы. (ребус шешу)

Мұғалім сөзі: Сонымен саяхатымызды бастаймыз.

І. «Тапқырлар» ауылы.
1 есеп: а) ә) б)24%-і 72-ге тең в) r=5cм d-?

г) d=30м r-? д)теңдеуді шешіңдер:
2 есеп: Кітапханада 2400 кітап бар, оның 8%-і шетел тілінде. Шетел тілінде қанша кітап бар?

3 есеп: Үйдің нақты ұзындығы 12 м, ені 10 м. Осы үйдің жоспарын сыз, егер масштабы 1:100.

ІІ. «Құқық» ауылы.
1.Жай бөлшектерді бөлу ережесі.
2.Қандай сандарды өзара жай сан дейді?
3.Проценті бойынша санды қалай табамыз?
4.Қатынас деген не?
5.Пропорция дегеніміз не?
6.Пропорцияның негізгі қасиеті.
7.Шеңбер мен дөңгелектің анықтамасы.
8.Дөңгелектің ауданын есептейтін формула.
9.Шеңбердің ұзындығын есептейтін формула.
10.Шамалардың тура және кері пропорционалдығы.
11.Масштаб деген не?

ІІІ. «Сиқыршылар» ауылы.
1.Стақан мен жіп берілген. Бұл заттармен не істеуге болады?
2.Өлшеуіш лента не үшін керек?
3.Картаның көмегімен Алматы мен Шымкенттің нақты ара қашықтығын табыңдар.

ІҮ. «Құрал-жабдықтар» ауылы.
Сызғыш, циркуль, транспортир не үшін керек екенін айту.

Ү. «Ашылмаған құпиялар» ауылы.
Ребус шешу.
Категория: Математика | Добавил: irina_satubaldinova (2015-02-11) | Автор: Сатубалдинова Ирина Айдосовна E
Просмотров: 362 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 9:46 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru